Hop til indhold

Lunaogviktoria 2 100% danske piger

Featured Replies

Skrevet

Hej derude, 

Det var blevet middagstid og det gode forårsvejr begyndte at få mig i den liderlige forårsstemning, sad næsten alene på kontoret så kunne nemt surfe igennem div. annoncer på AL og så fik jeg øje på deres annonce; 2 danske piger og tænke, er det nu rigtigt, ringede og fik hurtig bekræftet at de var danske, gode jyske piger og fik lavet en aftale på 15min for 1000kr, tager gerne lidt kortere tid første gang jeg skal møde en ny gp.

Men jeg kørte afsted og skulle besøge dem på jeres sted på amager strand, nem at finde parkering og tror også det er tæt på en metro. De har ikke så mange billeder på deres annonce, men tror mig de er begge flotte og frække piger.

Havde aftalt jeg skulle ringe for at få de sidste detalje på plads hvor de var, og wow hvilket syn det var at blive modtaget af dem begge i pænt indpakket i lækkert lingerie 

De er 2 lækre helt almindelige frække milf piger fra Jylland, de har hver deres ting, de er vel start 30'erne og begge med en del tusser, meget nemme at tale med og helt nede på jorden.

Luna, naturlige bryster, slank og en dejlig fræk fyldig numse, glat fisse.

Viktoria, store sili patter, slank, lille stram numse og en flot glat fisse med mellem store skamlæber, lige noget for mig. 

Jeg kom hurtigt ud af mit tøj og kom op på sengen hvor de begge lå helt nøgne og ventede på mig.

Skal ikke gå i detaljer, men fik slikket dem begge og blow af dem begge også hvor de slikkede samtidigt, super frækt, de kyssede også hinanden. 

Alt i alt en super fræk oplevelse, den gik lidt hurtigt på mig, men der var jo også dobbelt af det hele.... 

Jeg kommer bestemt igen

https://annoncelight.dk/showad/372225

Skrevet

Det lyder jo fantastisk. Suttede de uden, og skulle der skiftes gummi, når du skiftede pige?

Skrevet

Kysser de kun med hinanden eller fik du også kys? :-) 

Skrevet
  • Author

Jeg kyssede også med dem, men de slikkede ikke hinanden, så ved ikke om det er noget de gør

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig tigeren2000’s ord. Jeg besøgte dem i fredags. To dejlige, jyske milfs. Fik et fantastisk blow, hvor den ene tog sig af pikken og den anden af mine nossere, godt med spyt og savl 10/10. Herefter fik jeg dem til at strutte med røvene side om side, hvor jeg skiftevis kneppede den ene mens jeg havde fingrene dybt oppe i den anden. Desværre kom tigerens svar ift. kys efter jeg havde besøgt dem, ville gerne ha kysset med dem begge. Et gensyn kunne ha været dejligt men det lader desværre til at de er taget hjem til Jylland igen :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.