Hop til indhold

Herning I am Ariana naughty blonde short time GF threesome deepthroat and cum in my mouth bj without

Featured Replies

Skrevet

Har hende kraftigt i kikkerten! Må man røre brysterne, eller er de så ømme det no-go :)?

Og hvordan er hun at trænge op i :)?

Skrevet

Hvordan lavede du en aftale med hende?

Jeg har prøvet at ringe flere gange fra forskellige telefoner endda, men den giver hurtige bib lyde hver gang jeg prøver og har ikke fået noget svar på sms?

Skrevet

@humbleg prøv tjek om dit nr. har dårlige anmeldelser på 180.dk

kan måske være derfor.

Redigeret af Kandenklappe

Skrevet
  • Author
humbleg skrev, 1 time siden:

Hvordan lavede du en aftale med hende?

Jeg har prøvet at ringe flere gange fra forskellige telefoner endda, men den giver hurtige bib lyde hver gang jeg prøver og har ikke fået noget svar på sms?

Skriv til hende, som hun også skriver, hun svarede med det samme. Hun oplyser at det kun er SMS...

Redigeret af elsker bryster

Skrevet
  • Author
side99 skrev, for 15 timer siden:

Har hende kraftigt i kikkerten! Må man røre brysterne, eller er de så ømme det no-go :)?

Og hvordan er hun at trænge op i :)?

Men må godt lege med dem, hun var god til at fortælle mig hvornår jeg gik over stregen. 

Hun var dejlig at trænge op i, men er alle kvinder ikke det?

Redigeret af elsker bryster

Skrevet
elsker bryster skrev, den 4.4.2025 at 17:30:

Men må godt lege med dem, hun var god til at fortælle mig hvornår jeg gik over stregen. 

Hun var dejlig at trænge op i, men er alle kvinder ikke det?

Okay nice!

Det kan der være noget om, omend noget er strammere og tættere omsluttende end andre :))

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.