Hop til indhold

Sexglade Cecilie. Gift kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Er der nogen der ved om gift kvinde sexglade Cecilie stadig er i gang. Syntes det er længe siden hun har annonceret. Hun plejede ellers at komme til København 1 gang om måneden.

Skrevet

Jeg har heller ikke set noget, og venter også hun kommer retur. Hun er bare super lækker og fræk

• 3 weeks later...
Skrevet

Har været i kontakt med hende og hun holder en lille pause men kommer tilbage om nogle måneder 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Tigeren2000 skrev, den 27.4.2025 at 01:15:

Har været i kontakt med hende og hun holder en lille pause men kommer tilbage om nogle måneder 

Dejligt. Vil du skrive her når du ved hun er på

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
Tigeren2000 skrev, den 15.5.2025 at 23:39:

Selvfølgelig gør jeg det

Er Cecilie stadig ikke tilbage. Er du blevet klogere på hvornår hun er tilbage 

• 1 month later...
Skrevet

Wow, chatforum for nye brugere...og så lige et link til sidst.

Har aldrig hørt om pigen, har aldrig set en annonce,  så jeg finder denne efterlysnings-chat mistænkelig.

Tråd er anmeldt.

Skrevet
Thomsen skrev, for 49 minutter siden:

Wow, chatforum for nye brugere...og så lige et link til sidst.

Har aldrig hørt om pigen, har aldrig set en annonce,  så jeg finder denne efterlysnings-chat mistænkelig.

Tråd er anmeldt.

En bruger med 75 er da ikke ny og i øvrigt er der link på hende så hvad er det der skal anmeldes??? Dig???!

Det på tide du slukker for lyset og går i seng ;)

Skrevet
Mr. Boost skrev, for 27 minutter siden:

En bruger med 75 er da ikke ny og i øvrigt er der link på hende så hvad er det der skal anmeldes??? Dig???!

Det på tide du slukker for lyset og går i seng ;)

Kig under dit eget handle, der står "medlem"...kig under mit, der står noget andet...kig på de andre, der står "ny bruger".

Godnat ;-)

Skrevet

Kig på de enkelte brugeres profiler. Der står hvor længde de har været medlem og hvor mange indlæg de har bidraget med.

Jeg har "besøgt" alle brugere i tråden og fandt intet mistænkeligt.

Godmorgen ;-)

Thomsen skrev, for 9 timer siden:

Kig under dit eget handle, der står "medlem"...kig under mit, der står noget andet...kig på de andre, der står "ny bruger".

Godnat ;-)

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.