Hop til indhold

Bloker bruger

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved hvordan man blokerer en bruger herinde? Havde en aftale med et medlem herinde idag, har brugt utroligt lang tid på at skrive frem og tilbage, sendt billeder osv. Lige inden han skulle komme bliver han utroligt grov, taler grimt og er nedladende, så vil gerne undgå dette medlem. Har haft denne aftale i flere dage.

Skrevet

Under Account og så Ignorere brugere. Her kan du skrive vedkommende navn, og vælge hvordan du vil blokere/ignorere brugeren. 

Skrevet
  • Author
Camilla sexy milf skrev, for 3 minutter siden:

Ej føj da, det er da vildt ubehageligt, håber du er okay :(<3

Tak, ja, det er bare en ubehagelig type jeg gerne vil være fri for

Skrevet
DanskeMille skrev, Lige nu:

Tak, ja, det er bare en ubehagelig type jeg gerne vil være fri for

Kan du evt sende mig navnet i privat besked for flere herinde har meldt sig til vores gb og vil gerne gå udenom sådanne typer:shock:

virkelig øv oplevelse for dig søde<3

Skrevet
  • Author
Camilla sexy milf skrev, for 1 minut siden:

Kan du evt sende mig navnet i privat besked for flere herinde har meldt sig til vores gb og vil gerne gå udenom sådanne typer:shock:

virkelig øv oplevelse for dig søde<3

Ja det gør jeg. Tak, ja en meget kedelig, arrogant type

Skrevet
DanskeMille skrev, 1 time siden:

Er der nogen der ved hvordan man blokerer en bruger herinde? Havde en aftale med et medlem herinde idag, har brugt utroligt lang tid på at skrive frem og tilbage, sendt billeder osv. Lige inden han skulle komme bliver han utroligt grov, taler grimt og er nedladende, så vil gerne undgå dette medlem. Har haft denne aftale i flere dage.

Hans tilfredsstillelse lå vist i at en attraktiv kvinde for en periode gad snakke med ham.

Han har nok fået udløsning alene ved tanken om at et menneske har gidet tage en fræk og alvorlig samtale med ham, da han nok ikke er vant til hverken kvindelig eller menneskelig social kontakt, udover bag-skærmen niveau.

Sørgeligt for ham, men godt for dig. Tænk hvis han var dukket op...   Tror såmænd du har sparet dig selv for en ubehagelig oplevelse som du med glæde ville være foruden, havde du kendt til den.

Skrevet
  • Author
Naeem Harami skrev, for 4 minutter siden:

Hans tilfredsstillelse lå vist i at en attraktiv kvinde for en periode gad snakke med ham.

Han har nok fået udløsning alene ved tanken om at et menneske har gidet tage en fræk og alvorlig samtale med ham, da han nok ikke er vant til hverken kvindelig eller menneskelig social kontakt, udover bag-skærmen niveau.

Sørgeligt for ham, men godt for dig. Tænk hvis han var dukket op...   Tror såmænd du har sparet dig selv for en ubehagelig oplevelse som du med glæde ville være foruden, havde du kendt til den.

Ja, er glad for at jeg slap for ham. Virker utroligt afstumpet og har ingen situationsfornemmelse. Det er vist godt at han ikke nåede indenfor

Skrevet

Husk.. der er altid 2 vinkler på en sag. Så anmelde en person for noget ... og som ikke er sket her, er måske ikke den helt rigtige vej at gå. 

Bare fordi der er en som siger noget er det ikke ensbetydende med at det er korrekt.

Jeg kunne også starte et rygte med samme spørgsmål som trådstarter. Ikke at jeg siger at nævnte er opdigtet... men pas på med at dømme folk før begge sider af en sag er belyst.

Skrevet
  • Author
massageafhængig skrev, for 2 minutter siden:

Husk.. der er altid 2 vinkler på en sag. Så anmelde en person for noget ... og som ikke er sket her, er måske ikke den helt rigtige vej at gå. 

Bare fordi der er en som siger noget er det ikke ensbetydende med at det er korrekt.

Jeg kunne også starte et rygte med samme spørgsmål som trådstarter. Ikke at jeg siger at nævnte er opdigtet... men pas på med at dømme folk før begge sider af en sag er belyst.

Hvis du så de beskeder han har skrevet, ville du se at han er ualmindeligt grov og nedladende, der er slet ikke noget at være i tvivl om? Det er jo ikke noget rygte? Jeg spørger ikke hvor man kan anmelde, men hvor man kan blokere, så jeg bliver fri for ham?

Skrevet
DanskeMille skrev, for 1 minut siden:

Hvis du så de beskeder han har skrevet, ville du se at han er ualmindeligt grov og nedladende, der er slet ikke noget at være i tvivl om? Det er jo ikke noget rygte? Jeg spørger ikke hvor man kan anmelde, men hvor man kan blokere, så jeg bliver fri for ham?

Jeg mener du har lavet en påstand, da beviser ikke er med.

Ikke at det vil være fornuftigt at vise det her, men måske skulle din historie være blevet til privatbesked. 

Nej, det var en anden som brugte ordet anmelde, men nu var min post sådan set ikke rettet direkte mod nogen, men blot sådan generelt. 

Jeg skal nok lade din tråd være, men har det bare skidt med at "dømme" en uden at der har været en reel "retsag" hvis du kan følge mig?

Skrevet
  • Author

Jeg har alle hans beskeder herinde, da det er her vi har aftalt. Men tænker ikke at jeg skal lægge dem ud. Der er ingen tvivl om hvordan han er. Jeg har jo heller ikke nævnt hans bruger navn her

Skrevet
massageafhængig skrev, for 18 minutter siden:

Med den logik, burde alle anmeldelser af GPer på dette site, belyses fra to sider. Er det ikke det alle drengene gør når de anmelder en GP som værende en dårlig oplevelse. Ingen andre beviser end anmelderens ord.

I øvrigt nævner Mille jo ingen ved navn, så ingen er hængt ud til offentlig skue, modsat dårlige anmeldelser fra brugerne her inde.

Skrevet
massageafhængig skrev, for 3 timer siden:

Når nu personen er her i forummet, kan han jo bare forsvare sig, hvis ikke opslaget er sandt

Skrevet

Ingen bliver hængt ud ved navn og der bliver spurgt ind til hvordan man blokere vedkommende :D

Jeg kan virkelig ikke forstå at nogen føler sig trådt over tæerne af det :shock:

Lad dog pigerne passe på sig selv mod de brodne kar som er her :wink:

Skrevet

Hvis brugere på dette site har brudt EGs retningslinjer, så kan vi fra moderators side gøre noget aktivt. Men vi har ikke sanktionsmuligheder overfor for folk, der ude i "den virkelige verden" bryder vores regler her på sitet eller bryder gælende lovgivning. 

Men det var heller ikke det som trådstarter efterspurgte. Det var en mulighed for at blokere på dette site - og den information er blevet givet.

Skrevet

han skifter da bare TLF Nr og Profil så er du på den igen 

desværre nok en del af jeres job

Så pas på de sød så de kommer igen

Skrevet
superslikker skrev, for 14 timer siden:

han skifter da bare TLF Nr og Profil så er du på den igen 

desværre nok en del af jeres job

Så pas på de sød så de kommer igen

Det vil også kræve at få en ny IP-adresse eller VPN. Det skyldes, at de kan blokere brugeren direkte igennem deres IP-adresse.

Hilsen en som har fået måneds timeout. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.