Hop til indhold
martin1987

JUST THIS WEEK NEW GIRLS IN CPH - for godt til at være sandt?

Recommended Posts

Jeg har lige ringet og fået sms, centralt i Kbh, suser afsted om lidt kun for at tjekke og er den god nok så må lidt aften tilbringes der senere , men lige nu om lidt , check check og så melder jeg tilbage, men har en fæl mistanke om at den ikke holder......men hun sagde no fake pics på tlf, og jeg har billeder jeg kan vise og svine dem til i værste fald ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige ringet og fået sms, centralt i Kbh, suser afsted om lidt kun for at tjekke og er den god nok så må lidt aften tilbringes der senere , men lige nu om lidt , check check og så melder jeg tilbage, men har en fæl mistanke om at den ikke holder......men hun sagde no fake pics på tlf, og jeg har billeder jeg kan vise og svine dem til i værste fald :wink:

Det er det man kalder god stil, at tage en for holdet, super arbejde håber det er lige så godt som det ser ud.

Held og lykke glæder mig til at høre mere.

Hilsen

kayano

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå...... hvordan skal jeg starte...... jeg er sku ked af jeg ikke lige havde gjort mig klar og taget et bad og dresset om efter en lang dag inden reaktion på indlæg....Men sådan er det...... Erkender blankt at jeg havde nej hatten på , men når nu det var så tæt og centralt 5 min fra Rådhuspladsen så hvorfor ikke lige tjekke ud....... og som det forløb, så kun hende der åbnede , og det var fint for mig.....wow wow wow......nøjj for en godte , perfekt skåret , lækker hud, dragende kønt ansigt.....wauw.... vil vurdere på udseende og hendes engelsk at hun er med noget russer i sig, hun tilbød at jeg kunne se de andre men sagde at det hun viste mig med sin stil var nok for mig , og ingen tvivl om at hun bruger godt med guld og mønt til frisør , pedicure og cremer til den smækre krop, så helt klart hvis ikke idag pga møgvejr og træthed så meget snart skal jeg gerne lægge mit sponsorat så hun kan forsøde tilværelsen, nøjj altid være beredt og klar uanset check eller ikke  :cool:  Nicey.  :-P    så i situationen er det fint med mig hvis billeder ikke passer.....hende her var ikke blandt de 3 på billeder.....men nøjjj hvor skal vi kravle rundt på hinanden....... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Typisk at bruge fake billeder til at lokke liderlige mænd til i håb om, mændene "nøjes" med en anden pige...  og 99% sikker nok ikke nej til pigerne.

i situationen her,,,,,,sikke noget vås....... Havde hun sat sit eget på var de andre overgået, hvad er det du på tidligere ord ikke forstår ?  :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

i situationen her,,,,,,sikke noget vås....... Havde hun sat sit eget på var de andre overgået, hvad er det du på tidligere ord ikke forstår ?  :mad:

Hvorfor bruger de ikke ægte billeder ? Du skrev: "men hun sagde no fake pics på tlf," så det er jo løgn !

Har har jeg ikke ret i at de bruger fake billeder til at lokke liderlige mænd til ?

At hun så er smukkere irl, er jo kun godt.

Men at bruge fake billeder er sgu ufin, tror du de har fået lov til at bruge modelbillederne ?

Hvad siger du til hvis nogen bruger dit billede på en gigolo annonce ?

Jeg opponerer imod at de bruger fake billeder kan du ikke forstå det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor bruger de ikke ægte billeder ? Du skrev: "men hun sagde no fake pics på tlf," så det er jo løgn !

Har har jeg ikke ret i at de bruger fake billeder til at lokke liderlige mænd til ?

At hun så er smukkere irl, er jo kun godt.

Men at bruge fake billeder er sgu ufin, tror du de har fået lov til at bruge modelbillederne ?

Hvad siger du til hvis nogen bruger dit billede på en gigolo annonce ?

Jeg opponerer imod at de bruger fake billeder kan du ikke forstå det ?

Jo jeg forstår så udemærket..... men ikke i situationen som denne  :eek:   men lad den ligge der.....os der er centralt med hjertet af Kbh skal nok få muntret os  :-P   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det passe at hende du har fundet nicey går for 1100 kr? Skynd dig lige at tage en time og rapporter tilbage hvad du fik, om du fik hende den lækre, og hvordan de andre ser ud osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det passe at hende du har fundet nicey går for 1100 kr? Skynd dig lige at tage en time og rapporter tilbage hvad du fik, om du fik hende den lækre, og hvordan de andre ser ud osv.

Tingene må desværre gå sin gang..... er død af træthed og op kl 5 , og møgvejr lige nu..... travl dag imorgen så ville være tåbeligt der lettere brugt... men satser på torsdag efter bakkeåbning , at det skal fejres og så skal jeg varmes efter kørsel i aftenkulden  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha....tänk om det var telefondamen du mötte i dörren ;)))) ....Varför bad du inte att få se de andra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha....tänk om det var telefondamen du mötte i dörren ))) ....Varför bad du inte att få se de andra?

Ha ha ha , nej hende jeg snakkede  med og som gerne ville have mig længere ind og ikke bare i entreen der var godt belyst , var ikke en tlf dame  :cool: Der var ikke meget overladt til fantasien.......men en fin lille tøjting havde hun på , sølvfarvede fine højhælede ,en rigtig Godte , der snart skal fejres  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom nu afsted Nicey ... hehe

Take one for the team ... jeg venter.

Var sku lige ved det tidligere efter jobs, men tingene må gå sin gang selv om jeg er begyndt at strutte og lommeløgene kalder på en kærlig behandling, så skal nørrebro lige indtages senere så der kan blive snakket , sparket dæk og lidt lir og blær med de dyre sprøde maskiner og så efter bakken vil jeg gøre mit bedste for en skøn tid med hende Gudinden jeg talte med , medmindre der er en der også kan få mig til at smelte og trække vejret forsigtigt , men skal nok.......ingen tvivl , og nyd dagen drenge som det er muligt uden mc  :cool:

Venligst Nicey. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lykkedes det, vender tilbage så snart det er muligt  :eek:   He he  :cool: , Nicey. 

heldige rad, bakkeåbning og sex lige efter hinanden det er lykken

Del dette indlæg

Link til indlæg

heldige rad, bakkeåbning og sex lige efter hinanden det er lykken

Ville ønske jeg kunne vise dig mit smil lige nu......Du har ret, jeg har vist kørt nok mc for idag  :mrgreen:   Indlæg er lagt under anmeldelser  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ville også gerne have været på nørrebro i går men er lidt en kylling når jeg har så langt hjem og så om natten :-|  :-|  :-|  :-|  :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom nu afsted Nicey ... hehe

Take one for the team ... jeg venter.

Jeg håber du er tilfreds trods ventetid  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ville også gerne have været på nørrebro i går men er lidt en kylling når jeg har så langt hjem og så om natten :-|  :-|  :-|  :-|  :-|

Kan godt følge dig......måske næste gang du skal have en med, eller mødes for hygge snak og sparke lidt dæk og nyde lidt god mad og en nice overnatning......måske gøre det til en lang weekend, ville jeg gøre hvis det var mig, og nyde indtryk og ro og bare være til  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...