Hop til indhold

Facefuck i Kbh

Featured Replies

Skrevet

Hvem i Storkøbenhavn skal man gå til for tiden for en omgang deepthroat og hård facefucking, hvis man vil prøve en anden end Baleri?

Hun skal helst ikke være meget over 30 og gerne have samme (mangel på) gagrefleks som Shaiden Rogue. 

Skrevet

Synes helt klart du skal tage kontakt til Hellen of Troy på Nympho.
Hun er ret vilde. Fik selv afprøvet det med hende. Men tror det er altid et størrelse spørgsmål. Jeg er ret standard i størrelse. Tror at det større en er, bliver problematisk med alle piger det giver den service. 

Skrevet

Jeg tror, at du har ret i, at størrelsen er problemet. Ni ud af  ti, der reklamerer med deepthroat, kan ikke klare 18 cm.

• 4 weeks later...
Skrevet
TT boi skrev, den 3.4.2025 at 17:13:

Synes helt klart du skal tage kontakt til Hellen of Troy på Nympho.
Hun er ret vilde. Fik selv afprøvet det med hende. Men tror det er altid et størrelse spørgsmål. Jeg er ret standard i størrelse. Tror at det større en er, bliver problematisk med alle piger det giver den service. 

Er hun tager afsted igen, jeg får desværre intet svar :/ 

Skrevet
Darkshades skrev, for 12 timer siden:

Er hun tager afsted igen, jeg får desværre intet svar :/ 

Ja, Hun smuttede i Lørdags

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.