Hop til indhold

Selena - brændt af i Hvidovre

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

jeg bookede ubesværet en tid via sms tidligere i dag hos Selena, men da jeg ankom (efter 20 km kørsel på motorring 4) gik det helt galt:

Screenshot_20250402_164641_Messages.jpg

Og så hørte jeg ellers ikke mere til Selena, selvom jeg prøvede at skrive og ringe. Jeg er rimelig præsentabel og midaldrende som angivet, og jeg forstår ikke, hvad der gik galt? Jeg tror ikke engang, at hun har set mig (svært på det sted) Er der nogen af jer der har et bud? Bare den sædvanlige dobbeltbookning, eller hvad?

Sjovt nok fraråder jeg at besøge hende ;-)

Redigeret af Blueberry

Skrevet

Ud fra konteksten er det måske sikkert at antage, at hun kun tager imod unge herrer?

Skrevet
Peterguf skrev, for 37 minutter siden:

Ud fra konteksten er det måske sikkert at antage, at hun kun tager imod unge herrer?

Hun skriver at hun ikke tager ham, fordi han er ung 

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 2 minutter siden:

Hun skriver at hun ikke tager ham, fordi han er ung 

Det er ret tydeligt, at hun ikke er så god til engelsk i deres beskeder, så jeg tror, det er rimeligt at antage, at hun mente, hun ikke tager imod ham, fordi han ikke er ung?

Skrevet
Peterguf skrev, for 53 minutter siden:

Det er ret tydeligt, at hun ikke er så god til engelsk i deres beskeder, så jeg tror, det er rimeligt at antage, at hun mente, hun ikke tager imod ham, fordi han ikke er ung?

Måske, jeg skriver altid min alder, så ved de hvad de får

Skrevet
Blueberry skrev, for 5 timer siden:

Hejsa,

jeg bookede ubesværet en tid via sms tidligere i dag hos Selena, men da jeg ankom (efter 20 km kørsel på motorring 4) gik det helt galt:

Screenshot_20250402_164641_Messages.jpg

Og så hørte jeg ellers ikke mere til Selena, selvom jeg prøvede at skrive og ringe. Jeg er rimelig præsentabel og midaldrende som angivet, og jeg forstår ikke, hvad der gik galt? Jeg tror ikke engang, at hun har set mig (svært på det sted) Er der nogen af jer der har et bud? Bare den sædvanlige dobbeltbookning, eller hvad?

Sjovt nok fraråder jeg at besøge hende ;-)

Du gik ikke glip af noget , var der for en uge siden og der blev der ikke spurgt ind til alderen hos undertegnede. Et halvt århundrede

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.