Hop til indhold
Dillermand Junior

Påske Party med Candy, Selma og Josefine Sunshine.

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Påske Pussy Party Gang Bang 

med Candy, Selma og Josefine Sunshine. 

Efter en lille pause fra de frække aftaler i år med en enkelt undtagelse i Februar måned med den sexede hotwife Vixenida så blev jeg gjort opmærksom på af @Swarley at der var en annonce på Annoncelight for Pussy Party påske GB hos @Pussy Galores og Selvom det ikke var med de velkendte piger Nicole, Christinedahl og Vica fra mine to forrige Pussy Party oplevelser så var jeg sikker på at jeg ville nyde selskabet ligeså meget med @Josefinesunshine,  @Candy Cane og @Bella_Selma og at det var et event jeg ikke ville gå glip af. Tog hurtig kontakt og fik svar om at jeg nu var tilmeldt. ^_^

Jeg så nu frem til mit første event og møde med de tre skønne kvinder, Selma, Candy og Josefine og mit tredje Pussy Party hos Pussy Galores. 

Landede på stedet samtidig med Swarley efter formalia pengene var afleveret til teledamen og tøjet var smidt stod jeg med et håndklæde om livet og ventede med de andre deltagere iført kun håndklæder. Inden starten fik de tre GPer og teledamen en lille æske chokolade i en slags værtinde gave. 

Som sædvanligt startede pussy partyet med en opridsning af reglerne og at der er to halvdele af eventet og en lille pause i midten. 

Herefter fordelte pigerne sig i de to værelser med sengene, Josefine i det ene værelse og Selma i det andet og kort efter sluttede Candy sig så til Selma.

Jeg startede kort i værelset med Candy og Selma og kom ret hurtigt hen til Selma den lækre 37 årige Dansk / Mellemøstlige Milf der hurtigt suttede min  halvstive pik helt stiv og klar hun gav et lækkert blow  i lidt tid inden jeg lod andre deltagere komme til. Der var godt med mandlige deltagere i rummet og trængsel mellem lårene hos både Selma og Candy så jeg smuttede ind i rummet med Josefine antallet af  mænd omkring Josefine var stort set det samme som omkring Candy og Selma inde ved siden af men når nogen var færdige med blow eller knep inde hos enten Candy eller Selma så blev de i rummet og prøvede at komme til den anden af pigerne, mens de fleste efter blow og knep med Josefine søgte ind i værelset hos Candy og Selma og derfor kom jeg fint og hurtigt frem til Josefine Sunshine den 25 årige blonde sexede naboens datter type med et virkeligt smukt smil og boblende og legesygt humør. 

Hun får først fat i min pik med den ene hånd og leger med den mens hun bliver kneppet af en deltager og giver blow til en tredje deltager imen. 
Da hendes mund bliver fri finder hendes læber min pik efter hun har monteret kondomet og hun leverer et lystfuld og liderligt blowjob i et stykke tid hvorefter jeg lader andre komme til.

Efter en smule venten mere bliver der ledigt imellem hendes lange lækre lår og som den første trænger min pik op i Josefine og hun kneppes liderligt mens hun giver en anden blowjob imens. Efter. en god og fræk kneppetur trækker jeg mig ud af Josefine og lader en anden komme til.

Jeg hopper ud og over i det andet rum med Selma og Candy, der er flest omkring Candy så jeg finder over i den ende af sengen hvor Selma ligger inden jeg kan komme til, kysser jeg hendes fod hun spørger om det er mig hun har mailet med og jeg svarer ja. (Havde set i hendes annonce at hun tilbyder foot fetish og spurgt om det kunne indgå under deres gang bangs). ^_^

Hun griber bolden med det samme og leger flere gange med foden på min pik og pirrer mig lidt mens jeg venter. Efter lidt tid bliver der plads imellem Selmas lår jeg dykker først ned og slikker fisse på hende og efter lidt tid med oralsex til hende trænger min pik op i Selma og mens jeg er oppe i hende tager jeg fat i hendes ene fod og kysser den, Selma fanger straks hvad jeg vil og griber fat i hendes netstrømpe og trækker den hurtigt af og placerer foden oppe ved mit ansigt og jeg slikker og sutter grådigt på hendes tæer og fødder imens jeg knepper hende samtidigt det er pisse frækt. Legen fortsætter i noget tid men afbrydes så andre kan komme til Selma og så jeg ikke kommer endnu. :biggrin:

Nu vender jeg mit fokus imod Candy efter et kondom skifte og der bliver først plads ved hendes mund, hun giver et lækkert og frækt blowjob mens en anden knepper hende i doggy jeg nyder det i et stykke tid inden jeg flytter mig og giver plads til næste mand. Jeg stiller mig i køen i modsatte ende af sengen og da køen er væk befinder jeg mig bag Candy den 26 årige Dansk Asiatiske skønhed og hendes sexede velformede røv. 

Og der foran mig mens hun ligger i doggy stilling og hendes fisse er blottet foran mig gør det mig ekstra hård og stiv. Jeg trænger op i hende og begynder at kneppe Candy manden der får blowjob imens rækker sin ene hånd frem og placerer den på Candys lænd lige over røven og skubber hendes røv blidt imod mig måske for at holde lidt imod så hans blowjob imens ikke bliver for vildt,  men resultatet er at jeg hver gang trænger dybt helt op i candy og da jeg nu har kneppet med alle tre piger giver jeg den gas og knepper igennem i højt tempo. Da manden der fik blowjob hopper videre spørger jeg om hun kan vende rundt på ryggen og i missionæren knepper jeg mig til aftenens første orgasme og udløsning i kondomet i Candys fisse. 

Jeg bliver lidt tid i værelset da jeg vil se om jeg kan slikke Candys fisse som jeg ikke har smagt endnu,  ser over på Selma hvor en kommer over hendes bryster og overkrop hun tørrer sig af men får pga BH stropperne ikke alt med så jeg bøjer mig over hende og slikker hende ren inden hun vender rundt og lader en ny mand trænge op i hende i doggy stilling. 
Jeg er placeret imellem Selma der bliver taget i doggy med front imod min ende af sengen og Candy der har pik i både fisse og mund, og mens jeg venter på muligheden for at slikke Candy så drejer Selma kroppen en smule griber min pik med den ene hånd og siger “Jeg gør dig lige klar til hende” og tager min pik i munden. <3

Jeg har nu fået frækt blowjob og kneppet alle tre piger og fået dagens første orgasme men har kun smagt på og slikket fisse på Selma så jeg mangler at smage og slikke Candy og Josefine. Der er stadig mange i rummet med Candy og Selma så jeg går ind i det andet rum igen hvor Josefine er for at give hende oralsex men inden jeg får muligheden annonceres der midtvejs pausen. 

På vejen mod entreen hvor der er drikkevarer og snacks ser jeg at Selma ikke har valgt pausen men stadig er igang i rummet så hopper ind og leger lidt med den dejlige kvindes bryster mens hun slikker og bliver kneppet. Til sidst går også Selma ud og tager en pause. 

Jeg bliver i det ene bollerum tættest på entréen klar til anden runde når den starter. Da pausen slutter er Selma den første i rummet og senere titter Candy ind kort men vender så rundt igen og kommer ikke igen da jeg mangler at slikke både Candy og Josefine som nu begge er sammen i det andet rum forlader jeg rummet Selma er i og lader de andre deltagere nyde hende. 

I pausen er der tyndet ud i deltagerne og de første har forladt festen så der er mindre kø omkring damerne og efter en smule venten er der ingen der aktivt tilbyder sig til Candy så jeg træder op til hende hun spørger hvad jeg har lyst til og jeg svarer straks “At jeg gerne vil slikke hende” hun lægger sig på ryggen og spreder benene for mig, og jeg går igang med at slikke hende og og da der er færre deltagere nu og tyndet ud får jeg dejlig lang tid imellem lårene på Candy men så mærker jeg en hånd på ryggen af mig der klapper / prikker mig jeg tænker at der alligevel står en deltager bag mig som gerne vil til så jeg stopper slikkeriet og rejser mig op vender rundt men der er ingen bag mig så begynder Candy og Josefine at grine det var åbenbart Josefine der havde klappet / prikket mig. :lol: :P

Jeg fortsætter med at slikke Candy i lidt tid endnu, men da Josefine ligger sig på ryggen med hovedet på candys lår mens hun bliver voldsomt kneppet og vores hoveder er tæt på hinanden tager jeg en pause. 

Jeg gætter på at rummet ved siden af er gået dødt eller også ville Selma på Eventyr for pludselig er hun trådt ind i rummet med os andre og kommer op i sengen til os andre og så er alle tre piger samlet i en seng omgivet af alle de mænd der er tilbage jeg har Selma stående på knæ ved siden af mig så jeg slikker mine fingre inden jeg lader dem blidt lege med Selmas klit og skamlæber mens min anden hånd blidt berører og kærtegner hendes smukke bagdel en mand overfor har hænderne på hendes anden balle og ene bryst og kærtegner det og Josefine rækker ud efter Selmas andet bryst, både Candy og Josefine er omgivet af undersøgende pikke og hænder og i nogen minutter er der det vi da jeg voksede op ville kalde ægte bunkepul. :D

Da Selma har fået et par af mændenes opmærksomhed fortrækker de tilbage til det andet rum igen, og pludselig er der plads imellem Candys lår igen så jeg får et kondom på og mærker endnu engang min pik trænge op i Candy og for anden gang knepper jeg igennem og kommer og sprøjter i kondomet imens jeg knepper Candy. Jeg trækker mig ud og henter et nyt kondom. 

Så går jeg rundt om sengen til Josefine og venter på at kunne slikke fisse på hende da hun er den sidste jeg mangler at smage, i første omgang finder hendes hånd min pik og leger med den da de to andre herrer er færdige med at kneppe Josefine kravler jeg op på sengen til damen, telen stikker hovedet ind og informerer om at der er et kvarters tid  tilbage så beder Josefine om hun kan tage en hurtig skyller under det kolde vand da de to herrer før mig fik givet hende varmen som hun sagde. 

“Det må hun så hellere” svarer min mund mens min hjerne tænker “Men Fisse ?? dit fjols”. :rolleyes: ;) Lidt ventetid og Josefine vender retur hun kigger mig i øjnene og smiler det sødeste smil mens hun rækker armene indbydende frem og går direkte mod mig og kravler op på sengen, hun giver mig lynhurtigt kondom på og spørger om det er okay at hun ligger på ryggen nok i forventning om endnu en doggy eller cowgirl kneppe tur. 

Men jeg har andre planer og og siger at det passer mig fint for jeg vil gerne slikke hende og den er hun helt frisk på hun lægger sig hurtigt på ryggen og siger “Så får du våd og frisk fisse”, “Det er også min favorit” svarer jeg og går igang med den store slikke tur. Mens jeg slikker og Josefine ligger og nyder det kommer der en deltager ind og får blowjob af hende sådan fortsætter vi længe kun os tre i rummet, da hun endelig vrider sig og klemmer benene om mit hovede og kommer, kravler jeg lidt op og placerer min pik foran hendes fisse klar til en sidste kneppe tur. 

Jeg trænger op i hende og pumper først stille og roligt inden tempoet stiger og hun leger med klitoris imens indtil hun stønner og vrider kroppen lidt og jeg kan mærke fissen krampe og klemme om min pik. 
Hun beder om en kort pause så jeg ligger helt stille med pikken oppe i hende indtil hun signalerer at jeg godt kan fortsætte igen. 

Og så fortsætter knepperiet og da da hendes fisse begynder at krampe og klemme om min pik for anden gang og med kombinationen af søde støn mens hun sutter pik og den rødlige kulør i kinderne der viser at hun på trods af badet har fået varmen igen er det mere end jeg kan holde til, jeg skubbes udover kanten af følelsen og synet og for tredje gang kommer jeg. Der er ikke meget sprøjt i kondomet denne gang efter tre udløsninger men orgasmen er kraftfuld og skøn. 
Josefine roser og komplimenterer skønt og kysser mig inden at jeg kravler ned fra sengen og smider kondomet ud og forlader rummet og overlader det til den sidste mand derinde og Josefine. 

Jeg går ned af gangen og regner med at det var det sidste jeg kunne nå og at jeg ville gå ned og klæde om, men ud for det andet bolle rum kommer Selma op af trappen og drejer ind af døren med mig lige bag hende, rummet er tomt og hun udbryder “Er der ikke nogen der gider mere” og jeg svarer “Jeg kan da godt slikke dig lidt mere til der ikke er mere tid tilbage”. Den er selma helt med på. 

Og sådan bliver det jeg starter med at slikke Selma i noget tid og nyder det.  Efter lidt tid afbryder jeg og kravler op på siden af hende og slikker mine fingre og leger med hendes klit og skamlæber imens Selma peger rundt på sin overkrop og bryster hvor der er små rester af sperm som jeg slikker væk mens jeg til sidst bare slikker overalt på brysterne og leger blidt med fissen. Da jeg afbryder kravler jeg igen ned imellem lårene og fortsætter med at slikke Selmas fisse mens jeg er igang kommer Swarley ind og giver bryster og overkrop en slikke tur på Selma mens jeg slikker videre imellem lårene. 

Og for tredje gang til et gang bang vi begge er til ender mig og @Swarley med at være de to sidste mænd tilbage med kvinden kun os tre til et gang bang, som ikke vil stoppe og som udnytter de sidste minutters lir til eventet officielt er slut som annonceret. 

Da vi rammer sluttidspunktet hopper Swarley ud, jeg kigger op på Selma der ikke ligner en der gider at stoppe så jeg slikker videre. En pige kommer ind kan ikke se hvem men gætter på Candy og siger at eventet er slut, heldigvis svarer Selma “Vi gør os lige færdige” så jeg fortsætter. Og mit tredje pussy Party slutter imellem selmas smukke, velformede dejlige lår på bedste vis. Nogen minutter over kommer vi ud som de sidste to fra værelserne og mødes af Candy der små smilende siger “Så blev i færdige”, jeg svarer “Mnjaa det er vi jo nød til”, Candy spøger “I kunne måske godt fortsætte ?” “Ja” svarer både mig og Selma og Candy små griner. :lol:

Kommer i tøjet og efter at have krammet og sagt pænt farvel til alle pigerne går turen hjemad igen i forårs solskinnet fra et fantastisk Påske Gang Bang.

Pigerne var allesammen rigtige venlige, imødekommende, energiske og sprængfulde af lyst efter en fræk oplevelse for alle deltagerne og dem selv. Humøret var højt med plads til flirt og lidt fjollerier og skyder man en kæk bemærkning af så får man ofte en retur fra de skarpe kvinder. Alt i alt en rigtig god og indbydende stemning og tre kvinder i topform ude på en mission, og den mission var en to en halv times sex fest fyldt med med drøn frække, top liderlige fristerinder der tilfredsstillede alle ens ønsker og behov og lidt til. :wub: <3

Hvis man ikke har prøvet et Pussy Party hos Pussy Galores så kan det varmt anbefales. 

Er man nysgerrig på at prøve sit første Gang Bang så er et Pussy Party Gang Bang også et fint sted at starte. 

Pussy Galore pigernes Pussy Party events laves løbende i løbet af året og annonceres ofte i annoncer på Annoncelight, som regel også herinde under Sex events og så kan man også holde øje her på deres hjemmeside

https://70210026.dk/pussy-party 

Candy:

Selma:

Josefine Sunshine:

Redigeret af Dillermand Junior
Små rettelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for den fine anmeldelse og mange tak for værtindegaven, og ikke mindst dit gode humør! Det er altid så dejligt at se! :wub:

Ses måske næste gang ;)<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 5 timer siden:

ikke mindst dit gode humør! Det er altid så dejligt at se! :wub:

Ses måske næste gang ;)<3

Kommer helt sikkert gerne med godt humør og alting igen næste gang ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...