skalvidate 2 Skrevet 25. Marts, 2014 Hej alle, nu synes jeg ligesom jeg vil prøve det thaimassage og lidt af det sjove bagefter os. hvem kan folk bedst anbefale, helst i trekantsområdet. Har læst de mange anmeldelser herinde, men synes sku det er meget blandet beskrivelse af dem.. Hjælp lige en ny mand i faget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. Marts, 2014 Hej alle, nu synes jeg ligesom jeg vil prøve det thaimassage og lidt af det sjove bagefter os. hvem kan folk bedst anbefale, helst i trekantsområdet. Har læst de mange anmeldelser herinde, men synes sku det er meget blandet beskrivelse af dem.. Hjælp lige en ny mand i faget. Undskyld, undskyld, men jeg kan altså ikke lade være med at fnise, hver gang jeg ser nogen søge noget i Trekantområdet :D. Det gør vi vel alle, men jeg forstår, hvad du mener. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 923 Skrevet 25. Marts, 2014 Koldingvej 144 Vejle, Lin Thai udemærket sted, mulighed for handjob og sommetider blow Vardevej nr. ? Biakini Wellness, lige ved siden af bageren, her kan du få alt med Teeen, høj lækker tøs, 1000-1200 for hele pakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 25. Marts, 2014 syntes jeg læste noget i en anden tråd at man kan få sygdomme ved at besøge teen på vardevej 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 25. Marts, 2014 syntes jeg læste noget i en anden tråd at man kan få sygdomme ved at besøge teen på vardevej 3 Ja, men det står vist med småt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg