Hop til indhold

Thaimassage med happy ending

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, nu synes jeg ligesom jeg vil prøve det thaimassage og lidt af det sjove bagefter os. hvem kan folk bedst anbefale, helst i trekantsområdet. :)

Har læst de mange anmeldelser herinde, men synes sku det er meget blandet beskrivelse af dem..  Hjælp lige en ny mand i faget. :P

Skrevet

Hej alle, nu synes jeg ligesom jeg vil prøve det thaimassage og lidt af det sjove bagefter os. hvem kan folk bedst anbefale, helst i trekantsområdet. :)

Har læst de mange anmeldelser herinde, men synes sku det er meget blandet beskrivelse af dem..  Hjælp lige en ny mand i faget. :P

Undskyld, undskyld, men jeg kan altså ikke lade være med at fnise, hver gang jeg ser nogen søge noget i Trekantområdet :D :D. Det gør vi vel alle, men jeg forstår, hvad du mener.

Skrevet

Koldingvej 144 Vejle, Lin Thai udemærket sted, mulighed for handjob og sommetider blow

Vardevej nr. ? Biakini Wellness, lige ved siden af bageren, her kan du få alt med Teeen, høj lækker tøs, 1000-1200 for hele pakken

Skrevet

syntes jeg læste noget i en anden tråd at man kan få sygdomme ved at besøge teen på vardevej 3

Skrevet

syntes jeg læste noget i en anden tråd at man kan få sygdomme ved at besøge teen på vardevej 3

Ja, men det står vist med småt :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.