Hop til indhold

Advarsel: Monika Drosselvej Bording

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/313117

Jeg skrev lidt med Monika idag og vi aftalte at jeg skulle komme på besøg. Jeg har tidligere haft blandede oplevelser på stedet og jeg havde lovet mig selv at jeg ikke skulle på besøg der igen. Monika så bare vildt lækker ud så jeg gav det et skud. Hende jeg mødte er ikke hende på billederne, men der er dog lighedstegn. Hende jeg mødte var nok cirka 150 cm høj og i hvert fald ikke over 50 kg. Hun var mega lækker med smal talje, slanke ben, dejlig numse og det så ud som om hun havde virkelig gode bryster. Hun havde et smukt ansigt med dejlige kysselæber ( som ikke måtte berøres), sort halvlangt hår, brune øjne og så var hun ikke mindst ung. Dog havde maven strækmærker efter fødsel, så hvor ung hun var, er svært at sige.

Oplevelser med denne lækre pige fik jeg ingen af. Jeg fandt hurtigt ud af at hun ikke kunne engelsk og at det ikke var hende jeg havde lavet aftalen med, så jeg gik igen. JA, jeg gik med uforrettet sag, selv om hun var mega lækker. 

Oplevelsen med at pigen ikke helt kender aftalen kendetegner desværre dette sted, så nu er det helt sikkert, jeg kommer der ikke igen. 
Ærgerligt det var det, for det er meget længe siden jeg har mødt så dejlig en lille skabning. 

Skrevet

Jeg tror faktisk det var de ssmme piger var i Valhalla også kom der. Det er altid træls når de er på engelsk man skal til at bruge Google Translate

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.