Pedal2 8 Skrevet 31. Marts Jeg elsker Thailandske kvinder, de er smukke, søde og fordomsfri (eller også meget professionelle og ukomplicerede). Jeg vil giftes med en af dem i mit næste liv Det måtte meget gerne være Lily som har sin massageklinik tæt på Marselis Boulevard. Dette skriver jeg så hun ikke forveksles med en anden Lily, for navnet er vist ret almindeligt. Jeg har besøgt Lily to gange, men ville ønske jeg havde fundet hende tidligere. For hun stikker de andre kvinder, jeg har besøgt. Lily er en petit kvinde på ca. 150 cm. Hun er smukt skabt, og når hun giver massage kan hun virkelig lægge kræfter i. Så man får en god massage til kroppen. En dejlig lille og stærk kvinde er hun, og musklerne sidder også godt i hendes underliv. Første gang jeg besøgte hende, malkede hun mig mens hun red, så jeg gik glib af et afsluttende BJ. Det fik jeg så ved næste besøg, og den slags (BJ's) klarer hun uden kondom - nice. Foruden at være god til massage og sex, er Lily sød og sjov. Hun kommenterede min pik, man kunne ane i de løse bukser, da jeg skulle gå. Hun tog mig kærligt i skridtet og hviskede: "be carefull the girls will go crazy when they see you in those trousers". Det er selvfølgelig løgn, men sødt af hende at lyve for at en moden mand kan få en god oplevelse. Jeg bor ikke i Århus mere, så det bliver svært at besøge hende igen, men måske jeg kan hjælpe hende med denne anbefaling. Find Hot Lily her: https://annoncelight.dk/showad/360497 Enjoy 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 402 Skrevet 31. Marts Hun lyder vældig spændende - hvordan er parkeringsforholdene ved hendes sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 31. Marts HG Wells skrev, for 43 minutter siden: Hun lyder vældig spændende - hvordan er parkeringsforholdene ved hendes sted? Alm gadeparkering Rød zone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 402 Skrevet 31. Marts (edited) Tak for hurtigt svar Redigeret 31. Marts af HG Wells 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 8 Skrevet 22. April HG Wells skrev, den 31.3.2025 at 22:49: Hun lyder vældig spændende - hvordan er parkeringsforholdene ved hendes sted? Fik du besøgt hende? Håber hun levede op til forventningerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg