Den store stav 80 Skrevet 30. Marts Ved ik hvor at starte. Minna er one of a kind.. sød ufattelig smuk, nede på jorden, lattermild og bare et sødt menneske Hvad angår den tid vi havde sammen er mellem mig og hende… pas godt på hende - hun er ener https://70210026.dk/minna 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 137 Skrevet 30. Marts Jeg er meget enig med dig. Hun skriver om sig selv at hun har et dukke ansigt. Det er meget spot on. Helt fint, ultra feminint ansigt og de store blå øjne… wauw.. man bliver jo helt rundt på gulvet Smuk og sød pige. alderen passer vist meget godt. hun er en favorit. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3700 Skrevet 31. Marts Mødte Minna til mit første Pussy Party Gang Bang og hun er en skøn og dejlig kvinde Hun kan varmt anbefales 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den store stav 80 Skrevet 1. April 6666 skrev, for 9 timer siden: Yder hun GFE? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrxxxscor 221 Skrevet 3. April Den store stav skrev, den 30.3.2025 at 21:34: De skriver at priserne er vejledende og at man skal ringe for priser - men hvad gav du for den tid du var der med henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg