High Tower 114 Skrevet 30. Marts Jeg faldt lige over denne, for mig nye annonce, med Tantra på Amager https://annoncelight.dk/showad/424851 Er der nogen herinde der har erfaring eller kender til stedet ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Genfi 4 Skrevet 30. Marts Ser spændende ud. Her er link til deres hjemmeside, hvor man kan læse lidt mere om ydelser og se et par billeder af de to piger. Terapigerne.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 114 Skrevet 30. Marts @Genfi Der er kun 1 af pigerne der giver Tantra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Genfi 4 Skrevet 30. Marts Ja? Synes nu jeg kan booke dem begge via deres kalendersystem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 114 Skrevet 30. Marts Tja det var bare svaret jeg fik på SMS men så hvad der er rigtigt skal jeg ikke gøre mig klog på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Terapigerne 1 Skrevet 3. April Det er korrekt at det kun er den ene, der giver tantra. Og det er mig, Sandra. Men altså.. Der er vel næppe brug for at vi er to, der giver det på samme krop Til gengæld giver Anna en benhård og lækker kropsmassage, hvor der virkelig arbejdes i dybden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 114 Skrevet 3. April Terapigerne skrev, for 10 timer siden: Det er korrekt at det kun er den ene, der giver tantra. Og det er mig, Sandra. Men altså.. Der er vel næppe brug for at vi er to, der giver det på samme krop Til gengæld giver Anna en benhård og lækker kropsmassage, hvor der virkelig arbejdes i dybden. Hvilken mand ville sige nej til 4 hænder og 2 kvindekroppe til en tantra massage Men ellers dejligt med et indspark fra dig/jer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangnam 269 Skrevet 29. April Gad vide hvad 4 hændig massage ender ud i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 1. Maj Terapigerne skrev, den 3.4.2025 at 11:22: Det er korrekt at det kun er den ene, der giver tantra. Og det er mig, Sandra. Men altså.. Der er vel næppe brug for at vi er to, der giver det på samme krop Til gengæld giver Anna en benhård og lækker kropsmassage, hvor der virkelig arbejdes i dybden. Kommer man hen til sit "glade sted" eller er det "kun" terapeutisk tantra? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg