Hop til indhold

Søndagstanker

Featured Replies

Skrevet

Vi er åbenbart et par stykker der dater. Jeg har længe ikke følt mig klar til at date efter min skilsmisse. Det var en GP der gav mig lyst til at date igen. Vi var faktisk sammen hver dag selv om hun er GP og ikke SB og det gav mig lyst til et forhold igen.

Jeg fik min første catfish på en dating app. Nu ved jeg ikke engang længere om det er en pige. Hun skrev ikke alder. Jeg troede hun var ældre end hun så ud. Hun skrev så at hun var 30 og så blev jeg mistænksom. Det hun skrev virkede troværdigt. Men hun skrev og skrev. Og da jeg foreslog et videoopkald et par gange og skrev diskret at der var mange mærkelige personer online holdt hun op med at skrive. Jeg tror hun prøvede at spejle mig. Da jeg skrev hvad jeg laver så skrev hun at hun lavede næsten det samme. Hun skrev en masse ord der nok skulle imponere mig. Men da jeg spurgte ind til det så kom der ingen forklaring. Hun havde nok bare kopieret noget hun fandt online. Jeg kan jo lynhurtigt spotte bs indenfor det jeg laver. Hvad er det mon der driver den slags? En stakkels person der føler sig overset og gerne vil føle sig lækker og eftertragtet og ikke har en karriere? Hvis det faktisk er en pige synes jeg hun skulle forsøge sig med GP eller OF.

Jeg læste at der ved dans kan opstå en slags spænding. Det har jeg godt bemærket. Der er en lækker ung latino pige i klassen. Gad godt at være stamkunde hvis hun var GP, det kunne være episk. Men når vi danser er det stendødt. Hun gør det hun skal men jeg kan slet ikke mærke hende. Hun er ok til at danse men hun trisser mekanisk rundt og kan næsten ikke mærke hendes hænder og hun kigger ikke på mig. Det er nok bl.a. pga aldersforskellen. Nogen af de andre er det helt anderledes med. Der er en pige der er meget hurtig til at komme hen til mig. Når vi danser er det helt anderledes. Hun smiler, griner, taler med mig, hun holder mig på en anden måde, lægger min hånd på hendes hofter, det føles anderledes.

Det går fint med dans. Jeg vil gerne holde det som en livsstil og ikke at jeg nødvendigvis skal lægge an på pigerne der går der. Det er sjovt. Den anden dag dukkede en pige fra danseklassen op i min dating app. Skulle jeg mon like hende? Jeg kan jo godt lide piger med udenlandsk udseende og det har hun. Vi er lige gamle men hun ser ok ud. Synes ikke det er en god ide. Der bliver ikke en god atmosfære hvis man render pigerne i skørterne. Det synes jeg også gælder for GPer, det er ikke dating og det er ikke en god måde at mødes på. Men nu ved jeg at hun er single. Hvis der opstår mere spænding når vi danser så må vi se.

Jeg kunne godt tænke mig at tage på en sexturist rejse før det bliver for sent. Hvis jeg kommer i et forhold eller bliver for gammel så duer det ikke. Den GP jeg skrev om ændrede et eller andet for mig. Jeg føler ikke længere behov for at være sammen med en ny pige hele tiden. Sådan har jeg ikke haft det før. Når jeg læser herinde får jeg indtryk af at nogen tror sexrejser kun handler om billig sex. Det handler det ikke om, der er bare et HELT andet udvalg af piger. Jeg kunne godt tænke mig kun at se en enkelt pige eller to, men en der er supersmuk. Hvis jeg kunne tjene det samme og ikke havde noget der bandt mig til Danmark ville jeg flytte til Trinidad de Cuba.

Hvilke andre ting end dans kan man gå til hvor der er piger? Jeg tror det er vigtigt det er noget der er sjovt i sig selv og ikke kun for at møde piger. Ellers opstår der måske ikke den der spænding som der kan opstå ved dans og det skulle også gerne være sjovt.

Skrevet

Glæd dig over de mange fede ting, der venter dig i jagten på en ny midlertidig eller fast veninde. Hvad er der galt ved at mødes og date GP'er? Ja, enhver sin smag, men det er vel ligeså godt som ethvert andet 'marked', hvor man mødes og søger? Man ved fx. på forhånd noget om hinandens sexuelle præferencer, så er det jo på plads!

Buenos noche

Skrevet
  • Author

@FlemmingP Tak. Jeg tror det kan tage lidt tid før det lander på noget fast for mig men det kommer nok. Jeg tænker ikke der er noget som helst galt i det hvis man er på en date med en GP eller hvis det på en eller anden måde udvikler sig og det er det man ønsker. Nogen kunder er ikke single og nogen søger ikke et forhold. Det gælder også GPer. Nu skrev jeg godt nok dating men jeg mener nok at tilrettelægge hverdagen så man kan møde andre på en god måde i forhold til at lære hinanden at kende. Der er vel nogen måder der er bedre end andre. Købesex er jo også en rigtig god ting, synes cowgirl formulerede det fint forleden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.