Foreignguy 6 Skrevet 30. Marts Hej, der er blevet skiftet billeder på Sofias profil, dem der er på nu virker mere ægte. er der nogen der kan bekræfte om de billeder der vises nu er ægte? Jeg beklager vis linket ikke er korrekt indsat, jeg er ikke en haj til det. https://annoncelight.dk/showad/423325 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
polleplet 18 Skrevet 30. Marts Linket virker, men pigen er i Odense, så det kunne være tråden skulle flyttes til efterlysninger på fyn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Foreignguy 6 Skrevet 30. Marts polleplet skrev, for 7 minutter siden: Linket virker, men pigen er i Odense, så det kunne være tråden skulle flyttes til efterlysninger på fyn? Hov det så jeg ikke, har bedt om at få den flytter. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 3. April Hun er på Amager nu ifølge annoncen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Foreignguy 6 Skrevet 3. April manglerish skrev, for 27 minutter siden: Hun er på Amager nu ifølge annoncen… Okay men har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg