Hop til indhold

Recommended Posts

Så var det tid til at besøge en af dem jeg havde på listen.

Jeg kontaktede Lisa i Ballerup for at få en aftale, men hun var optaget der hvor jeg havde tid.

Hun foreslog at jeg besøgte hendes veninde Mimi i stedet og lovede mig at hun var både sød og sexet.

Efter at have kigget på hende billeder lidt tænkte besluttede jeg mig for at besøge hende.

Hun åbnede døren i arbejdstøj, da det er en klinik hun arbejder ud fra. 

Mimi er smuk at se på, men endnu mere tiltrækkende er hendes charme. Der er et eller andet uskyldigt over hende.

Da vi kom ind i værelset og skulle aftale hvad jeg ønskede, blev jeg lidt overrasket. Hun sagde at der kun var økoblow til kunder der tog bad inden vi gik i gang.

Jeg fortalte hende at jeg lige kom fra badet der hjemme og selvfølgelig kom helt ren. Hun krævede en hurtig inspektion af kalorius med duft og nærsyn bestod jeg.

Første gang jeg har måtte stå skoleret hos en massør. Heldigvis er jeg ikke genert og det hele var overstået med lidt latter fra os begge.

Jeg valgte en time med FP til standardprisen.

Efter en halv times massage tog det hele en uventet drejning. Det bankede på døren og Lisa kom ind. Hun var blevet brændt af og spurgte om hun skulle slutte sig til os den sidste halve time.

Her kunne jeg ikke modstå og måtte selv følgelig sige ja tak. Lisa lever op til de andre anmeldelser jeg har læst her inde. Hun er også vanvittigt fræk at se på.

Nu skiftede det hele meget hurtigt fra massage til noget der lignede 2 hunløver der angreb en antilope. Hold kæft de blev vilde de to sammen. Nu har jeg prøvet 2 på samme tid før, men det her tog sku prisen. Enten hyggede de to sig ekstremt meget med mig, eller de fortjener en oscar hver.

Det her er det vildeste jeg længe har prøvet og var nok den bedste start på weekenden jeg kunne få.

Desværre føltes den sidste halve time alt for kort til at nyde sådan en oplevelse.

Nu er jeg heldig og har økonomien til det, så det her skal helt sikkert prøves igen og igen og igen og igen.

Mimi

Masage: 7/10 (standard massage)

Udseende: 9/10 (smuk og charmerende)

Sex: 100/10 (Det her var for vildt)

Lisa

Massage: ??? (Aner det ikke)

Udseende: 9/10 (virkelig fræk at se på)

Sex: 100/10 (ekstremt med de to piger sammen)

Stedet: 8/10 (pænt og rent, har toilet og bad, dog ikke prangende)

Jeg har næsten lyst til at gentage det her igen i aften, men er bange for det er for vanedannende. Gemmer den til næste weekend.

Mimi

Lisa

Jeg håber virkelig at de 2 bliver her i lang tid. Det er helt sikkert mange flere besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tkmtkm1 skrev, for 6 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse.

Du skriver det er klinik. Er det et rimeligt diakret sted? 

Stedet er diskret. Ligger i industriområde og har fine parkerings muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, den 2.4.2025 at 07:26:

Tak for anmeldelsen, @Dogoa. Kan du uddybe vad der var så vildt? Jeg forstår ikke helt... Er pigene til PSE..? Analt? Slug? Kinky?

De virkede vilde med oplevelsen og nærmest flåede i mig. 
det var nærmest pse oplevelse.

Lisa laver anal, men jeg fik ikke lov. Hun mente den var for stor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 22 timer siden:

Hvad taler vi for stor længde eller drøjde 

Hun sagde bare for stor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ledelsen skrev, den 7.4.2025 at 14:24:

Legede de også med hinanden eller tror du at det er muligt at få den til det ?

De var mere koncentreret om mig.

Aner ikke om de er friske på det, men det koster ikke noget at spørge dem ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dogoa skrev, den 29.3.2025 at 14:36:

Så var det tid til at besøge en af dem jeg havde på listen.

Jeg kontaktede Lisa i Ballerup for at få en aftale, men hun var optaget der hvor jeg havde tid.

Hun foreslog at jeg besøgte hendes veninde Mimi i stedet og lovede mig at hun var både sød og sexet.

Efter at have kigget på hende billeder lidt tænkte besluttede jeg mig for at besøge hende.

Hun åbnede døren i arbejdstøj, da det er en klinik hun arbejder ud fra. 

Mimi er smuk at se på, men endnu mere tiltrækkende er hendes charme. Der er et eller andet uskyldigt over hende.

Da vi kom ind i værelset og skulle aftale hvad jeg ønskede, blev jeg lidt overrasket. Hun sagde at der kun var økoblow til kunder der tog bad inden vi gik i gang.

Jeg fortalte hende at jeg lige kom fra badet der hjemme og selvfølgelig kom helt ren. Hun krævede en hurtig inspektion af kalorius med duft og nærsyn bestod jeg.

Første gang jeg har måtte stå skoleret hos en massør. Heldigvis er jeg ikke genert og det hele var overstået med lidt latter fra os begge.

Jeg valgte en time med FP til standardprisen.

Efter en halv times massage tog det hele en uventet drejning. Det bankede på døren og Lisa kom ind. Hun var blevet brændt af og spurgte om hun skulle slutte sig til os den sidste halve time.

Her kunne jeg ikke modstå og måtte selv følgelig sige ja tak. Lisa lever op til de andre anmeldelser jeg har læst her inde. Hun er også vanvittigt fræk at se på.

Nu skiftede det hele meget hurtigt fra massage til noget der lignede 2 hunløver der angreb en antilope. Hold kæft de blev vilde de to sammen. Nu har jeg prøvet 2 på samme tid før, men det her tog sku prisen. Enten hyggede de to sig ekstremt meget med mig, eller de fortjener en oscar hver.

Det her er det vildeste jeg længe har prøvet og var nok den bedste start på weekenden jeg kunne få.

Desværre føltes den sidste halve time alt for kort til at nyde sådan en oplevelse.

Nu er jeg heldig og har økonomien til det, så det her skal helt sikkert prøves igen og igen og igen og igen.

Mimi

Masage: 7/10 (standard massage)

Udseende: 9/10 (smuk og charmerende)

Sex: 100/10 (Det her var for vildt)

Lisa

Massage: ??? (Aner det ikke)

Udseende: 9/10 (virkelig fræk at se på)

Sex: 100/10 (ekstremt med de to piger sammen)

Stedet: 8/10 (pænt og rent, har toilet og bad, dog ikke prangende)

Jeg har næsten lyst til at gentage det her igen i aften, men er bange for det er for vanedannende. Gemmer den til næste weekend.

Mimi

Lisa

Jeg håber virkelig at de 2 bliver her i lang tid. Det er helt sikkert mange flere besøg værd.

Tack för en god anmeldelse!

Ser fram mot mitt besøg med Mimi 

:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportbilen skrev, 1 time siden:

Tack för en god anmeldelse!

Ser fram mot mitt besøg med Mimi 

:wub:

Ingen grund til at citerer hele det lange indlæg, bare for at sige tak;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, for 27 minutter siden:

Ingen grund til at citerer hele det lange indlæg, bare for at sige tak;)

Undskyld! :)

Har du mødt Mimi någon gång?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...