Hop til indhold

SB Overholder ikke aftale! Hva ville i / du gøre?

Featured Replies

Skrevet

var sammen med en SB her i tirsdags og vi skulle have sex incl hun skulle tisse for 2000,- som jeg kunne overføre D.1   hvilket hun ikke gjorte skriver til hende i nogle dage  men får intet svar over
hvorfor hun ikke tissede som vi aftalte for de 2000 skriver end da pænt til hende for at forhøre mig  hun skrev hun ikke havde tid til at svare igår (fredag) da hun er på arbejde og ikke har tid til at svare lige nu
så er blevet tage godt og grundigt bag i.
hvad havde du gjort ? havde du overført det fylde beløb når hun nu ikke har overholdt sin del af aftalen?

Skrevet

Jeg havde gjort som du gør, taget kontakt til hende for at finde en løsning.
Jeg ville derudover gøre klart, at jeg ikke ville overføre noget beløb, før I har fundet en løsning på udfordringen.

Alternativt ville jeg overføre halvdelen, og give hende besked på, at de sidste penge ville sendes, når I i fællesskab havde fundet en løsning på problemet.

Skrevet
riftykey9800 skrev, 1 time siden:

var sammen med en SB her i tirsdags og vi skulle have sex incl hun skulle tisse for 2000,- som jeg kunne overføre D.1   hvilket hun ikke gjorte skriver til hende i nogle dage  men får intet svar over
hvorfor hun ikke tissede som vi aftalte for de 2000 skriver end da pænt til hende for at forhøre mig  hun skrev hun ikke havde tid til at svare igår (fredag) da hun er på arbejde og ikke har tid til at svare lige nu
så er blevet tage godt og grundigt bag i.
hvad havde du gjort ? havde du overført det fylde beløb når hun nu ikke har overholdt sin del af aftalen?

Er ikke sikker på jeg forstår problemet. 

Men man lærer noget hver dag - bl.a. at man ikke overfører penge for ydelser man ikke har fået. 

Skrevet

Synes lige, jeg har læst om en tilsvarende sag. Jeg tror, hun ta'r pis på dig ...

Skrevet

men har jo fået sex kan man sige men når hun ikke giver urin under sex som hun sagde ja til havde du så overført 1000 kr bare eller intet?

Skrevet
køb dansk skrev, for 10 timer siden:

Synes lige, jeg har læst om en tilsvarende sag. Jeg tror, hun ta'r pis på dig ...

hva ville du gøre hvis en gjorte det og du havde lovet 2000 d.1?

Skrevet

Skal vi forstå det sådan at

1. Du har allerede været sammen med hende. I havde sex, men ikke goldenshower.

2. Du har ikke betalt endnu, men har fået lov til at betale efterfølgende. ELLER du har betalt for sex delen og skal betale for goldenshower delen som du ikke har fået.

Skrevet

Altså du har fået sex men har ikke betalt endnu.. og nu overvejer du at betale mindre fordi hun ikke nåede at tisse på dig ? Sagde du ikke noget i tirsdags?.. Så skriver du efterfølgende og spørger hvorfor hun ikke tissede på dig.. hvad tænker du hun skulle svare? Lidt sent at klage efterfølgende.. jeg tænker at du bør overføre de 2000, og så må hun tisse på dig næste gang eller noget..

Forstår faktisk godt hvis hun bliver træt af at høre på dig, men ikke rigtig vil sige det fordi hun har nogle penge i klemme.. Hvis jeg har forstået det rigtigt.. se at få betalt de 2000 du skylder hende.. du kan ikke klage 4 dage efter. Og jeg synes du skylder hende en undskyldning hvis du har antydet ikke at ville betale.

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 7 timer siden:

hva ville du gøre hvis en gjorte det og du havde lovet 2000 d.1?

Tænker, det er for sent at gøre noget rigtigt - hun har nok afskrevet både pengene og dig.

Men forstår ikke helt, hvorfor der ikke er afregnet på dagen, og har jo kun din version

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Tænker, det er for sent at gøre noget rigtigt - hun har nok afskrevet både pengene og dig.

Men forstår ikke helt, hvorfor der ikke er afregnet på dagen, og har jo kun din version

men har jo prøvet at skrive til hende nogle gange også efter vi havde sex hvorfor hun ikke gjorte det med urin
og intet svar. tænker du at det fordi hun er ligeglad?
eller nok bare kun vil have pengene har endda skrevet pænt til hende og fortalte hende at jeg ikke ville sende det hele da hun ikke ville gøre urin som aftalt
Men stadig intet svar så tænker jeg ikke rigtig jeg kan gøre så meget mere eller hva tænker du ?

Skrevet
nielst skrev, for 4 timer siden:

Altså du har fået sex men har ikke betalt endnu.. og nu overvejer du at betale mindre fordi hun ikke nåede at tisse på dig ? Sagde du ikke noget i tirsdags?.. Så skriver du efterfølgende og spørger hvorfor hun ikke tissede på dig.. hvad tænker du hun skulle svare? Lidt sent at klage efterfølgende.. jeg tænker at du bør overføre de 2000, og så må hun tisse på dig næste gang eller noget..

Forstår faktisk godt hvis hun bliver træt af at høre på dig, men ikke rigtig vil sige det fordi hun har nogle penge i klemme.. Hvis jeg har forstået det rigtigt.. se at få betalt de 2000 du skylder hende.. du kan ikke klage 4 dage efter. Og jeg synes du skylder hende en undskyldning hvis du har antydet ikke at ville betale.

jo jeg skrev til hende lige efter og der svarede hun ikke og skrev endda pænt til hende hvorfor hun ikke gjorte det..
man kan da godt svare folk når man spørger tænker hun har taget røven på mig og bare ville have sex men sår forstår jeg ikke hvorfor man så ikke siger
noget inden vi hygger os.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.