Hop til indhold
Gæst

Helsingør original thaimassage

Recommended Posts

Gæst

Jeg var på Original Thai Massage i Helsingør for et par uger siden, og det var desværre ikke den store oplevelse, det har været andre gange, jeg har været der.

Det lader til, at der er kommet ny "ejer" og pigerne er også skiftet helt ud.

Da jeg ankom åbnede en pige på cirka 30 år døren og viste mig ind på et rum.
Hun spurgte, hvad jeg var interesseret i og jeg sagde en halv times sex - 'no massage', hvor jeg spurgte om jeg måtte sutte på hendes bryster og lege med dem etc, det blev bekræftet, og prisen var 1.000 kroner.

Pengene skiftede hænder og jeg klædte mig af.

Da hun kom ind var hun fuld påklædt, og bad mig om at lægge mig på sengen, så jeg kunne få min massage.
Jeg sagde, at vores aftale var sex og ikke massage, og hun sagde "Ok, I'll play with you" og greb ud efter mit lem og begyndte at køre frem og tilbage.

Da hun ikke gjorde tegn til at ville tage tøjet af, spurgte jeg hende, om hun ville være sød at tage tøjet af, så vi kunne komme i gang.

Hun tog alt af på nær BH og trusser, hvilket jeg endnu en gang måtte bede hende om at tage af.

"Do you want me naked?"
"Yes please"
"Ohhh"
"This better" (nu iført trusser)
"Everything please"
"Ohhh"

Da hun havde fået alt tøjet af, ville hun få mig iført kondom, så vi kunne få skudt kanonen af, men jeg bad hende om at lægge sig på siden, så jeg kunne lege med hendes bryster.

Det var hun dog "for kilden" til, og hun fake grinte hver gang jeg rørte dem, så for at få den tid jeg havde betalt for, bad jeg hende om at lægge sig på maven og hæve rumpen let, hvorefter jeg slikkede hendes rumpe. Det kunne hun også kun holde til i cirka 10 sekunder, hvorefter jeg efterhånden var meget tæt på kogepunktet, så jeg bad hende om at iføre mig gummi og dernæst lægge sig på ryggen.

Jeg listede den ind, løftede hendes ben op på mine skuldre, samtidig med jeg greb fat  i hendes bryster, hvorefter jeg pumpede løs - Her så hun mest ud til at kede sig - og efter 2-3 minutter var det overstået og jeg tog tøjet på for ikke at komme igen.

Stedet har desværre ændret sig, og jeg kan ikke anbefale et besøg på denne klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pengene har de lyst til, alt det andet kniber det desværre med. Sådan er det når man blander penge og sex sammen. Jeg kan fint forestille mig præcis hvad der skete, først siger hun ja til hvad du beder om, tager imod pengene, bagefter lader hun som om hun ikke HELT forstår det, ikke helt har lyst osv. Alt sammen noget for at malke dig for penge, og yde så lidt som muligt. En meget smart fidus egentligt hvis man ikke har lyst til sex for penge, men godt vil have pengene.

Jeg skal ikke kunne sige hvilket indtryk du giver, da jeg ikke har set dig irl, men situationen er ikke til at tage fejl af. Du beder om noget, hun siger ja uden at have særlig lyst eller vilje til at efterkomme dit krav. Pengene er eneste grund til at hun siger ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad nu de stakkels thaipiger være.. Det er sgu da så åbenlyst, at de af ren og skær nød befinder sig på de steder.

Så hun ud til at kede sig ? Havde du forventet, at hun ville ligge og ha nydt det ?

Der er muligvis nogle få, som har det ok med det. Men når hun nu tydeligvis prøver, at undgå at smide tøjet, skulle du måske

bare ha nøjedes med en gang massage, og så lade være med, at komme igen!!!

Heldigt for hende, at du kunne holde "hele" 2-3 minutter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lad nu de stakkels thaipiger være.. Det er sgu da så åbenlyst, at de af ren og skær nød befinder sig på de steder.

Så hun ud til at kede sig ? Havde du forventet, at hun ville ligge og ha nydt det ?

Der er muligvis nogle få, som har det ok med det. Men når hun nu tydeligvis prøver, at undgå at smide tøjet, skulle du måske

bare ha nøjedes med en gang massage, og så lade være med, at komme igen!!!

Heldigt for hende, at du kunne holde "hele" 2-3 minutter...

Hahaha okay champ :grin: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad nu de stakkels thaipiger være..

Det har han måske også gjort i de nu forløbne 11 måneder? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...