den røde viking 1 Skrevet 28. Marts (edited) Var på et besøg hos den dejlige milf i dag shit hun er dejlig helt naturlig og meget behagelig og ja lækker sex .bestemt en jeg vil besøge igen https://annoncelight.dk/showad/419398 Redigeret 28. Marts af den røde viking 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 344 Skrevet 20. Oktober (edited) Besøgte Lulu da hun var i Kolding her i efterårsferien. Det er ikke så ofte endda, at man kan møde hende. Jeg kan ikke helt huske, hvad det var hun sagde, men jeg husker det som: "Jeg havde lige et Bruce Wayne moment, da jeg så dig". Måske er det bare mig, der hørte det sådan. Nå, men Lulu! Hun er fandme dejlig. Så skøn, naturlig og fræk i sengen på en lækker måde. Og så havde hun fuld fokus på mig - og ikke på sin telefon eller et tikkende ur. En halv time i Gotham Love city. Bagefter tog jeg på Trapholt museet og så på malerier fra Kvium. Det var lidt en kontrast. Redigeret 20. Oktober af niskanen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulugirl 27 Skrevet 21. Oktober niskanen skrev, for 15 timer siden: Besøgte Lulu da hun var i Kolding her i efterårsferien. Det er ikke så ofte endda, at man kan møde hende. Jeg kan ikke helt huske, hvad det var hun sagde, men jeg husker det som: "Jeg havde lige et Bruce Wayne moment, da jeg så dig". Måske er det bare mig, der hørte det sådan. Nå, men Lulu! Hun er fandme dejlig. Så skøn, naturlig og fræk i sengen på en lækker måde. Og så havde hun fuld fokus på mig - og ikke på sin telefon eller et tikkende ur. En halv time i Gotham Love city. Bagefter tog jeg på Trapholt museet og så på malerier fra Kvium. Det var lidt en kontrast. Kvium er en af mine favorit kunstnere Tak for hyggeligt og frækt besøg Bruce Wayne- du hørte korrekt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg