Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Giver i konen samme tur??

Recommended Posts

Hmmm.. fristende at tage handsken op. Er der en præmie?

hahaha - jeg er ret sikker på at den tur manden får hvis han rent faktisk "vinder" - det er en præmie i sig selv... og cardio træning for en hel uge *GG* 

men ja - hvis jeg siger stop før han gør - så får han turen til halv pris :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det korte svar er JA - LF.... der går ikke noget fra hende herhjemme. Det er bare ikke blomsterne der gør det - det er præcis som Jasmin skriver... Opmærksomhed, ros og anerkendelse - udover naturlig deltagelse i huslige pligter - krydret med stearinlys, kaffe på sengen om morgenen, nakke-massage,og alt hvad der ellers hører til i et godt parforhold.

Hvilket måske også forklarer at vi har et fint samliv efter mere end 20 år..

Selvfølgelig går der går der da noget fra hinde der hjemme, det sex du køber ude går hun glip af, og pengene du bruger kunne bruges på ting til din kone, hvor mange buket blomster kan kan man ikke få, for prisen på en tur på bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hahaha - jeg er ret sikker på at den tur manden får hvis han rent faktisk "vinder" - det er en præmie i sig selv... og cardio træning for en hel uge *GG* 

men ja - hvis jeg siger stop før han gør - så får han turen til halv pris :)

Ajjj du er altså forretnings kvinde til fingerspidserne.

Halv pris!! Du er mere næring end en missionsk skolelærer fra Skjern - og de er slemme ;)

Kom nu, udfordre da tyrene med høje den libido

Kan han køre dig træt, er det gratis tur, kan du køre ham træt er det dobbelt takst.

Halv pris Jazz-det er sgu fesen. <_<

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ajjj du er altså forretnings kvinde til fingerspidserne.

Halv pris!! Du er mere næring end en missionsk skolelærer fra Skjern - og de er slemme ;)

Kom nu, udfordre da tyrene med høje den libido

Kan han køre dig træt, er det gratis tur, kan du køre ham træt er det dobbelt takst.

Halv pris Jazz-det er sgu fesen. <_<

ja - jeg er forretningskvinde til fingerspidserne...  og en world class forhandler :) 

intet koster gratis skatter... u get what u negotiate :) 

tror fyren vil blive lidt ked af det hvis han booker 3 timer for at køre mig træt, mislykkes fatalt (3 timer er næppe nok) og så pludselig skal slippe 8000 bobs fordi han har tabt et væddemål og skal punge dobbelt pris

så hellere give ham syn for sagn at han ikke kan få mig til at sige stop, give ham verdens vildeste cardio-træning i 3 timers tid og se ham gå lykkelig ud af døren for den oprindelige pris og et smil på læben fordi der findes piger der ikke kan få nok ... 

rent forretningsmæssigt er det vist den bedste deal for alle parter ... hvis der vel at mærke skal være mere end 1 part fordi risikoen for den dobbelte betaling er over smertegrænsen for de fleste *gg* 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja - jeg er forretningskvinde til fingerspidserne...  og en world class forhandler :)

intet koster gratis skatter... u get what u negotiate :)

tror fyren vil blive lidt ked af det hvis han booker 3 timer for at køre mig træt, mislykkes fatalt (3 timer er næppe nok) og så pludselig skal slippe 8000 bobs fordi han har tabt et væddemål og skal punge dobbelt pris

så hellere give ham syn for sagn at han ikke kan få mig til at sige stop, give ham verdens vildeste cardio-træning i 3 timers tid og se ham gå lykkelig ud af døren for den oprindelige pris og et smil på læben fordi der findes piger der ikke kan få nok ... 

rent forretningsmæssigt er det vist den bedste deal for alle parter ... hvis der vel at mærke skal være mere end 1 part fordi risikoen for den dobbelte betaling er over smertegrænsen for de fleste *gg* 

Var der nogen som sagde kvinder er klogere end mænd ? :D

Ud fra mine erfaringer fra swingerklubber og GBs, så kan nogle kvinder holde til mange timer endda med flere mænd, så 3 timer med 1 mand kan næppe få Jasmin til at overgive sig, jeg tør godt vædde en tur med Jasmin på at manden taber ! :D

Taber manden betaler han både til Jasmin og undertegnet hehe  =  Loose-Win-Win :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Pensionisten

dybest set går der altid nogen fra noget ved et hvilket som helst valg - jeg kunne jo også droppe det at være plan-fadder, stoppe med pro-bono arbejde,  købe en mindre bil, springe fodboldturen over eller lignende...

jeg har beskrevet mit liv - og konsekvenserne af valget her:  hvilket så har betydet en adfærdsændring (delvis ihvertfald) 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nej heldigvis da Liv :-)

økonomien kunne da klart være brugt bedre i konens øjne. Spørgsmålet er så, hvis man brugte alle pengene på en måde hun fandt intelligent om det vil kunne fjerne mandens lyst til mere sex, anderledes sex eller bare det at det er en anden kvinde :-) ellers bliver mandens penge jo brugt som han ønsker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er så, hvis man brugte alle pengene på en måde hun fandt intelligent om det vil kunne fjerne mandens lyst til mere sex, anderledes sex eller bare det at det er en anden kvinde :smile: ellers bliver mandens penge jo brugt som han ønsker.

nej.. det ville ikke fjerne mandens lyst til at spise ude... men det ville uden tvivl gøre ham mere sexet i konens øjne og dermed langt sjovere at knalde :) 

det er sjovt som det at manden bruger pengene intelligent i konens øjne normalt hænger sammen hermed... fx

at der bliver brugt penge på den vvs'er der fixer den vandhane manden lovede at fixe for 6 md siden,

at der kommer de nye fliser i indkørslen så hun ikke har får ødelagt sine sko når hun stiger ud af bilen,

at hun får den opvaskemaskine hun har ønsket sig,

at der kommer en tømrer og fixer sternen og tagrendens ophæng så der ikke kommer grimme skjolder på væggene og huset ikke ligner noget der er løgn ud mod vejen... 

alle de der ting der gør at hun føler at hun ikke bor i en ruin, rent faktisk kan glæde sig over detaljerne fremfor at være irriteret over dem og ikke skal spilde sin tid på noget hun ikke burde have brugt tid på de sidste mange år... såsom.. OPVASK!! 

det er sjovt som fornuftig brug af penge giver kvinder overskud til at have lyst til sex *ggg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej.. det ville ikke fjerne mandens lyst til at spise ude... men det ville uden tvivl gøre ham mere sexet i konens øjne og dermed langt sjovere at knalde :)

det er sjovt som det at manden bruger pengene intelligent i konens øjne normalt hænger sammen hermed... fx

at der bliver brugt penge på den vvs'er der fixer den vandhane manden lovede at fixe for 6 md siden,

at der kommer de nye fliser i indkørslen så hun ikke har får ødelagt sine sko når hun stiger ud af bilen,

at hun får den opvaskemaskine hun har ønsket sig,

at der kommer en tømrer og fixer sternen og tagrendens ophæng så der ikke kommer grimme skjolder på væggene og huset ikke ligner noget der er løgn ud mod vejen...

alle de der ting der gør at hun føler at hun ikke bor i en ruin, rent faktisk kan glæde sig over detaljerne fremfor at være irriteret over dem og ikke skal spilde sin tid på noget hun ikke burde have brugt tid på de sidste mange år... såsom.. OPVASK!!

det er sjovt som fornuftig brug af penge giver kvinder overskud til at have lyst til sex *ggg*

Hehehehe...

Jeg klukkede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...