Hop til indhold
Skinkelyn

Isabella fra Køge

Recommended Posts

Hej herinde.
Jeg har længe (faktisk rigtig lang tid!) haft lysten til at prøve en glædespige. Jeg har dog været i forhold i et års tid, og kunne ikke rigtig få klaveret til at spille i forhold til at besøge en anden.
Jeg er stødt på Isabella/Izabella på "Superchat" op til flere gange. Jeg fik da også hendes mail og nogen billeder, men så snart vi skulle aftale en dag blev der stille i min indbakke. Forud for tavsheden havde vi dog en lang korrespondance og hvad jeg vil mene en relativ god kemi. Hun matchede mine ønsker og lidt skæve fetishes.
Vil tro hun er 20 år den dag i dag, var på daværende tidspunkt bosat i Køge som jeg selv, og var iflg. hendes beskrivelse 165cm høj og vejede 55 kg. Langt mørkt hår og nogen ok bryster (ikke for stort ej heller for småt).
Hun var desuden villig til at aflægge et besøg en hel nat for 3000. Og da jeg i forvejen bor/boede i samme by som hende, så var det jo kun en fordel.

Er der nogen der ved hvem hun er, har mødt hende eller på anden måde ved om hun er stoppet?
Det har ikke været muligt at finde nogen annoncer med hende.

Bedste hilsner
P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...