Detektiven 49 Skrevet 30. Marts (edited) Pudsigt, jeg havde lige kigget grundigt på hendes annonce på Nympho, og tænkt at hun skulle på min liste. Kiggede så også på eroguide og egentlig uden at lede efter Emmalie, fangede overskriften her mit øje og jeg fik klikket ind på denne anmeldelse, der også har en god debat, som jeg lige vil give mit besyv med på: Jeg må indrømme at jeg også finder det lidt underligt at man ikke må røre håret. Det er for mig en naturlig del ved at have sex, at kunne nusse hinanden i håret og generelt røre ved hindanden. Men det kan være hun (f.eks) har extensions i håret, som hun ikke vil risikere at blive ødelagt. Det ville så dog have været rimeligt at gøre opmærksom på dette inden seancen startede. Og når man sammenligner med hvad der bliver reklameret med i annoncen, vil jeg give ret i at man retmæssigt kan komme med en forestilling om at man kan have sex, hvor man må røre hinanden, også i håret. "Jeg vil sammen med dig gøre alt" står der. Det forførende hår bliver også fremhævet, hvilket ikke ligefrem giver anledning til at tro at det er forbudt at røre ved det. Hun ser jo dejlig ud, så hvis det bliver til et besøg, vil jeg i hvert fald sørge for at forventningsafstemme grundigt inden. Måske også kigge efter tidligere anmeldelser. Kan se at der gennem tiden er skrevet en del. Både godt og mindre godt. Redigeret 30. Marts af Detektiven 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 30 Skrevet 30. Marts Needy skrev, for 9 timer siden: Du har slet ikke set hvor nedladende jeg kan være - så du kan prise dig lykkelig for at vi har moderatorer her i forummet. LOL, som du da puster dig op. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet 30. Marts (edited) Fejl! Redigeret 30. Marts af Gløden Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1826 Skrevet 30. Marts Voiggodrengen skrev, for 10 timer siden: Du behøver ikke tale ned, for at blive hørt :) Som man råber i skoven får man svar!! 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 30. Marts Dillermand skrev, for 11 timer siden: Sjovt hun fremhæver lige frem håret men ikke, at det ikke må røres.underligt Velplejet hår, skriver hun, det ønsker man næppe pikfingre og andet snask i. Jeg ville heller ikke røres i hverken hår eller ansigt, da jeg var aktiv på lagnerne…. Del dette indlæg Link til indlæg
Thor.2023 92 Skrevet 30. Marts Liv skrev, for 35 minutter siden: Velplejet hår, skriver hun, det ønsker man næppe pikfingre og andet snask i. Jeg ville heller ikke røres i hverken hår eller ansigt, da jeg var aktiv på lagnerne…. Hello She has every right to choose where she doesn't want to be touched and she should say so before taking the money, since this is such a decisive factor in keeping the client's money without completing the service. have a good day Thor Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand 18 Skrevet 30. Marts Liv skrev, 1 time siden: Velplejet hår, skriver hun, det ønsker man næppe pikfingre og andet snask i. Jeg ville heller ikke røres i hverken hår eller ansigt, da jeg var aktiv på lagnerne…. Nu er det jo ikke vores job at røre ved pik og sperm når vi er hos jer 1 Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 688 Skrevet 30. Marts bentos68 skrev, den 27.3.2025 at 17:56: Det undre mig måske en smule da jeg ikke synes jeg har gjort noget forkert. Telefon damen kommer ind og jeg spørger hvad gok galt? Hun svarer at jeg har overskredet hendes grænser…. Seriøst… nå men jeg går ud på gaden og synes det var da en underlig måde at reagere på. Hvis jeg ikke er hendes type så kunne hun jo have sagt det fra starten af. Har i andre oplevet noget af det samme? Eller er det bare mig der er et gammel fjols Emmalie sexyclub skrev, for 16 timer siden: Så JA du har betalt for min tid og min ydelse det helt korrekt og det er så også helt fair. Jeg skal ikke skamme mig over du ikke forstår mine grænser! For alle bliver behandlet ligeværdigt her sålænge de respekterer mine grænser så drop din dårlige anmeldelse når den ikke har fundet sted på den måde du fortæller! De to ovenstående og fuldstændigt modsatrettede oplevelser af samme situation gør at diskussionen ikke kan komme videre. Der er ingen af os andre der ved hvad der er sket mellem de to. Kunden @bentos68 mener ikke at han har gjort noget forkert, men GP'en @Emmalie sexyclub mener at han flere gange overskredgrænser ved at røre ved hendes hår. Så kan vi andre jo gætte på hvem der har ret alt efter hvordan vi læser deres indlæg, men vi har fat i en klassisk "he said, she said" situation. Det jeg kan tage med fra diskussionen er vigtigheden i at kommunikere klart og tydeligt med hinanden før, under og efter et besøg, ellers kan det køre af sporet. Fortsat god søndag derude Ærbødigst, DrMabuse 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1405 Skrevet 30. Marts @bentos68kan du bekræfte at du modtog oral? I så fald mister du enhver troværdighed i denne sag i min optik ved ikke at nævne det i anmeldelsen. Lad det være en vigtig lektie til dig og andre at man skal være ærlig og tydelig i en negativ anmeldelse, hvis man vil tages seriøst... 6 1 Del dette indlæg Link til indlæg
bentos68 30 Skrevet 30. Marts drmabuse skrev, for 3 timer siden: De to ovenstående og fuldstændigt modsatrettede oplevelser af samme situation gør at diskussionen ikke kan komme videre. Der er ingen af os andre der ved hvad der er sket mellem de to. Kunden @bentos68 mener ikke at han har gjort noget forkert, men GP'en @Emmalie sexyclub mener at han flere gange overskredgrænser ved at røre ved hendes hår. Så kan vi andre jo gætte på hvem der har ret alt efter hvordan vi læser deres indlæg, men vi har fat i en klassisk "he said, she said" situation. Det jeg kan tage med fra diskussionen er vigtigheden i at kommunikere klart og tydeligt med hinanden før, under og efter et besøg, ellers kan det køre af sporet. Fortsat god søndag derude Ærbødigst, DrMabuse Til alle jer som har skrevet kommentarer vedr. mit opslag jeg fastholder min historie 100% Eneste korrektion er jeg rigtig nok var der ca. 15 ialt med ventetid og af og på tagning af tøj. Jeg havde en dårlig oplevelse og modparten har en anden opfattelse. Det kan jeg ikke gøre noget ved. jeg kommer ikke med flere kommentarer fremover. 2 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 30. Marts Voiggodrengen skrev, den 29.3.2025 at 20:25: Den her sgu mærkelig. Du smider manden ud, uden han har fået andet en lidt piksut, fordi han rører dit HÅR? Har du paryk eller hvorfor denne sære restriktion? Det er ikke spor mærkeligt hvis kvinden siger nej til at man gør noget så respekterer man det sgu man bliver ikke ved med at gøre noget GPen frabeder sig færdig punktum. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 30. Marts Det er klart man skal stoppe med at røre håret hvis hun ikke vil have det, det burde ikke kunne diskuteres. Man kan gøre udtryk for sin utilfredshed bagefter eller skrive en anmeldelse her. Og så undlade at besøge pigen igen, det sker nok heller ikke i tilfældet her. Det bør bare fremgå af annoncen håret er no go zone, især når håret aktivt bruges i annoncen. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 30. Marts pacer skrev, for 8 minutter siden: Det bør bare fremgå af annoncen håret er no go zone, især når håret aktivt bruges i annoncen. Jeg synes nu ikke håret bruges aktivt i annoncen. Hun beskriver sit udseende, hvorfor skulle hun så skrive at håret no-go? Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 30. Marts Needy skrev, for 15 minutter siden: Jeg synes nu ikke håret bruges aktivt i annoncen. Hun beskriver sit udseende, hvorfor skulle hun så skrive at håret no-go? Man skal da skrive hvis der er ting man ikke vil have, det ville være normalt. Har aldrig været ude for at håret skulle være særligt følsomt område så det burde fremgå. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 31. Marts (edited) Jeres logik er helt på månen som jeg ser det, flere skriver at hun burde skrive i annoncen at man ikke må røre hendes hår men der er jo ikke plads til alt uden at det ender i en flere siders afhandling. Flere skriver at hun nævner aktivt i sin annonce tekst sit hår så derfor bør hun skrive at man ikke må røre det. Men hun nævner også sin numse og sin mis og nogen piger nævner også sine bryster skal de så også skrive alt man ikke må med de kropsdele Ingen Sheriffstjerner Ingen bid i brystvorterne Du må ikke slå på brysterne Du må ikke snotte mig i fissen Du må ikke losse mig i røven Du må ikke kradse mig på ballerne med neglene Du må ikke slå på venusbjerget eller fissen Du må ikke hive i skamlæberne Du må ikke give finger hvis du har urene hænder og negle eller ikke kan finde ud af det. Der er mænd der kan finde på mange ting som pigerne ikke er til så det kan blive til nogen meget lange lister og meeeeeget lange annoncer lige pludselig. Det nemmeste er, har du en fetish / kink eller lyst du vil prøve så spørg GPen og så svarer hun enten det må du godt eller det er jeg ikke til så det kan jeg ikke tilbyde. Det korte og det lange er trådstarter skriver ikke at han har en hår fetish, så det er et behov for at blive tændt eller at komme. han behøver vel ikke at rage hende i håret for at kunne have sex. GPen siger til ham at der er noget hun ikke er til (Om du kan forstå grunden er fuldkommen irrelevant), noget hun ikke ønsker, så stopper man med det med det samme og gør det ikke igen så simpelt er det. Bliver man ved med at gøre ting som GPen har bedt en om ikke at gøre så slutter aftalen i de fleste tilfælde og det er kun din egen skyld. Ja man har købt en ydelse men det betyder ikke at man har købt retten til at gøre ting GPen ikke vil have og hun siger nej til alligevel. Det samme gælder med kvinder man møder i byen eller på scor respekter et NEJ og ellers så slutter festen. Redigeret 31. Marts af Dillermand Junior 3 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1405 Skrevet 31. Marts Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden: Jeres logik er helt på månen som jeg ser det, Jeg er ikke helt enig i din betragning og synes at dine eksempler er overdrevne. At røre ved en kvindes hår under sex og især når man modtager oral er en helt almindelig ting og ud af ca. 50 kvinder i branchen har heg kun mødt en der havde denne grænse, hvilket jeg naturligvis respekterede. Men hvis man har faste grænser, som er væsentligt anderledes end flertallets, så er det fjollet ikke at nævne det i sin annonce, da det konstant vil føre til irriterende situationer hvor der skal afvises. Det kunne også være at man har meget ømme brystvorter eller af en eller anden grund ikke kan lide at blive kysset på kroppen. Jeg er tosset med at giver finger og ville ønske at det var standard i annoncerne at der stod om det var på menuen, på samme måde som med kys. Men vi ved vel ikke i den konkrete sag om det er en fast grænse eller noget der opstod i dette møde, så vi kan kun tale ud fra det pricipielle. Og uanset hvad der står i en profil, så han man altid lov til at sige fra når man føler et nej. Men ret og rimelighed for tilbagebetaling afhænger både af hændelsesforløbet og det aftalte. 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
SnglFar1980 33 Skrevet 31. Marts (edited) Alle der ikke respekterer, eller blot forstår det principielle i et nej fra en kvinde, uanset hvad årsagen er, fordi der behøver faktisk ikke være en årsag andet end at det har hun lige pludselig ikke lyst til mere, skal se sig selv længe i spejlet. Så er det lige meget om man har lagt 10.000 kr eller "født hendes børn", man skal bare rette ind. Ellers er det nok bedre for alle at man dyrker sine lyster på nettet. Selv SM klubber har det organiseret sådan, det er ikke en debat klub eller en videnskab, det er bare at have lidt integritet. Redigeret 31. Marts af SnglFar1980 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1405 Skrevet 31. Marts SnglFar1980 skrev, for 15 minutter siden: Alle der ikke respekterer, eller blot forstår det principielle i et nej fra en kvinde, uanset hvad årsagen er, fordi der behøver faktisk ikke være en årsag andet end at det har hun lige pludselig ikke lyst til mere, skal se sig selv længe i spejlet. Så er det lige meget om man har lagt 10.000 kr eller "født hendes børn", man skal bare rette ind. Ellers er det nok bedre for alle at man dyrker sine lyster på nettet. Selv SM klubber har det organiseret sådan, det er ikke en debat klub eller en videnskab, det er bare at have lidt integritet. Det er bare lidt mere kompliceret, når der er penge involveret og derfor er det klogt at være præcis i sin kommunikation og bevidst om handlingers evt. konsekvenser. Har man tilbageholdt eller direkte løjet om i forvejen kendte grænser for at få fat på pengene, så er man en svindler, på samme måde som man er en overgrebsmand hvis man ikke respekterer et nej. Begge dele forekommer desværre i stor stil i branchen, da der ikke rigtig er nogen kontrol. I SM miljøet er der til trods for stor fokus på kommunikation og ingen eller mindre økonomiske incitamenter også af og til episoder, skulle jeg hilse og sige. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 31. Marts Refresh skrev, for 3 timer siden: Jeg er ikke helt enig i din betragning og synes at dine eksempler er overdrevne. Ja de var en smule overdrevne men ikke allesammen urealistiske ift. hvad nogen kunder byder GPer men at eksemplerne er overdrevne ændrer intet ved pointen at annocerne bliver meget lange hvis hver kropsdel man nævner og fremhæver i annoncen også har en bruger manual der følger med om hvad man ikke må med dem. Refresh skrev, for 3 timer siden: At røre ved en kvindes hår under sex og især når man modtager oral er en helt almindelig ting og ud af ca. 50 kvinder i branchen har heg kun mødt en der havde denne grænse, hvilket jeg naturligvis respekterede Om noget er normalt eller ej ændrer ingenting et nej er et nej så må man sige jeg ønsker ikke at fortsætte aftalen eller respektere det. Du respektererede det det gjorde trådstarteren ikke deri ligger forskellen. Refresh skrev, for 3 timer siden: Og uanset hvad der står i en profil, så han man altid lov til at sige fra når man føler et nej. Men ret og rimelighed for tilbagebetaling afhænger både af hændelsesforløbet og det aftalte. Tilbagebetaling for hvad ? hun sætter en grænse og siger nej til en ting trådstarter respekterer det ikke over flere omgange skal hun tilbagebetale trådstarter for ikke at forstå og respekterere et nej aldrig i livet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 31. Marts Prøv at vend rollerne om alle jer der synes at GPen er urimelig og at trådstarter den stakkels forurettede. Forestil jer en GP der giver en kunde Blow eller andet og hun så lister en finger op i røven på kunden, kunden siger fra og udtrykker at det ønsker han ikke indgår men undervejs lister GPen flere gange fingeren op bagi igen så ville i aldrig forsvare hendes handling på samme måde 2 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 31. Marts (edited) Dillermand Junior skrev, for 12 minutter siden: Prøv at vend rollerne om alle jer der synes at GPen er urimelig og at trådstarter den stakkels forurettede. Forestil jer en GP der giver en kunde Blow eller andet og hun så lister en finger op i røven på kunden, kunden siger fra og udtrykker at det ønsker han ikke indgår men undervejs lister GPen flere gange fingeren op bagi igen så ville i aldrig forsvare hendes handling på samme måde Du sammenligner en finger i røven med at røre ved hår, du må selv kunne se det ikke holder. Det næste bliver du ikke må røre hendes bryster det ville du sikkert også sammenligne med en finger i røven. Redigeret 31. Marts af pacer 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 31. Marts pacer skrev, for 43 minutter siden: Du sammenligner en finger i røven med at røre ved hår, du må selv kunne se det ikke holder. Det næste bliver du ikke må røre hendes bryster det ville du sikkert også sammenligne med en finger i røven. Det her handler ikke om sammenligninger. Det handler om principper. @Dillermand Junior har fuldstændig ret i hans eksempler. 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 31. Marts Needy skrev, for 55 minutter siden: Det her handler ikke om sammenligninger. Det handler om principper. @Dillermand Junior har fuldstændig ret i hans eksempler. Selvfølgelig handler det om sammenligninger når det er præcist det han gør. Vi er enige om at hvis piger siger nej til dette eller hint skal det respekteres så kan man undlade at besøge hende igen. Det ændre dog ikke ved at normal berøring som ikke ønskes bør fremgå af pigens annonce. Berøring af hår anser jeg for en helt alm foreteelse på linje med at røre og kramme bryster. Det er ikke normalt en pige er så privat med sit hår. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1933 Skrevet 31. Marts pacer skrev, for 43 minutter siden: Det er ikke normalt en pige er så privat med sit hår. Så ved jeg noget du ikke ved Men så er vi enige om at være uenige og det er jo fair nok. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3296 Skrevet 31. Marts pacer skrev, for 2 timer siden: Du sammenligner en finger i røven med at røre ved hår, du må selv kunne se det ikke holder. Et nej er et nej så må man besøge en anden der tilbyder det man ønsker du hæfter dig unødvendigt ved forskellene fremfor at forholde til det mest relevante nemlig at trådstarter af flere omgange har gjort noget han blev bedt om at lade være med og det gør man ikke så ender aftalen. 1 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg