holstebronx 7415 Skrevet 24. Marts, 2014 Er der nogen der ved hvor man kan få bodyscrub uden nødvendigvis også at vælge massage ? Hvis man skal vælge flere ting så løber det jo op. Massagen er jeg ikke så interesseret i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Marts, 2014 Man får skrubbet kroppen, det skulle være godt for blodomløbet m.m. Og man får de døde hudceller skubbet af Sådan som jeg lige har forstået det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 24. Marts, 2014 ok takker for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Marts, 2014 Pimek, Grønningen Århus. Hun tager dig også med i spa osv. Se hjemmesiden via thailisten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Marts, 2014 Pimek, Grønningen Århus. Hun tager dig også med i spa osv. Se hjemmesiden via thailisten. Okay Tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 306 Skrevet 25. Marts, 2014 kan man forvente en ordentlig bodyscrub ved Pimek? Er der andre i østjylland/midtjylland der tilbyder en ordentlig bodyscrub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 25. Marts, 2014 Pimek, Grønningen Århus. Hun tager dig også med i spa osv. Se hjemmesiden via thailisten. Har haft et par dårlige besøg hos Pimek. HUn snyder både med tid og services. Hun er blevet for arrogant og pengegrisk. Jeg vil holde mig væk derfra det skal være min anbefaling herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1968 Skrevet 25. Marts, 2014 Hmm Der er et sted der hedder ko-lart Århusvej mod viborg. ( tror at det er nummer 143 men er ikke sikker)Det er længere ude end bordellet på hedehusvej når du kommer fra Århus .Har været der et par gange for nyligt men dog ikke i deres spa men du kan jo prøve at køre forbi. Det er i et gammelt stuehus på landet men massage rummet er pænt og rent. Ved ikke om de tilbyder det du ønsker men karret er der. Ellers er eller var der også en kælder ved marienlund ( århus) hvor det var dejligt i badet men tror ikke at det er der mere. Tjekker lige en dag ved lejlighed. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Marts, 2014 Hmm Der er et sted der hedder ko-lart Århusvej mod viborg. ( tror at det er nummer 143 men er ikke sikker)Det er længere ude end bordellet på hedehusvej når du kommer fra Århus .Har været der et par gange for nyligt men dog ikke i deres spa men du kan jo prøve at køre forbi. Det er i et gammelt stuehus på landet men massage rummet er pænt og rent. Ved ikke om de tilbyder det du ønsker men karret er der. Ellers er eller var der også en kælder ved marienlund ( århus) hvor det var dejligt i badet men tror ikke at det er der mere. Tjekker lige en dag ved lejlighed. Venligst 8000 Den sidste, Grenåvej 1 er lukket. Der var ganske rigtig spa, men det blev nu mest brugt til vasketøj Det var iøvrigt også en kedelig trunte der havde stedet. Den bodyscrup jeg fik hos Pi Mek var med abrikossten eller noget lignende, liggende på et silkelagen uhh- Uhhh. Først en lang massage, med lidt pilleri, så scrup, så i spaen med en bikiniklædt Pi Mek. Lidt håndarbejde, og lidt trækken bikine til side her og der, og så en lang afsæbmimg og massage i karret. 1200 alt i alt, men det er et par år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. Marts, 2014 Men altså Aarhus er da Østjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Marts, 2014 Men altså Aarhus er da Østjylland Ja,ja,men midt i Østjylland Blev den reddet? Kom du nu bare, der er plads til dig også, og så kan du altid bagefter, nyde pigerne ved åen i selskab med en fad og lidt sol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. Marts, 2014 Ja,ja,men midt i Østjylland Blev den reddet? Kom du nu bare, der er plads til dig også, og så kan du altid bagefter, nyde pigerne ved åen i selskab med en fad og lidt sol. Ja en sommerdag i Aarhus kunne være skønt. Og lige med en burger på Cafe Åen ( eller hvordan det nu staves ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 26. Marts, 2014 Jeg har fået body scrub nogle gange i Asien. Der bruges noget væske, måske sæbe, samt en meget grov svamp, jeg mener at de skæres ned fra træerne. Men her er hvad jeg fandt sammen med min bedste ven, Google: Body Scrub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 26. Marts, 2014 Hmm Der er et sted der hedder ko-lart Århusvej mod viborg. ( tror at det er nummer 143 men er ikke sikker)Det er længere ude end bordellet på hedehusvej når du kommer fra Århus .Har været der et par gange for nyligt men dog ikke i deres spa men du kan jo prøve at køre forbi. Det er i et gammelt stuehus på landet men massage rummet er pænt og rent. Ved ikke om de tilbyder det du ønsker men karret er der. Ellers er eller var der også en kælder ved marienlund ( århus) hvor det var dejligt i badet men tror ikke at det er der mere. Tjekker lige en dag ved lejlighed.Venligst 8000 Fik du kun massage og hvordan ser de ud derude? Og er det normale Aarhus priser? Vh Sh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1968 Skrevet 26. Marts, 2014 Fik du kun massage og hvordan ser de ud derude? Og er det normale Aarhus priser? Vh Sh Hej Sh Ja jeg fik massage begge gange med håndtrold. Første gang var supergodt med en sød og smilende pige på ca 25-30 år. Det var det der bragte mig derud igen da jeg godt kunne tænke mig noget mere med hende og gerne noget andet. ( hun var lidt genert men dejlig) Men anden gang var det en dame på 35+ og det svingede det ikke, så det blev en skuffelse. Stedet annoncere i travbladet med priser fra 300kr for en times massage men den skal lige holdes i snor. første gang endte vi på 600 og anden gang på 700. men der blev forhandlet lidt begge gange. Men hvis du finder hende den første derude igen tror jeg at det kunne blive interessant. Og som skrevet er det et pænt værelse med briks - seng og spabad i ´samme værelse. (Mener der var varme i briksen) Jeg kender dog ikke til brusefaceliteter som jeg savnede anden gang da der ikke var meget aftørring overhovedet. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg