Hop til indhold
Camilla sexy milf

GANGBANG VALBY 7. APRIL + 8. APRIL DANSKE MARIA & DANSKE CAMILLA, SÅ BLIVER DET IKKE MERE LÆKKERT

Recommended Posts

Camilla & Maria inviterer til vådt gangbang i Valby <3

Valby mandag 7. April 11-12.30
Valby tirsdag 8. April 11-12.30
Vigerslevvej 2500 Valby.

GANGBANG
Pris ALT INKL 1.500 kr. 11-12.30 (INGEN ANAL)
Du har mulighed for at komme ind og kigge på til 400 kr. 

Skal du være med? :wub: 

Liderlige danske flotte og frække veninder , glæder sig til frække våde lege med raske sunde lækre mænd. 

Du er mellem 25-75 år. 

Vi er:

Maria 40 år 163/73  F-skål
sprøjt mig i munden/ ansigtet, på mine store bryster. https://www.pigekollektivet.dk/mariadingudinde/
Camilla 40 år, 168 cm og 66kg Moden kvinde med dejlig mis og en lækker E skål https://www.pigekollektivet.dk/camilla-ny-pige/

Alle skal være nyvasket og rene.

(vær gerne trimmet forneden)

Sex er med kondom!

min. 5 deltager for afholdelse !

Spørgsmål om max deltager kan vi ikke svare på, men jo flere jo bedre. Vi forventer 10 personer :P men gerne flere. 

Døren er først åben 10.45, dette skal respekteres af alle. 
Legene går i gang 11.00, er du forsinket så har vi en der åbner, så kom endelig forbi. 12.15 skal du gøre dig klar til sprøjte/komme for sidste gang, nogle kan jo komme flere gange. Legene slutter præcis 12.30 dette er af hensyn til andre aftaler. Derfor skal dette overholdes. 

Tilmelding sker på sms 
tlf: 60907476 

Slikkeri fra Maria & Camilla 

IMG_8480.jpeg

IMG_8481.jpeg

IMG_8482.jpeg

IMG_8483.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som et mega fedt setup, Jeg vil forsøge at deltage begge dage, men i så fald vil den ene dag bare være som kigger til de 400 kr. 2x1500.- som kontobevægelser, bliver nok for svært at forklare overfor konen. Jeg har derfor lige et par spørgsmål, hvis man er med på kigge-holdet: Jeg går ud fra, at vi må spille pik lige så tosset vi vil mens vi kigger på knep, men hvordan med vores sprøjtning, må vi stadig komme ud over jer, selvom vi kun har betalt 400? - og kan i overveje en mellem-mulighed for eksempelvis et par hundrede mere, hvor i tilbyder hånd til selve tømningen? Håber at høre fra jer! -Nu skal der planlægges, så plausible forklaringer, transport og sprøjt kan gå op i en højere enhed :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 9 timer siden:

Det lyder som et mega fedt setup, Jeg vil forsøge at deltage begge dage, men i så fald vil den ene dag bare være som kigger til de 400 kr. 2x1500.- som kontobevægelser, bliver nok for svært at forklare overfor konen. Jeg har derfor lige et par spørgsmål, hvis man er med på kigge-holdet: Jeg går ud fra, at vi må spille pik lige så tosset vi vil mens vi kigger på knep, men hvordan med vores sprøjtning, må vi stadig komme ud over jer, selvom vi kun har betalt 400? - og kan i overveje en mellem-mulighed for eksempelvis et par hundrede mere, hvor i tilbyder hånd til selve tømningen? Håber at høre fra jer! -Nu skal der planlægges, så plausible forklaringer, transport og sprøjt kan gå op i en højere enhed :-)

Ja det kan vi godt finde ud af og i må spille pik lige så tosset som i vil:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...