megasprøjteren 0 Skrevet 26. Marts Nogen der har mødt hende ? https://annoncelight.dk/showad/424021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slamjackson 1 Skrevet 26. Marts Du kan evt. se den her tråd - Har selv overvejet at give et forsøg, dog vil jeg gerne ha hørt hvordan hun var som person. Ser frem til at hører mere omkring dit besøg hvis du ses med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 917 Skrevet 26. Marts Jeg har! Og jeg har tilbudt at svare på spørgsmål i PB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 167 Skrevet 26. Marts Hedonis skrev, for 24 minutter siden: Jeg har! Og jeg har tilbudt at svare på spørgsmål i PB Ryger ideen så ikke med et forum??? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 917 Skrevet 27. Marts Bjørn skrev, den 26.3.2025 at 13:02: Ryger ideen så ikke med et forum??? På en måde jo, men netop i dette tilfælde er der noget i mit svar, som jeg helst vil undgå at enhver, der ikke er medlem, vil kunne læse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg