mogensli 1 Skrevet 25. Marts (edited) Hej jeg lider af hudsult. Altså jeg trænger voldsomt til at røre ved et andet menneske, altså en kvinde.,få lov at nusse og mærke en kvindekrop, kærligt og blidt. Jeg er pensionist, men pæn og velholdt. Jeg er naturligvis indforstået med at det ikke er helt gratis. Nogen gode bud på hvad jeg gør. Er fra Aarhus området Redigeret 25. Marts af mogensli 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1733 Skrevet 26. Marts Du finder et hyggeligt thai massage sted. Ikke en skummel kælder - men et lækkert sted hvor service er i top. Glem sex - og brug pengene på massage, og tid istedet for et hurtigt knald. Det lyder som om du har mere brug for 2 besøg af en times med olie massage end 20 minutters fisse. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 55 Skrevet 26. Marts Hej, vil anbefale dig SweettieDK: https://annoncelight.dk/showad/379414 Jeg har selv besøgt hende, godt nok med sex som hovedformål. Men hun tilbyder det du søger, og tror hun ville være et rigtigt godt valg til dig. Er der noget du vil vide kan du bare skrive. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 26. Marts (edited) mogensli skrev, for 16 timer siden: Nogen gode bud på hvad jeg gør. Er fra Aarhus området Skriv til AmmaRose hun er en meget empatisk og fantastisk sød pige der kan lige præcis det du efterspørger. Hun bor i Aarhus området og er kendt herinde som @cowgirl.90 Husk at lave en ordentlig forventnings afstemning. Redigeret 26. Marts af Needy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg