Hop til indhold
Markild

Nye Fotos af Trine Tease

Recommended Posts

Du ser ganske rigtigt ud, som du gør.

Jeg har aldrig besøgt dig, så jeg har ikke haft nogen klar forestilling om, hvordan du ser ud. Men visuelt overgår du dog mine forestillinger.

Og så synes jeg faktisk, at man burde nyde synet af dig i stedet for straks at bikse allehånde "konspirationsteorier" sammen om Botox og lignende kunstgreb.

Det er, som om der hersker en lovmæssighed, hvor smukt = falsk. Det er heldigvis ikke altid, at der er hold i det.

Tak for kigget.

Det ville da også være højst mærkværdig hvis en pige, i dette tilfælde Trine som er "offentligt kendt" herinde og sikkert har / haft mange besøgende gennem tiden, pludselig begynder at fuske med billederne :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser ud som jeg gør.... Uden Botox osv.

Tilgengæld har jeg en knapt så stram mås !

Trine

Udfra din selfie, så må jeg sige at du er meget smukkere end jeg husker dig :-),

men vigtigst af alt er du super sød og rar. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil da også lige melde mig på banen her :-).

Hold nu op TT du er jo fantastisk smuk....!

Og stor respekt for dine selfies... de er sgu bedre end dem på ministerplan ;-).

God weekend.

Lille Yasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Trine

Ja, en sandhed er det at man skal høre meget fordi man ser godt ud, Jante lever i bedste velgående osv osv, men fra en kvinde til en anden; Du er ikke bare smuk, du er også fucking modig og har en FED sans for humor!! Tak for det  :grin: Respekt herfra.

Kh

Maise

Ps. Ang GOD thaimassage i Kbh kan jeg anbefale Surin på Frb. Hård traditionel thaimassage, rent og velduftende sted uden at være prangende. 350 kr for en time. Jeg fløj hjem - og sov ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

[quote name="MissMaise" post="144952" timestamp=

Ps. Ang GOD thaimassage i Kbh kan jeg anbefale Surin på Frb. Hård traditionel thaimassage, rent og velduftende sted uden at være prangende. 350 kr for en time. Jeg fløj hjem - og sov ;)

Er flyveturen hjem med i prisen eller skal man selv bekoste den ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ACDsee

Flotte billeder - nye som gamle. Eneste anke, at det ikke var mig, der var fotografen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ser fantastisk fabelagtigt ud Trine. Jeg må dog ligesom andre undres over at du viser dit smukke ansigt, men der er nok mening med galskaben, som du skriver.

Ha en rigtig fantastisk weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...