Hop til indhold
Markild

Nye Fotos af Trine Tease

Recommended Posts

Det er desværre et almindeligt træk herinde, at mange ikke ejer evnen til at kunne glæde sig på andres vegne.

Måske et generelt problem for 'menneskenes børn'....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Var den myntet på mig?

Der var intet galde i det jeg sagde. Jeg har ikke set dine billeder før, og vidste ikke hvad der var nyt og gammelt. Ja jeg er meget lidt begejstret for photoshop overdrivelse. Men det er jo ikke ment som et personligt angreb. Blot et udtryk for min mening om photoshop brug.....

Næh det var den faktisk ikke specielt.

Den var til grækeren.... Egentligt er jeg ikke tilhænger af at blive 'vred' offentligt.... Det er ukvindeligt og ikke rigtigt lige mig.

Men jeg kunne desværre ikke sende ham en direkte besked, da jeg hele tiden fik en fejlmelding:-( ?

Du har 100% ret til din mening om Prof fotos - jeg dømmer dig ikke på din holdning.

Lige som jeg har en forventning om at du heller ikke dømmer mig på min.

Hav en dejlig dag ;-)

Kh Trine

Iøvrigt er Selfies vældigt populære pt... Helt oppe på statsministerplan :-) ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Ups..total misforståelse, men generelt når en af dronningerne føler

sig stødt kommer hele kavaleriet på krigsstien...

husk at vaske jeres tunge inden i kysser konen godnat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Sikke noget vrøvl....

Jeg er hverken dronning eller prinsesse.

Jeg ville gerne have taget den her med dig i en privat korrespondance - men jeg fik en fejlmelding !

Du kan ikke forvente at smide Jantelovs galde ud og at jeg så ikke reagere.

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

...altid til din tjeneste, vil ikke diskutere offentlig her, da det

ikke lige er min stil.

ha en rigtig god dag..

Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det var jo lige præcis det jeg skrev !

Men man kan ikke sende dig en mail !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var jo lige præcis det jeg skrev !

Men man kan ikke sende dig en mail !!

Trine,

Det er fordi han har et "æ" i brugernavnet, så kan du ikke sende PM-mail til ham, om det er smart eller ej skal jeg lade være usagt.

man kan ikke sende mail til folk med ÆØÅ i brugernavnet (en begrænsning på Eroguide)

Ved ikke om Admin har nogen løsning PT ?

Lad os få den gode karma tilbage i tråden :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Trine

Hvad for dig til at vise dit ansigt?

Og øh ikke for at fornærme dig, men af nysgerrighed og selvfølgelig okay hvis du ikke vil svare mig. Men bruger du botox m.m.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

højest besynderligt spørgsmål KimB omkring Botox - som næsten er er ubegribeligt dumt....

prøv med "soft focus" på din iphone KimB...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er så mærkeligt herinde at det nærmest grænser til det rigtigt skøre....

Nej jeg bruger ikke Botox.

Jeg har heller ikke kunstige læber...eller lign.

Men brysterne.... Dem har jeg betalt for... Mange penge....2 gange ovenikøbet !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så mærkeligt herinde at det nærmest grænser til det rigtigt skøre....

Nej jeg bruger ikke Botox.

Jeg har heller ikke kunstige læber...eller lign.

Men brysterne.... Dem har jeg betalt for... Mange penge....2 gange ovenikøbet !

Og de er godt givet ud!!! O.O

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ser brandgodt ud, Trine. bouncing-boobs.gif

Og idéen med at være med på moden angående de selfie's dér, er da fremragende! Med tanke på alle de debatter, der har været vedrørende mænd'ernes forskellige indstillinger til billeder taget af en professionel fotograf kontra de såkaldte "amatør" billeder, så er det da skisme smart, at du nu har noget til enhver smag. :)

Så hvis ikke du har noget imod det, så tror jeg, at jeg også vil hoppe med på den dille og lege lidt med min telefon. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ring dingeling. Jeg er en telefon.!!!!!!!! Tag mig nu og leg med mig. Riiiiiinghhh.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og idéen med at være med på moden angående de selfie's dér, er da fremragende! Med tanke på alle de debatter, der har været vedrørende mænd'ernes forskellige indstillinger til billeder taget af en professionel fotograf kontra de såkaldte "amatør" billeder, så er det da skisme smart, at du nu har noget til enhver smag. :)

Så hvis ikke du har noget imod det, så tror jeg, at jeg også vil hoppe med på den dille og lege lidt med min telefon. ;)

Nogen af os har jo allerede haft fornøjelsen af disse. Så fortsæt endelig trenden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trine du er skøn og jeg syntes også godt om selfie's - tænker på om jeg skal lave en streng hvor alle kan lægge deres selfie's på :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så ser du godt nok godt ud Trine. Du burde kalde dig Barbie og kunne  nok også godt måle dig i konkurrancen med de piger der bruger formuer på, at ligne Barbie :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kimbjensen skrev, den 26. marts 2014 at 21:45:

Så ser du godt nok godt ud Trine. Du burde kalde dig Barbie og kunne  nok også godt måle dig i konkurrancen med de piger der bruger formuer på, at ligne Barbie :-P

Kim jeg er altså ikke HELT sikker på at det der er et kompliment selv om du måske mente det sådan... her er hvorfor 

den første pige er en ukrainsk barbie - den anden er Trine - der er ikke noget som helst menneskeligt tilbage i det look på 1 billede..  hvorfor det ikke just er en charmerende sammenligning du får lavet..  Trine er smuk men ikke en udtryksløs dukke... 

0.jpg 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men det undrer også mig at du -Trine - viser dit ansigt. Det er et meget kønt et af slagsen, men det er usædvanligt at vise det.

Er det en ny trend? Eller er du sprunget ud af skabet. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er en mening med galskaben :-)

Hvad den så er..... Det må tiden vise ;-)

Men hold da op.... Indtil vidre er jeg blevet spurgt om Botox , ansigtsoperationer osv osv.

Og nu også at jeg ligner Barbie.

Jeg ser ud som jeg gør.... Uden Botox osv.

Tilgengæld har jeg en knapt så stram mås !

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Og jeg beklager at jeg ikke har svaret folk på alle de mails det har udløst.

Men jeg får en eller anden mystisk fejlmelding når jeg prøver at sende :-(

Også til dem uden æ,ø og å.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er en mening med galskaben :smile:

Hvad den så er..... Det må tiden vise :wink:

Men hold da op.... Indtil vidre er jeg blevet spurgt om Botox , ansigtsoperationer osv osv.

Og nu også at jeg ligner Barbie.

Jeg ser ud som jeg gør.... Uden Botox osv.

Tilgengæld har jeg en knapt så stram mås !

Trine

Du ser ganske rigtigt ud, som du gør.

Jeg har aldrig besøgt dig, så jeg har ikke haft nogen klar forestilling om, hvordan du ser ud. Men visuelt overgår du dog mine forestillinger.

Og så synes jeg faktisk, at man burde nyde synet af dig i stedet for straks at bikse allehånde "konspirationsteorier" sammen om Botox og lignende kunstgreb.

Det er, som om der hersker en lovmæssighed, hvor smukt = falsk. Det er heldigvis ikke altid, at der er hold i det. 

Tak for kigget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...