McQueen 5064 Skrevet 26. Marts, 2014 Det er desværre et almindeligt træk herinde, at mange ikke ejer evnen til at kunne glæde sig på andres vegne. Måske et generelt problem for 'menneskenes børn'.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Marts, 2014 Var den myntet på mig? Der var intet galde i det jeg sagde. Jeg har ikke set dine billeder før, og vidste ikke hvad der var nyt og gammelt. Ja jeg er meget lidt begejstret for photoshop overdrivelse. Men det er jo ikke ment som et personligt angreb. Blot et udtryk for min mening om photoshop brug..... Næh det var den faktisk ikke specielt. Den var til grækeren.... Egentligt er jeg ikke tilhænger af at blive 'vred' offentligt.... Det er ukvindeligt og ikke rigtigt lige mig. Men jeg kunne desværre ikke sende ham en direkte besked, da jeg hele tiden fik en fejlmelding:-( ? Du har 100% ret til din mening om Prof fotos - jeg dømmer dig ikke på din holdning. Lige som jeg har en forventning om at du heller ikke dømmer mig på min. Hav en dejlig dag Kh Trine Iøvrigt er Selfies vældigt populære pt... Helt oppe på statsministerplan ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. Marts, 2014 Ups..total misforståelse, men generelt når en af dronningerne føler sig stødt kommer hele kavaleriet på krigsstien... husk at vaske jeres tunge inden i kysser konen godnat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Marts, 2014 Sikke noget vrøvl.... Jeg er hverken dronning eller prinsesse. Jeg ville gerne have taget den her med dig i en privat korrespondance - men jeg fik en fejlmelding ! Du kan ikke forvente at smide Jantelovs galde ud og at jeg så ikke reagere. Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. Marts, 2014 ...altid til din tjeneste, vil ikke diskutere offentlig her, da det ikke lige er min stil. ha en rigtig god dag.. Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Marts, 2014 Det var jo lige præcis det jeg skrev ! Men man kan ikke sende dig en mail !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Det var jo lige præcis det jeg skrev ! Men man kan ikke sende dig en mail !! Trine, Det er fordi han har et "æ" i brugernavnet, så kan du ikke sende PM-mail til ham, om det er smart eller ej skal jeg lade være usagt. man kan ikke sende mail til folk med ÆØÅ i brugernavnet (en begrænsning på Eroguide) Ved ikke om Admin har nogen løsning PT ? Lad os få den gode karma tilbage i tråden Redigeret 26. Marts, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 26. Marts, 2014 Ja lad os vende tilbage til Trines dejlige billeder og Nobel pris vindende kavalergang! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Hej Trine Hvad for dig til at vise dit ansigt? Og øh ikke for at fornærme dig, men af nysgerrighed og selvfølgelig okay hvis du ikke vil svare mig. Men bruger du botox m.m.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 26. Marts, 2014 højest besynderligt spørgsmål KimB omkring Botox - som næsten er er ubegribeligt dumt.... prøv med "soft focus" på din iphone KimB... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 26. Marts, 2014 Det er så mærkeligt herinde at det nærmest grænser til det rigtigt skøre.... Nej jeg bruger ikke Botox. Jeg har heller ikke kunstige læber...eller lign. Men brysterne.... Dem har jeg betalt for... Mange penge....2 gange ovenikøbet ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 26. Marts, 2014 Det er så mærkeligt herinde at det nærmest grænser til det rigtigt skøre.... Nej jeg bruger ikke Botox. Jeg har heller ikke kunstige læber...eller lign. Men brysterne.... Dem har jeg betalt for... Mange penge....2 gange ovenikøbet ! Og de er godt givet ud!!! O.O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 26. Marts, 2014 Hej De to omtalte selfies uden Photoshop. Selfie 1 Selfie 2 Flotte billeder, nu må jeg snart besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. Marts, 2014 Du ser brandgodt ud, Trine. Og idéen med at være med på moden angående de selfie's dér, er da fremragende! Med tanke på alle de debatter, der har været vedrørende mænd'ernes forskellige indstillinger til billeder taget af en professionel fotograf kontra de såkaldte "amatør" billeder, så er det da skisme smart, at du nu har noget til enhver smag. Så hvis ikke du har noget imod det, så tror jeg, at jeg også vil hoppe med på den dille og lege lidt med min telefon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2014 Ring dingeling. Jeg er en telefon.!!!!!!!! Tag mig nu og leg med mig. Riiiiiinghhh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 26. Marts, 2014 Du ser brandgodt ud, Trine. Og idéen med at være med på moden angående de selfie's dér, er da fremragende! Med tanke på alle de debatter, der har været vedrørende mænd'ernes forskellige indstillinger til billeder taget af en professionel fotograf kontra de såkaldte "amatør" billeder, så er det da skisme smart, at du nu har noget til enhver smag. Så hvis ikke du har noget imod det, så tror jeg, at jeg også vil hoppe med på den dille og lege lidt med min telefon. Nogen af os har jo allerede haft fornøjelsen af disse. Så fortsæt endelig trenden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 26. Marts, 2014 Ring dingeling. Jeg er en telefon.!!!!!!!! Tag mig nu og leg med mig. Riiiiiinghhh. Haha... Skørling! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 26. Marts, 2014 Du ser brandgodt ud, Trine. Og idéen med at være med på moden angående de selfie's dér, er da fremragende! Med tanke på alle de debatter, der har været vedrørende mænd'ernes forskellige indstillinger til billeder taget af en professionel fotograf kontra de såkaldte "amatør" billeder, så er det da skisme smart, at du nu har noget til enhver smag. Så hvis ikke du har noget imod det, så tror jeg, at jeg også vil hoppe med på den dille og lege lidt med min telefon. Trine du er skøn og jeg syntes også godt om selfie's - tænker på om jeg skal lave en streng hvor alle kan lægge deres selfie's på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thefan 3 Skrevet 26. Marts, 2014 Kan man forvente andet end super skønne billeder fra denne herlighed, jeg måber stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Så ser du godt nok godt ud Trine. Du burde kalde dig Barbie og kunne nok også godt måle dig i konkurrancen med de piger der bruger formuer på, at ligne Barbie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Kimbjensen skrev, den 26. marts 2014 at 21:45: Så ser du godt nok godt ud Trine. Du burde kalde dig Barbie og kunne nok også godt måle dig i konkurrancen med de piger der bruger formuer på, at ligne Barbie Kim jeg er altså ikke HELT sikker på at det der er et kompliment selv om du måske mente det sådan... her er hvorfor den første pige er en ukrainsk barbie - den anden er Trine - der er ikke noget som helst menneskeligt tilbage i det look på 1 billede.. hvorfor det ikke just er en charmerende sammenligning du får lavet.. Trine er smuk men ikke en udtryksløs dukke... Redigeret 10. August, 2016 af Extinguisher 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2014 Men det undrer også mig at du -Trine - viser dit ansigt. Det er et meget kønt et af slagsen, men det er usædvanligt at vise det. Er det en ny trend? Eller er du sprunget ud af skabet. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. Marts, 2014 Der er en mening med galskaben Hvad den så er..... Det må tiden vise Men hold da op.... Indtil vidre er jeg blevet spurgt om Botox , ansigtsoperationer osv osv. Og nu også at jeg ligner Barbie. Jeg ser ud som jeg gør.... Uden Botox osv. Tilgengæld har jeg en knapt så stram mås ! Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. Marts, 2014 Og jeg beklager at jeg ikke har svaret folk på alle de mails det har udløst. Men jeg får en eller anden mystisk fejlmelding når jeg prøver at sende Også til dem uden æ,ø og å. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Marts, 2014 (edited) Der er en mening med galskaben Hvad den så er..... Det må tiden vise Men hold da op.... Indtil vidre er jeg blevet spurgt om Botox , ansigtsoperationer osv osv. Og nu også at jeg ligner Barbie. Jeg ser ud som jeg gør.... Uden Botox osv. Tilgengæld har jeg en knapt så stram mås ! Trine Du ser ganske rigtigt ud, som du gør. Jeg har aldrig besøgt dig, så jeg har ikke haft nogen klar forestilling om, hvordan du ser ud. Men visuelt overgår du dog mine forestillinger. Og så synes jeg faktisk, at man burde nyde synet af dig i stedet for straks at bikse allehånde "konspirationsteorier" sammen om Botox og lignende kunstgreb. Det er, som om der hersker en lovmæssighed, hvor smukt = falsk. Det er heldigvis ikke altid, at der er hold i det. Tak for kigget. Redigeret 27. Marts, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg