Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg blev for nogle år tilbage introduceret til prostata massage og havde en "ud af kroppen" oplevelse, da jeg oplevede det første gang. Desværre stoppede massøren kort efter sit virke, og jeg har derfor igennem de senere år søgt efter en prostata massøse, der bare kunne give mig en oplevede den samme oplevelse og nydelse  som jeg oplevede fra min "ud af kroppen" oplevelse.

Til orientering for dem der ikke kender til prostata massage, så kan prostata massagen udover den seksuelle nydelse også være gavnligt for blodcirkulationen,  reducere spændinger, samt lindre symptomer på prostata problemer, men det kræver, at den som udfører prostata massagen kan sit håndværk.

Jeg har som nævnt igennem årene været forbi adskillige som har tilbudt prostata massage og med meget svingende kvalitet, alt lige fra direkte ubehageligt til en god oplevelse, men ingen i nærheden af min "ud af kroppen" oplevelse.

Jeg havde egentlig lidt opgivet at få denne sublime oplevelse igen, altså lige indtil jeg kom forbi Navia i Roskilde - www.thaimassageroskilde.dk

Her mødte jeg en utrolig smilende, smuk og velproportioneret Navia, der hurtigt fik spottet min interesse for prostata massage, og hurtigt fik forklaret, at det faktisk var hendes speciale og at hun samtidig nød at give prostata massage, når hun så hvilken nydelse det gav til hendes kunder.

Uden at gå i deltaljer, så vil jeg sige det kort, Navia kan sit kram med prostata massage, og jeg vil lige præcis den "ud af kroppen" oplevelse som jeg har søgt efter i mange år. 

Navia har fået en prostata massage stamkunde.

Skrevet

Kan kun tilslutte mig din oplevelse med Navia og prostata massage.

At hun så også er den kvinde jeg har mødt der lettest, hurtigst og voldsomst sprøjter fra fissen er så bare en bonus. Når jeg slikker hende.

Men pas på hun vil gerne lave ekstrasalg, men stå fast på de priser hun annoncerer på sin hjemmeside så er det ok. Hendes alder er gået i stå de seneste år, men det betyder intet hun er bare lækker og skøn.

Skrevet

Jeg har også luret på hende men hendes “rod” med en pris på hjemmesiden og når man skriver med hende er det en anden pris har indtil videre afholdt mig fra at besøge hende. 

Skrevet

Man skal være håndfast og overfor hende fysisk,  så kan man få de priser som hun skriver på hjemmesiden.

Sidst jeg besøgte hende havde jeg sat en pris jeg ville give overfor mig selv for den ydelse og tid jeg gerne ville have. Og den ramte jeg/vi, men jeg vil indrømme at jeg besøger hende sjældnere end jeg gerne ville fordi jeg skal igennem den hurdle.

Måske tager jeg næste gang tyren ved hornene eller  kvinden ved patterne smf og fortæller hende hvor skabet skal stå, nemlig standard thaipriser uden diskussion, til gengæld vil jeg komme og besøge hende oftere.

For hun er sku dejlig at slikke fisse på og som ts og jeg har skrevet hun er total suveræn til prostata massage. 

Og det efterfølgende bad er også såå lækkert.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.