Dr.no 6 Skrevet 25. Marts Fredag aften tid til lidt sjov fik øjet på massørerne brunette og blondine i Køge så frækt med deres dobbelt op på blow så fik hurtig kontakt og en aftale var i hus. Ankom til stedet nemt at parkere derefter hen og ringe på døren blev lukket op af 2 stk frække smilende modne kvinder super velkomst da alt praktisk klaret så var det i rummet hvor der stod briks og dæmpet musik super nice . Super fræk massage skal man lede længe efter der var ik en muskel der ik blev rørt så har man rørt ryg og lænd så smut forbi 2 frække massører så går man der fra med et smil på læben . Så bliver helt sikkert en gentagelse herfra 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 352 Skrevet 25. Marts Anmeldt af en bruger der er oprettet for 6 min. siden, masser af ros og intet link Do the math 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detektiven 38 Skrevet 25. Marts PoulPik skrev, for 29 minutter siden: Anmeldt af en bruger der er oprettet for 6 min. siden, masser af ros og intet link Do the math Hmm, det jeg kan regne ud, ud fra det er en ny bruger og der ikke er et link, må være at han som ny bruger ikke helt har styr på at lave et link . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1883 Skrevet 26. Marts Hvis du mistænker urent trav, så skriver du en rapport istedet for at afspore eller så tvivl om andre brugere, @PoulPik PoulPik skrev, for 10 timer siden: Anmeldt af en bruger der er oprettet for 6 min. siden, masser af ros og intet link Do the math Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detektiven 38 Skrevet 30. Marts Og her et et link til pigerne. https://annoncelight.dk/showad/418173 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 91 Skrevet 30. Marts Hvor ca i Køge holder de til ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 91 Skrevet 16. April Er der andre som har været forbi som kan fortælle lidt mere ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg