Hop til indhold

Recommended Posts

Fredag aften tid til lidt sjov fik øjet på massørerne  brunette og blondine i Køge så frækt med deres dobbelt op på blow så fik hurtig kontakt og en aftale var i hus. Ankom til stedet nemt at parkere derefter hen og ringe på døren blev lukket op af 2 stk frække smilende modne kvinder super velkomst  da alt praktisk klaret så var det i rummet hvor der stod briks og dæmpet musik super nice . Super fræk massage skal man lede længe efter  der var ik en muskel der ik blev rørt  så har man rørt ryg og lænd  så smut forbi 2 frække  massører så går man der fra med et smil på læben . Så bliver helt sikkert en gentagelse herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 29 minutter siden:

Anmeldt af en bruger der er oprettet for 6 min. siden, masser af ros og intet link

Do the math ;)

Hmm, det jeg kan regne ud, ud fra det er en ny bruger og der ikke er et link, må være at han som ny bruger ikke helt har styr på at lave et link :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du mistænker urent trav, så skriver du en rapport istedet for at afspore eller så tvivl om andre brugere, @PoulPik

PoulPik skrev, for 10 timer siden:

Anmeldt af en bruger der er oprettet for 6 min. siden, masser af ros og intet link 

Do the math ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...