Hop til indhold

Pranee wellness thai

Featured Replies

Skrevet

Jeg bliver altid lidt nysgerrig når folk skriver og spørger som du gør, så jeg prøvede at se om jeg kunne finde stedet på Facebook for at se om der var billeder ... Det var der. Nu er jeg ikke nysgerrig længere ... Og hendes priser er sgu også i den høje ende. 500,- for 45 minutter :-o 

Skrevet
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

Jeg bliver altid lidt nysgerrig når folk skriver og spørger som du gør, så jeg prøvede at se om jeg kunne finde stedet på Facebook for at se om der var billeder ... Det var der. Nu er jeg ikke nysgerrig længere ... Og hendes priser er sgu også i den høje ende. 500,- for 45 minutter :-o 

Ja, han spørger usædvanligt meget og har gjort det længe. Meget underligt!

Og som du siger man kan nemt finde ejeren eller hjemmesiden via CVR  og så søge navnet på Facebook eller søgemaskine kan man også finde anmeldelser der kan give et hint. Det er da ikke svært. 

Skrevet
  • Author

Er der mærkeligt at jeg spørger til om nogle har været specifikke steder? Sjovt, jeg troede faktisk lidt det var meningen med siden her... 

Jeg kommenterer nu også ofte på andres opslag herinde. 

Hvor finder du anmeldelser henne på hende her? 

Skrevet
Mime skrev, for 3 timer siden:

Ja, han spørger usædvanligt meget og har gjort det længe. Meget underligt!

Og som du siger man kan nemt finde ejeren eller hjemmesiden via CVR  og så søge navnet på Facebook eller søgemaskine kan man også finde anmeldelser der kan give et hint. Det er da ikke svært. 

Jeg vil sætte pris på du ikke begynder at lægge ord i munden på mig. Jeg har ikke sagt nogle af de ting. Det sagt så kunne jeg da også finde anmeldelser på både Facebook og Google, men fandt nu ikke nogle der gav mig et hint om der var ekstra at hente ... 

Og så tænker jeg heller ikke lige det er dig som ny, der skal komme og øffe over et "gammelt" aktivt medlem. Hvor mange anmeldelser har du selv lavet i din tid her? Jeg ser over hovedet ikke noget mærkeligt i at Mastager spørger "meget". Nogle gange så leder man bare efter noget nyt og det giver væsentlig mere/bedre respons hvis man spørger til de enkelte steder i hver sin tråd frem for at samle en masse steder i et opslag og spørger om nogle har været nogle af de steder. Folk er mere tilbøjelige til at læse et opslag og hjælpe hvis de i overskriften kan se navnet på pige/stedet og byen. 

Og lad os så vende tilbage til Mastagers forespørgsel!

Redigeret af møgsvinet

Skrevet
Mastager skrev, den 29.3.2025 at 17:56:

Er der mærkeligt at jeg spørger til om nogle har været specifikke steder? Sjovt, jeg troede faktisk lidt det var meningen med siden her... 

Jeg kommenterer nu også ofte på andres opslag herinde. 

Hvor finder du anmeldelser henne på hende her? 

Du udfritter anmeldere. Det har også været kommenteret af andre før . 

Hvem er hende ? - er det ikke pranee-wellness der skrives om?

Mulige anmeldelser: 

Der er ikke så mange relevante hvilket burde give en ide om hvad der ikke tilbydes.

google

Facebook

Massageplus

Man må godt prøve selv. Søgemaskiner er din bedste ven.

Skrevet
  • Author
Mime skrev, for 23 timer siden:

Du udfritter anmeldere. Det har også været kommenteret af andre før . 

Hvem er hende ? - er det ikke pranee-wellness der skrives om?

Mulige anmeldelser: 

Der er ikke så mange relevante hvilket burde give en ide om hvad der ikke tilbydes.

google

Facebook

Massageplus

Man må godt prøve selv. Søgemaskiner er din bedste ven.

Det skal jeg lige høre hvad du mener med? Jeg spørger om nogen har været hos hende her Pranee, det som siden her i bund og grund er til for, at dele erfaringer diverse steder derude. Enig? 

Og ja, Google og Facebook anmeldelser tænker jeg ikke har den information jeg skal bruge. Tænker de færreste vil fuldt offentligt med navn skrive hvad de har oplevet det pågældende sted - netop derfor vi har eroguide - ikke sandt ? :wink:

Skrevet
Mastager skrev, for 6 timer siden:

Det skal jeg lige høre hvad du mener med? Jeg spørger om nogen har været hos hende her Pranee, det som siden her i bund og grund er til for, at dele erfaringer diverse steder derude. Enig? 

Absolut. Men hvis en klinik nærmer sig 10 år på bagen og ingen insinuerer noget i anmeldelser, hvad tror du så der tilbydes?

Ingen anmeldelser efter flere år kunne godt tyde på der intet ydes udover massage. Stilheden skriger ligefrem sit budskab.

Citat

Og ja, Google og Facebook anmeldelser tænker jeg ikke har den information jeg skal bruge. Tænker de færreste vil fuldt offentligt med navn skrive hvad de har oplevet det pågældende sted - netop derfor vi har eroguide - ikke sandt ? :wink:

Så læser man mellem linjerne i anmeldelser og ofte er google anmeldelser lidt pikante og det fortæller en hel del. På Facebook kan man også finde ud af meget omkring et sted ved bare at kigge på billeder. 

Send et PM så forklarer jeg det. 

Redigeret af Mime

Skrevet
  • Author
Mime skrev, den 1.4.2025 at 23:14:

Absolut. Men hvis en klinik nærmer sig 10 år på bagen og ingen insinuerer noget i anmeldelser, hvad tror du så der tilbydes?

Ingen anmeldelser efter flere år kunne godt tyde på der intet ydes udover massage. Stilheden skriger ligefrem sit budskab.

Så læser man mellem linjerne i anmeldelser og ofte er google anmeldelser lidt pikante og det fortæller en hel del. På Facebook kan man også finde ud af meget omkring et sted ved bare at kigge på billeder. 

Send et PM så forklarer jeg det. 

Kan godt læse du er ny herinde eller i "gamet". Nej lad mig forklare dig det. 

Fordi en klinik ingen anmeldelser har betyder det langt fra at der ikke kan tilbydes ekstra på steder. Du forstår ikke hvormange "grønne" thai-klinikker jeg har været ude hos, og fået hj, bj og fp efter nogle besøgt... Og selvfølgelig vil en grøn klinik ikke skilte med det i billeder eller anmeldelser på nettet, tværtimod. Faktisk ville de forsøge at se grønne ud med "uniform" osv...  :wink:

Derfor beder jeg også tit om pb herinde, hvis det ikke skal ud offentligt, da det kan skade klinikken. Tro mig, du kan få et fingerpeg om der tilbydes ekstra, men du ved det reelt ikke før du har været der nogle gange ;-)

Redigeret af Mastager

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.