Hop til indhold

Josefine sunshine i Vojens

Featured Replies

Skrevet

Ja. På pussygalores - men mon ikke hun er ligeså fræk at knalde i Vojens. Hun har fornøjet os i en del år efterhånden. Naboens (nu voksne) blonde datter med pæne ægte bryster og en slank og lækker krop. Jeg har personligt haft et par gode besøg hvor jeg har gået lov til at knalde hende virkelig godt igennem til min store fornøjelse. Hun er til at tænde hvis du er til det.

Redigeret af etgodtknald

Skrevet

Havde fornøjelsen i hendes helt unge dage da den unge jyske bondetøs var meget ny i branchen og så 4-5 gange de senere år.
Den unge jyde tøs er blevet noget mere vild med årene, tænder du hende,er hun virkelig en fræk sex tøs som vil ha pik, var til sexparty med hende for nogle år siden hvor hun var i absolut topklasse, hun var mega vild og i mine øjne klart den af pigerne som kunne klare mest, og hele tiden indbød til at hun ville ha mere.
Vil idag skyde hende lidt ældre end angivet, så nok 30+ stadig med en krop i topklasse, alt mærkes ægte, også når du knepper hende da jeg virkelig føler at hun nyder at blive brugt.
Desværre kommer hun ik til Odense mere, for ellers havde jeg helt sikkert besøgt hende oftere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.