Hop til indhold
Pite

Havets Dronning - Magtens Gudinde

Recommended Posts

En dejlig dame, der ved hvad hun vil, dejlig sex får du også, hun er bare det lækreste for mig, lidt buttet men bare dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne vi ikke få en anmeldelse af hende, har overvejet og skrevet med hende, men er i tvivl om det er værd at smide 2600 kr efter hende.

 

Der bliver skrevet lidt buttet, har engang besøgt en i Silkeborg som også var lidt buttet, viste sig at hendes maveskind var 3 numre for stort !!! 

Ren turn-off for mig.

På et tidspunkt var der en der gik under navnet "dinnersdate", kaldte sig Mary så vidt jeg husker, har nemlig en fornemmelse at det er den samme som Havets Dronning, og så er hun ikke noget for mig..

 

Men spændende koncept hun har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var oppe ved hende for 1 1/2 år siden, hvor konceptet var mere massage orienteret. Det var en rigtig god oplevelse ;-)

Hun er en pæn pige på omkring de 50 og ser alderssvarende ud, med lidt på sidebenene, men på ingen måde fed.

Hvis det er hende så hedder hun Sanne og er nem at tale med og meget sød ;-)

Mvh

TropicaL

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er 3 forskellige damer, Sanne startede det hele, hende som heder Mary idag havde selv et concept, men har nu slået sig sammen med Sanne igen, Havets Dronning - Magtens gudinde fik nogle fif af Sanne og så starte hun selv, og er sig selv idag, men lidt svær at få fat i, hun holder også om 22 dage, hun har fået fast arbejde, håber det hjælper jer lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tiguan, Mary er startet for sig selv igen kan jeg se..... https://annoncelight.dk/annonce/126083/fraek-flot-forfoerende-og-med-runde-former

 

Det var netop hende jeg besøgte i efteråret 2013, første, sidste og eneste gang.

Som tidligere skrevet et maveskind som var alt for stort. Da jeg skrev med hende påstod hun at hun var meget snæver, nej det var hun absolut ikke.

Hun burde være stoppet for længst, alderen har indhentet hendes udseende, virker slidt at se på. Sex var såmænd udmærket men dengang gav jeg 2000 kr., nu har hun hævet prisen fra 2500 kr. og det er alt for meget for en der er nedslidt, sorry.

Samtidig har jeg talt med en fra samme by, som kender hende, siger bare hold jer væk. Vil ikke hænge nogen ud, derfor vil jeg ikke fortælle hvorfor, men tag mit gode råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...