Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende i dag.

Det er hende på billederne, og de er rimelig ret visende, måske et par år gamle.

Kontakt var meget nem, jeg skrev bare en sms på engelsk, om tidspunkt og hvor længe, og jeg fik hurtigt svar tilbage.

Efter afregning og et hurtigt bad, startede hun med at give mig et godt langt blow. Hun tog styringen til sex med det samme, det var egentlig okay, men lidt forhastet.

Bagefter gik hun over til massage. Hun kan virkelig tage ved, til tider var det lige til den hårde side. Ryg og skuldre fik en ordentlig tur, dog også her lidt forhastet. Da hun så kom til mine ømme ben, fik begge ben dog en rigtig god behandling, stort plus.

Alt i alt var det okay, hun er rimelig nem at snakke med på engelsk, selvom hun nogen gange snakkede løs på thai, som om jeg forstod det. Skulle jeg gøre noget om, ville jeg nok have bedt om massage først, for det er jeg vant til, hvor man så ligger og glæder sig til det frække senere. Her var det overstået og så var det bedste jo ovre.

Ikke den allerbedste thai oplevelse, men heller ikke dårligt. Måske det kunne have været bedre hvis jeg havde bedt om massage først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 12 timer siden:

Jeg har besøgt hende i dag.

Det er hende på billederne, og de er rimelig ret visende, måske et par år gamle.

Kontakt var meget nem, jeg skrev bare en sms på engelsk, om tidspunkt og hvor længe, og jeg fik hurtigt svar tilbage.

Efter afregning og et hurtigt bad, startede hun med at give mig et godt langt blow. Hun tog styringen til sex med det samme, det var egentlig okay, men lidt forhastet.

Bagefter gik hun over til massage. Hun kan virkelig tage ved, til tider var det lige til den hårde side. Ryg og skuldre fik en ordentlig tur, dog også her lidt forhastet. Da hun så kom til mine ømme ben, fik begge ben dog en rigtig god behandling, stort plus.

Alt i alt var det okay, hun er rimelig nem at snakke med på engelsk, selvom hun nogen gange snakkede løs på thai, som om jeg forstod det. Skulle jeg gøre noget om, ville jeg nok have bedt om massage først, for det er jeg vant til, hvor man så ligger og glæder sig til det frække senere. Her var det overstået og så var det bedste jo ovre.

Ikke den allerbedste thai oplevelse, men heller ikke dårligt. Måske det kunne have været bedre hvis jeg havde bedt om massage først.

klinik eller privat lejlighed ? og er det i midtbyen

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 8 timer siden:

klinik eller privat lejlighed ? og er det i midtbyen

Klinik, cirka 2,5 km fra centrum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været der og billederne ligner meget godt. Dog vil jeg sige at hendes serviceniveau er ikke særlig godt, og hun lever sig ikke ind i det. Der findes mange andre bedre steder i byen.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er irrelevant for trådens emne.

anders skrev, for 18 timer siden:

Hvor? jeg er nysgerrig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...