Hop til indhold
Mads_ch

Advarsel, svindler

Recommended Posts

Støder I på en kvinde, der vil have jer til at overføre penge for telefonsex på et MobilePay-nummer, der tilhører en xxxxxxxx, så stop! Hun er svindler. Skrev sammen med hende et stykke tid, hvor hun skrev alt muligt om, hvordan hun elskede at se fyre spille pik på cam. Da jeg så overførte penge og sad klar, så cuttede hun kontakten. Simpelthen bare en svindler. Så husk navnet: xxxxxxxxxxxxxx. Kører I forbi hendes adresse på et tidspunkt (kan se, hun bor på Sjælland), så tøv ikke med at smide en hundelort i hendes postkasse fra mig :)

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg blev også svindlet af en anden, dog på en lidt anden måde, men jeg meldte det til politiet og nu skal hun meget snart i retten, så de tager altså sådan noget alvorligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke opfordre til selvtægt og du skal ikke oplyse navne. Hvis du har en annonce kan du henvise til den.  Jeg har flyttet tråden, da det ikke er en anmeldelse men blot et godt råd om at passe på svindlere og (nu) en unavngiven person.

Mads_ch skrev, for 6 timer siden:

så tøv ikke med at smide en hundelort i hendes postkasse fra mig :)

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, for 12 timer siden:

Jeg blev også svindlet af en anden, dog på en lidt anden måde, men jeg meldte det til politiet og nu skal hun meget snart i retten, så de tager altså sådan noget alvorligt

Jeg læste lige dit indlæg du nævner ikke lige måden hvorpå du blev svindlet. Tillader mig lige, at spørge om den måde, som du blev svindlet på.
Var de "bare" så, at sige en overførsel uden, at det skete noget ?
Har selv prøvet, at overføre penge for cam sex efter overførslen så skete der intet ikke noget. 
Det er/var ikke mit indtryk, at politiet havde tid til den slags sager.
Så meldte det aldrig vil du mene, at det kan betale sig, at lave en anmeldelse på det, som jeg blev udsat for ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2023 skrev, den 25.3.2025 at 12:22:

Jeg læste lige dit indlæg du nævner ikke lige måden hvorpå du blev svindlet. Tillader mig lige, at spørge om den måde, som du blev svindlet på.
Var de "bare" så, at sige en overførsel uden, at det skete noget ?
Har selv prøvet, at overføre penge for cam sex efter overførslen så skete der intet ikke noget. 
Det er/var ikke mit indtryk, at politiet havde tid til den slags sager.
Så meldte det aldrig vil du mene, at det kan betale sig, at lave en anmeldelse på det, som jeg blev udsat for ?

jeg havde overført penge som depositum for et møde hvor efter jeg blev blokeret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, den 29.4.2025 at 13:58:

jeg havde overført penge som depositum for et møde hvor efter jeg blev blokeret

Ok tak for svaret havde ellers troet, at politiet ikke havde tid/gad den slags sager. 

Der er helt sikkert et stort mørketal for alle dem, som svindles. Så tænkte lidt hvis altså du gider om du så ville skrive resultatet herinde. For så er der forhåbentlig flere, som læser det og selv anmelder det svineri!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...