Hop til indhold

Når man er fjollet og høj på medicin

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lige blevet opereret i knæet for anden gang ( nu gider jeg ikke det fis mere) 

jeg blev opereret tilbage i september fordi mit korsbånd blev revet over og min menisk blev skadet til fodbold sidste år , det var fandme en lang process og genoptræning for så at skaden skete igen tilbage i januar, dog var jeg så heldig at min operation gik langt bedre end forventet, mit korsbånd var heldigvis ikke revet over igen, og de har bare været inde og fjerne en flap af min menisk så heldigvis kommer der ikke til at være den helt store sygemelding og kan gå helt normalt.

nå men jeg har fået af vide af min mor og bedste veninde at jeg har været rigtig fjollet at høre på fordi jeg var pisse høj på medicin og har i min medicin brandert sagt en masse fis.

Så altså jeg har fået at vide af min mor og min veninde at jeg har virkelig givet den gas. Det skal lige siges at den sygeplejerske der vækkede mig op på genopvågning var en yderst flot kvinde, og hun var fandme sød, og jeg har ihærdigt (i min brandert) forsøgt at imponere hende. Jeg har for det første bildt hende ind at jeg var 19 år og at jeg var rigtig veltrænet  (jeg er 30 år og dog veltrænet)så har jeg siddet og sagt at jeg var væg kirurg og jeg lavede det samme som hende altså at jeg fiksede folks vægge (jeg er udlært malersvend) så sagde jeg at jeg var den første 19 årlige mange milliardær i trekantsområdet, og jeg bor i et kæmpe palæ (jeg bor i en 48 kvadrat meter lejlighed) og at vi er kørt til sygehuset i en Lamborghini. Hvor efter min mor grinte og sagde “ej hold nu kæft, vi er kørt herhen og vores Toyota” min veninde grinte også rimelig meget. Jeg kigger så rimelig irriteret på dem fordi de forhindrede  mig i at lave damer (imens jeg er  høj på medicin) og det skal sige det lykkedes mig overhovedet ikke at imponere hende. Jeg sagde også til hende at hvis hun ikke havde en mand eller en kæreste så ville jeg gerne invitere hende på kaffe. Lad mig sige det sådan her at jeg ikke ligefrem tror jeg fik imponerede hende, og jeg troede mere jeg fik givet hende et godt grin. Især efter at jeg åbenbart har prøvet at bilde hende ind at jeg også var spiderman.

så nu ligger jeg i min seng og et pisse flov over det min mor og veninde fortalte mig som jeg havde sagt til den søde og flotte og sygeplejerske.  Så bottom line er lad være med at flirte med nogen som helst når man er høj.

ps noget virkelig klamt er at der skvulper saltvand rundt i mit knæ efter de har opereret mig (det er helt ufarligt)

Redigeret af etspil5moden

Skrevet
  • Author
Bigstok skrev, for 1 minut siden:

jeg tror hun også hun har oplevet det før

Det lyder nøjagtig som mig, jeg har dog ikke en kone. Men du skulle fandme have set og hørt min mor og veninde.

Skrevet
etspil5moden skrev, for 4 timer siden:

(…)

jeg blev opereret tilbage i september fordi mit korsbånd blev revet over og min menisk blev skadet til fodbold sidste år , det var fandme en lang process og genoptræning for så at skaden skete igen tilbage i januar, dog var jeg så heldig at min operation gik langt bedre end forventet…

(…) 

Æv med skaden men godt at høre at det gik godt med operationen.

etspil5moden skrev, for 4 timer siden:

(…)

Jeg har for det første bildt hende ind at jeg var 19 år og at jeg var rigtig veltrænet  (jeg er 30 år og dog veltrænet)så har jeg siddet og sagt at jeg var væg kirurg og jeg lavede det samme som hende altså at jeg fiksede folks vægge (jeg er udlært malersvend) så sagde jeg at jeg var den første 19 årlige mange milliardær i trekantsområdet, og jeg bor i et kæmpe palæ (jeg bor i en 48 kvadrat meter lejlighed) og at vi er kørt til sygehuset i en Lamborghini. 

(…)

så nu ligger jeg i min seng og et pisse flov over det min mor og veninde fortalte mig som jeg havde sagt til den søde og flotte og sygeplejerske.  Så bottom line er lad være med at flirte med nogen som helst når man er høj.

(…)

Nå for pokker. Det er da ikke altid sådan, hvis bedsteforældre eller mor og far har stået ved siden af.

Om man er 20 eller 60 år, er det nok bedst uanset hvad ikke at være meget fuld eller påvirket af stoffer, mens man er sammen med en pige. Men hvem ved, måske er du en rig 60-årig mand med en formue, fire lamborghinier og der også er veltrænet. Eller supermand…

Bigstok skrev, for 4 timer siden:

Haha, jeg kender bedre tandlæge-versionerne, hvor folk ikke har været under lige så kraftig bedøvelse:

Endelig nogen der forstår, at man ikke må glemme fædrelandet, her USA… :)

– Hov

Redigeret af Hov2

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.