Hop til indhold

Recommended Posts

Er der slet ingen trænet piger for tiden? Syntes faktisk ikke der har været nogle i lang tid. Taler ikke om dem der mener de er “fitness” også er de bare tynde. Jeg mener virkelig tonet piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, for 58 minutter siden:

Er der slet ingen trænet piger for tiden? Syntes faktisk ikke der har været nogle i lang tid. Taler ikke om dem der mener de er “fitness” også er de bare tynde. Jeg mener virkelig tonet piger

Stella som du kan finde på Nympho har baller af stål, den mest trænede pige af de mange jeg har været sammen med. Hun Har tidligere løftet tunge vægte. Jeg havde desværre ikke kemi med hende, men hun har en meget flot trænet krop, ellers ville hun være min favorit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrexplorer skrev, for 1 time siden:

Stella som du kan finde på Nympho har baller af stål, den mest trænede pige af de mange jeg har været sammen med. Hun Har tidligere løftet tunge vægte. Jeg havde desværre ikke kemi med hende, men hun har en meget flot trænet krop, ellers ville hun være min favorit

Lyder godt. Er det hende her? 

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n2797/1428/im-back

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrexplorer skrev, den 24.3.2025 at 20:33:

Tak, men hun er ifølge min optik ikke trænet men bare tynd. Det skal være som minimum bikini fitness og opad 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bella fit er lige kommet retur. Hun er vist den eneste der kommer tæt på dine ønsker. 

Der er langt mellem trænede piger i branchen. Jeg nåede desværre kun et møde Lea bodybuilder 1 gang men hun var vanvittig trænet. Ærgeligt at hun stoppede. 

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...