Hop til indhold

Cleo hos Pussygalores

Featured Replies

Skrevet

Hun er sød og dejlig fisse.

Sjældent mødt nogen så liderlig som hende.

Skrevet
TheLegend skrev, for 37 minutter siden:

lyder lækkert. Er brysterne ægte?

Skrevet

Ja. Det var de for en 1,5 måned siden.

Skrevet
TheLegend skrev, for 3 timer siden:

Kører hun husets priser? 

Skrevet
Namnamtk skrev, for 4 timer siden:

Synes ikke at kunne finde noget om hende... 

En anvendelse af søgefunktionen søgning gav et par tråde om denne Cleo:

Skrevet
  • Author

Tak til alle for deres indspark.

Jeg tror, jeg springer over i denne omgang særligt pga. alohas anmeldelse ved navn "Cleo - lidt lang næse". Vil helst være oplevelser som hans foruden, hvor man lige pludselig får opkrævninger for det ene og det andet. Det er vildt stressende og ærgerligt synes jeg. Heldigvis har PG stadig søde damer indlogeret. Må vente på mine favoritter igen er ude på flisen. 

God aften og fornøjelse til jer andre :-)

Skrevet

Hans anmeldelse, blev skrevet ud af vrede, han gik vred fra mig og anmeldelsen var oppe efter 5 min… Han havde regnet med at jeg ville give ham en bj uden kondom hvis han betalte mig ekstra. Og det går bare ikke. Jeg har aldrig oplevet at stå i lignende situation før, og mange ved at når man mødes med mig så går alt smooth og ingen vil have mere eller mindre i penge for noget som helst. Aftaler med mig, er altid lige til og tydelige. Jeg troede egentlig bare han havde læst husets regler, for han vidste godt jeg var på pussy galores. Ærgerligt at en løgn og ekstrem subjektiv holdning skal ødelægge det for mig. Han fik absolut ingen opkrævning overhovedet, hvor er det dog latterligt af ham at sige det….!
Derudover så må du have en fantastisk aften. 

Skrevet
  • Author

Hej Cleo

Så er det heller ikke værre. Mange tolker situationen som manglende kemi, misforståelse, uforenelige energier osv. 
En enkelt anmeldelse, som ikke falder i god jord hos dig, betyder jo ikke, at de andre gode mister deres berettigelse.  

Skrevet
Cleox skrev, den 24.3.2025 at 22:28:

Hans anmeldelse, blev skrevet ud af vrede, han gik vred fra mig og anmeldelsen var oppe efter 5 min… Han havde regnet med at jeg ville give ham en bj uden kondom hvis han betalte mig ekstra. Og det går bare ikke. Jeg har aldrig oplevet at stå i lignende situation før, og mange ved at når man mødes med mig så går alt smooth og ingen vil have mere eller mindre i penge for noget som helst. Aftaler med mig, er altid lige til og tydelige. Jeg troede egentlig bare han havde læst husets regler, for han vidste godt jeg var på pussy galores. Ærgerligt at en løgn og ekstrem subjektiv holdning skal ødelægge det for mig. Han fik absolut ingen opkrævning overhovedet, hvor er det dog latterligt af ham at sige det….!
Derudover så må du have en fantastisk aften. 

Cleo, skal vi ikke lige have det helt på det rene - du skrev med mig i ca. en halv time efter jeg var gået fra stedet, hvor jeg blot stilfærdigt forsøgte at forklare mig ud fra det vi havde aftalt på forhånd og hvad der rent faktisk skete - du slettede “instant” snap beskederne hvor alt ellers var aftalt klart og tydeligt. 

Og igen jeg vil ikke smide dig under bussen og dele øvrige beskeder herinde, ej heller detaljer om hvad der blev gjort og sagt da døren var lukket, mest af respekt for dit virke og ja min oplevelse er helt sikkert subjektiv som jeg også starter med at nævne, vred var jeg dog ikke for som sagt så betyder pengene sgu ikke det store - men det du skriver er jo ikke korrekt!

Så som en anden skriver, der er andre der har haft gode oplevelser hos dig og ja så må folk jo selv vurdere om du eller andre med både positive og negative anmeldelser herinde er et besøg værd. 

men når du bliver ved med at tviste facts, som jeg som nævnt i den anden tråd faktisk nu har bevis for sort på hvidt - så synes jeg måske bare vi skal lukke den her.

god aften og håber i andre får en dejlig oplevelse hos Cleo hvis i vælger at besøge hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.