Handsomegentlemancph 40 Skrevet 23. Marts Billige piger i Europa for tiden? Polen? Tjekkiet? Slovakiet? Ungarn? Transport og leveomkostninger osv skal ikke tænkes ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 69 Skrevet 24. Marts Handsomegentlemancph skrev, for 3 timer siden: Billige piger i Europa for tiden? Polen? Tjekkiet? Slovakiet? Ungarn? Transport og leveomkostninger osv skal ikke tænkes ind. Jeg var i Prag og jeg gav ca det samme for 30 min, som jeg giver for 60 min i dk, det skal lige siges at det var på strip klubber, der er det måske dyrere, men de var meget flotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 208 Skrevet 24. Marts Uhhh jeg gad godt sådan en tur til Prag, men det skræmmer lidt de historier man hører. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 503 Skrevet 24. Marts Det billigste jeg har oplevet er 75 kr for sex. Det var i byen Miskolc i Ungarn. I Budapest blev jeg på et tidspunkt tilbudt sex for 120 kr. Begge tilfælde var gadepiger. Bulgarien har også ofte lave priser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 319 Skrevet 9. April Sommer79 skrev, den 24.3.2025 at 05:49: Uhhh jeg gad godt sådan en tur til Prag, men det skræmmer lidt de historier man hører. Hvad er det for nogle historier? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 23. April plasticlove skrev, den 24.3.2025 at 08:23: Det billigste jeg har oplevet er 75 kr for sex. Det var i byen Miskolc i Ungarn. I Budapest blev jeg på et tidspunkt tilbudt sex for 120 kr. Begge tilfælde var gadepiger. Bulgarien har også ofte lave priser. De er ofte osse de bedste piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 2. Maj terrigater skrev, den 23.4.2025 at 22:28: De er ofte osse de bedste piger Er der slet ingen der kan berette om priser og oplevelser med Østeuropæiske piger i romania street girls 100 lei for god time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg