sørenslem 57 Skrevet 24. Marts God og genkendelig anmeldelse af trådstarter. Jeg var selv forbi Vixenida tidligere i dag til endnu et fantastisk besøg. Jeg har vel besøgt hende 7-8 gange over de sidste par år, og hver gang har været skønne. Hun er fantastisk godt skabt, veltrænet og elsker at få pik. Det er ikke kærestesex man får, men bare lige på sex. Aftalen i dag var, at jeg skulle overtage hende lige efter en anden besøgende, og sådan blev det. Jeg kom op til hende, hun stod på alle fire på sengen og vrikkede med sin dejlige nøgne røv, varm og små svedende. Jeg smed hurtigt tøjet, nød synet af hende i nogle sekunder og så gik vi ellers til makronerne. Der er ingen tvivl om, at hun nyder det, og i dag virkede hun virkelig liderlig med masser af lyd og jeg-vil-have-mere kropssprog. Det er ikke lange seancer med Vixen, men typisk ca. 20 minutter.I hvertfald for mit vedkommende. Tilgengæld er det heftigt, intenst og mega lækkert. Man skal være lidt tålmodig for at få en aftale med hende. Dels gør hun det vist ikke så ofte, og så er der også lidt konkurrence om hende, da mange gerne vil have en bid af hende. ....Jeg glæder mig allerede til næste gang. 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 25. Marts Tak til alle jer fans der var forbi !! Det var en virkelig fræk omgang Nu tilbage til “grå” hverdag men ses snart igen. 9 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 10 Skrevet 29. April Helt enig med alle. At få æren af at slikke, kneppe en så smuk kvinde og samtidigt fylde hende, det bliver ikke meget smukkere Del dette indlæg Link til indlæg
gez3 2 Skrevet 29. April Lyder spændende. Er det altid med maske på, eller har jeg misforstået noget. På forhånd tak Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 30. April (edited) Jeg tror ikke hun tager nye kunder ind. Har flere gange forsøgt og kender også en anden som har forsøgt at få tid med hende, men uden held. Hun stopper bare med at svare Ærgerligt, for ja, hun både lyder og ser jo fantastisk ud Redigeret 30. April af Gentlemansroom Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 504 Skrevet 30. April Jeg tror, vixenida nyder selv at vælge sine besøgende. Alt efter, hvad hun er i humør til. Når hun forbereder et hotelophold, er det hende, der tager initiativet. Der er helt sikkert nogle stamgæster, der får et lille vink, hvis det er deres tid igen. Men som det fremgår af anmeldelserne, slipper der også nye gæster ind gennem nåleøjet. Det kan være nogle, hun finder i sin indbakke, eller måske bare i forum. Måske ligger dit lod i skålen og venter på at blive udtrukket - ikke tilfældigt, men fordi hun får lyst til at se netop dig en dag Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 30. April køb dansk skrev, for 7 timer siden: Jeg tror, vixenida nyder selv at vælge sine besøgende. Alt efter, hvad hun er i humør til. Når hun forbereder et hotelophold, er det hende, der tager initiativet. Der er helt sikkert nogle stamgæster, der får et lille vink, hvis det er deres tid igen. Men som det fremgår af anmeldelserne, slipper der også nye gæster ind gennem nåleøjet. Det kan være nogle, hun finder i sin indbakke, eller måske bare i forum. Måske ligger dit lod i skålen og venter på at blive udtrukket - ikke tilfældigt, men fordi hun får lyst til at se netop dig en dag Jeg håber du har ret, for hun vil ikke fortryde det Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 1. Maj køb dansk skrev, den 30.4.2025 at 10:08: Jeg tror, vixenida nyder selv at vælge sine besøgende. Alt efter, hvad hun er i humør til. Når hun forbereder et hotelophold, er det hende, der tager initiativet. Der er helt sikkert nogle stamgæster, der får et lille vink, hvis det er deres tid igen. Men som det fremgår af anmeldelserne, slipper der også nye gæster ind gennem nåleøjet. Det kan være nogle, hun finder i sin indbakke, eller måske bare i forum. Måske ligger dit lod i skålen og venter på at blive udtrukket - ikke tilfældigt, men fordi hun får lyst til at se netop dig en dag Det er sandt Får rigtig mange gode "ansøgninger" og prøver at sætte møder op, men ej kan jeg nå ud til alle desværre. Men når lysten er stor, så kan der jo godt komme mange forbi Men ellers er det ofte bare et par stykker jeg mødes med når jeg søger. Varierer, alt efter lyst. 7 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 1. Maj Vixenida skrev, for 31 minutter siden: Det er sandt Får rigtig mange gode "ansøgninger" og prøver at sætte møder op, men ej kan jeg nå ud til alle desværre. Men når lysten er stor, så kan der jo godt komme mange forbi Men ellers er det ofte bare et par stykker jeg mødes med når jeg søger. Varierer, alt efter lyst. Hvad skal man gøre / vise for at komme i betragtning? Del dette indlæg Link til indlæg
liam8000c 8 Skrevet 1. Maj Gentlemansroom skrev, for 6 timer siden: Hvad skal man gøre / vise for at komme i betragtning? Man kan blot håbe, vente og være respektfuld uden at presse på 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 117 Skrevet 2. Maj Gentlemansroom skrev, den 1.5.2025 at 15:38: Vixenida skrev, den 1.5.2025 at 15:06: Hvad skal man gøre / vise for at komme i betragtning? tror at en smuk kvinde som Vixenida får mange private beskeder herinde (bl.a. fra mig - jeg har heller ikke været heldig at slippe gennem nåleøjet - ENDNU ) tænker også bare det handler om at være tålmodig og give plads. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 2. Maj Jeg må være tålmodig og bare vente så.... Men hun kontakter vel ikke bare en? Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3492 Skrevet 2. Maj Der er sket mærkeligere ting herinde 1 Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 29. Juli Hejsa, Tak for mange gode anmeldelser. Er der nogen af jer heldige, der vil oplyse om man må tage hende uden gummi ? /BUNDGAARD Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 29. Juli BUNDGAARD skrev, for 1 time siden: Hejsa, Tak for mange gode anmeldelser. Er der nogen af jer heldige, der vil oplyse om man må tage hende uden gummi ? /BUNDGAARD Jeg har før haft få faste, testede uden kondom, men med min situation uden p-piller og særligt aktuel fokus på sundhed for tiden, så er svaret til din besked nej 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Sapioseksuel 2 Skrevet 30. Juli Vixenida skrev, for 18 timer siden: Jeg har før haft få faste, testede uden kondom, men med min situation uden p-piller og særligt aktuel fokus på sundhed for tiden, så er svaret til din besked nej Kun godt at høre håber vi snart ses til et glory-telt-setup - du er begæret Max Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1260 Skrevet 1. August Vores tråde er ikke til beskeder, der bør tages i PM. Stop det! 2 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 27 Skrevet 25. August Jeg har besøgt Ida flere gange. Og tilslutter mig koret af tilfredse besøgende. Jeg er med på konceptet, men savner måske lidt adspredelse. Er der nogen der har haft hende liggende på ryggen så det er muligt at give hende en ordentlig slikketur. Håber på at hun en dag tilbyder det og evt. Blowjob. Selvfølgelig skulle hun stadig være maskeret? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 25. August (edited) Jeg har ikke haft oplevelsen da jeg nu 2 gange er blevet brændt af efter aftale indgået dagen før. Vi aftaler forløb som hun tilkendegiver er en aftale i mailen. Hun skriver at hun dagen efter, hvor det skal foregå, vil skrive med nærmere info om sted og tidspunkt. MEN hun skriver ikke. Da jeg så skriver undrende over dette sent på dagen da håbet er brast, kommer der mange timer senere et svar “sorry det bliver ikke denne gang”! Sådan har det været begge gange som har været med måneders mellemrum. Det er jo ikke så tit hun er aktiv. Er mega skuffet over denne ligegyldighed. Et kort svar med en grund er det mindste man kan gøre. Redigeret 25. August af Pj73 Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 50 Skrevet 25. August Pj73 skrev, for 54 minutter siden: Jeg har ikke haft oplevelsen da jeg nu 2 gange er blevet brændt af efter aftale indgået dagen før. Vi aftaler forløb som hun tilkendegiver er en aftale i mailen. Hun skriver at hun dagen efter, hvor det skal foregå, vil skrive med nærmere info om sted og tidspunkt. MEN hun skriver ikke. Da jeg så skriver undrende over dette sent på dagen da håbet er brast, kommer der mange timer senere et svar “sorry det bliver ikke denne gang”! Sådan har det været begge gange som har været med måneders mellemrum. Det er jo ikke så tit hun er aktiv. Er mega skuffet over denne ligegyldighed. Et kort svar med en grund er det mindste man kan gøre. Forstår frustrationen. Jeg tænker årsagen uden at jeg skal gøre mig til dommer om det er rimeligt eller ej, er at vixenida får utrolig mange henvendelse. Sidste gang jeg skulle have mødtes med hende blev til ikke til noget, det var ikke hendes skyld nok mere hotellet, men sådan er det desværre nogen gange. Jeg har mødtes med hende et utal af gange de seneste par år og synes hun er skøn, men det er rigtigt at kommunikationen nogen gange kan være lidt svær, men det tror jeg ville være det samme for os, hvis vi skulle navigerer i beskeder i hundredvis. Så op på hesten, hvis du stadig har modet til det. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 54 Skrevet 25. August Jeg har kun haft fantastisk oplevelser med @Vixenida 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 25. August Jeg takker for de 97% positive ord om mig og forstår også de 3% af jer, som er frustrerede over at jeg enten ikke svare eller ikke har kunne fået det til at passe. Jeg vil dog fast slå at jeg tilbyder flere ting (også liggende på ryggen haha) OG at jeg selvfølgelig overholder aftaler, men at der i få gange også kan ske aflysninger, da jeg er menneske og gør det af lyst også Er spændt på næste gang at møde flere gæster ! Så I behøver ikke at stoppe med at forsøge at kontakte mig.. op på hesten ja 7 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 26. August Vixenida skrev, for 15 timer siden: OG at jeg selvfølgelig overholder aftaler, men at der i få gange også kan ske aflysninger, da jeg er menneske og gør det af lyst også Mennesker sender også afbud. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 27. August Pollerik skrev, for 21 timer siden: Mennesker sender også afbud. Ja det synes jeg også jeg har gjort. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 27. August Vixenida skrev, for 57 minutter siden: Ja det synes jeg også jeg har gjort. Det kan du jo ligesom læse i mit opslag at du ikke har. Og at der først kom respons fra dig længe efter jeg efterspurgte en tilbagemelding fra dig på vores aftale. 1 Del dette indlæg Link til indlæg