sørenslem 57 Skrevet 24. Marts God og genkendelig anmeldelse af trådstarter. Jeg var selv forbi Vixenida tidligere i dag til endnu et fantastisk besøg. Jeg har vel besøgt hende 7-8 gange over de sidste par år, og hver gang har været skønne. Hun er fantastisk godt skabt, veltrænet og elsker at få pik. Det er ikke kærestesex man får, men bare lige på sex. Aftalen i dag var, at jeg skulle overtage hende lige efter en anden besøgende, og sådan blev det. Jeg kom op til hende, hun stod på alle fire på sengen og vrikkede med sin dejlige nøgne røv, varm og små svedende. Jeg smed hurtigt tøjet, nød synet af hende i nogle sekunder og så gik vi ellers til makronerne. Der er ingen tvivl om, at hun nyder det, og i dag virkede hun virkelig liderlig med masser af lyd og jeg-vil-have-mere kropssprog. Det er ikke lange seancer med Vixen, men typisk ca. 20 minutter.I hvertfald for mit vedkommende. Tilgengæld er det heftigt, intenst og mega lækkert. Man skal være lidt tålmodig for at få en aftale med hende. Dels gør hun det vist ikke så ofte, og så er der også lidt konkurrence om hende, da mange gerne vil have en bid af hende. ....Jeg glæder mig allerede til næste gang. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 25. Marts Tak til alle jer fans der var forbi !! Det var en virkelig fræk omgang Nu tilbage til “grå” hverdag men ses snart igen. 9 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 3 Skrevet 29. April Helt enig med alle. At få æren af at slikke, kneppe en så smuk kvinde og samtidigt fylde hende, det bliver ikke meget smukkere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gez3 2 Skrevet 29. April Lyder spændende. Er det altid med maske på, eller har jeg misforstået noget. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 0 Skrevet 30. April (edited) Jeg tror ikke hun tager nye kunder ind. Har flere gange forsøgt og kender også en anden som har forsøgt at få tid med hende, men uden held. Hun stopper bare med at svare Ærgerligt, for ja, hun både lyder og ser jo fantastisk ud Redigeret 30. April af Gentlemansroom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 417 Skrevet 30. April Jeg tror, vixenida nyder selv at vælge sine besøgende. Alt efter, hvad hun er i humør til. Når hun forbereder et hotelophold, er det hende, der tager initiativet. Der er helt sikkert nogle stamgæster, der får et lille vink, hvis det er deres tid igen. Men som det fremgår af anmeldelserne, slipper der også nye gæster ind gennem nåleøjet. Det kan være nogle, hun finder i sin indbakke, eller måske bare i forum. Måske ligger dit lod i skålen og venter på at blive udtrukket - ikke tilfældigt, men fordi hun får lyst til at se netop dig en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 0 Skrevet 30. April køb dansk skrev, for 7 timer siden: Jeg tror, vixenida nyder selv at vælge sine besøgende. Alt efter, hvad hun er i humør til. Når hun forbereder et hotelophold, er det hende, der tager initiativet. Der er helt sikkert nogle stamgæster, der får et lille vink, hvis det er deres tid igen. Men som det fremgår af anmeldelserne, slipper der også nye gæster ind gennem nåleøjet. Det kan være nogle, hun finder i sin indbakke, eller måske bare i forum. Måske ligger dit lod i skålen og venter på at blive udtrukket - ikke tilfældigt, men fordi hun får lyst til at se netop dig en dag Jeg håber du har ret, for hun vil ikke fortryde det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 1. Maj køb dansk skrev, den 30.4.2025 at 10:08: Jeg tror, vixenida nyder selv at vælge sine besøgende. Alt efter, hvad hun er i humør til. Når hun forbereder et hotelophold, er det hende, der tager initiativet. Der er helt sikkert nogle stamgæster, der får et lille vink, hvis det er deres tid igen. Men som det fremgår af anmeldelserne, slipper der også nye gæster ind gennem nåleøjet. Det kan være nogle, hun finder i sin indbakke, eller måske bare i forum. Måske ligger dit lod i skålen og venter på at blive udtrukket - ikke tilfældigt, men fordi hun får lyst til at se netop dig en dag Det er sandt Får rigtig mange gode "ansøgninger" og prøver at sætte møder op, men ej kan jeg nå ud til alle desværre. Men når lysten er stor, så kan der jo godt komme mange forbi Men ellers er det ofte bare et par stykker jeg mødes med når jeg søger. Varierer, alt efter lyst. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 0 Skrevet 1. Maj Vixenida skrev, for 31 minutter siden: Det er sandt Får rigtig mange gode "ansøgninger" og prøver at sætte møder op, men ej kan jeg nå ud til alle desværre. Men når lysten er stor, så kan der jo godt komme mange forbi Men ellers er det ofte bare et par stykker jeg mødes med når jeg søger. Varierer, alt efter lyst. Hvad skal man gøre / vise for at komme i betragtning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liam8000c 4 Skrevet 1. Maj Gentlemansroom skrev, for 6 timer siden: Hvad skal man gøre / vise for at komme i betragtning? Man kan blot håbe, vente og være respektfuld uden at presse på 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 45 Skrevet 2. Maj Gentlemansroom skrev, den 1.5.2025 at 15:38: Vixenida skrev, den 1.5.2025 at 15:06: Hvad skal man gøre / vise for at komme i betragtning? tror at en smuk kvinde som Vixenida får mange private beskeder herinde (bl.a. fra mig - jeg har heller ikke været heldig at slippe gennem nåleøjet - ENDNU ) tænker også bare det handler om at være tålmodig og give plads. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 0 Skrevet 2. Maj Jeg må være tålmodig og bare vente så.... Men hun kontakter vel ikke bare en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 2. Maj Der er sket mærkeligere ting herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg