John Nielsen 49 Skrevet 23. Marts Jeg fandt hende her på eroguide, og skrev til hende her. Har flere gange besøgt Ida og setuppet er så dejligt ligetil at der ikke foregår komplikationer af nogen art, kun nydelse. Jeg kommer ind i en air bnb, hvor jeg selv lukker mig ind, så det foregår anonymt. Hendes kæreste er på badeværelset med lukket dør og det rør mig egentlig ikke. Jeg møder hendes altid flotte krop i doggy, hvor hendes ansigt er tildækket. Mærker mig fra på de veltrænede baller og smager hende lidt blidt.. når jeg er klar tager jeg kondom på og trænger op i hendes fantastiske fisse.. så nyder jeg synet og følelsen indtil jeg kommer oppe i hende.. Sådan har mine møder altid været og samme møde kommer til at ske i aften, så synes hun fortjente en anmeldelse på forhånd. Kæmpe kæmpe anbefaling til dig @vixenida https://annoncelight.dk/showad/424441 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 23. Marts Dejlige ord tak glæder mig til i aften !! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 349 Skrevet 23. Marts Øj det gad jeg godt. Bare svært at få en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 23. Marts Det lyder til at være en fantastisk oplevelse, at møde Ida Er enig med Zar det ikke nemt, at få en aftale istand med den skønne men sådan er det jo når 2 kalendere der skal passe sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3195 Skrevet 23. Marts Vixenida er altid et skønt besøg Oplevelsen er altid sublim forkælelse og en fornøjelse. Hun er en af de GPer jeg besøgte næst mest sidste år, håber på flere besøg i år. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 61 Skrevet 23. Marts Jeg har besøgt hende flere gange i København og hun er bare super fræk hver gang. Mega fræk fisse med dejlige store skamlæber og en helt utrolig lækker krop med de små fast bryster. Altid et besøg hver! håber på mange besøg i fremtiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 23. Marts (edited) Dillermand Junior skrev, for 16 minutter siden: Vixenida er altid et skønt besøg Oplevelsen er altid sublim forkælelse og en fornøjelse. Hun er en af de GPer jeg besøgte næst mest sidste år, håber på flere besøg i år. I sjællandske mænd er da også søde. I må immigrere til Aarhus.. selvom de også er søde her. Tak for alle roserne !! Redigeret 23. Marts af Vixenida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 29 Skrevet 23. Marts John Nielsen skrev, for 2 timer siden: Jeg fandt hende her på eroguide, og skrev til hende her. Har flere gange besøgt Ida og setuppet er så dejligt ligetil at der ikke foregår komplikationer af nogen art, kun nydelse. Jeg kommer ind i en air bnb, hvor jeg selv lukker mig ind, så det foregår anonymt. Hendes kæreste er på badeværelset med lukket dør og det rør mig egentlig ikke. Jeg møder hendes altid flotte krop i doggy, hvor hendes ansigt er tildækket. Mærker mig fra på de veltrænede baller og smager hende lidt blidt.. når jeg er klar tager jeg kondom på og trænger op i hendes fantastiske fisse.. så nyder jeg synet og følelsen indtil jeg kommer oppe i hende.. Sådan har mine møder altid været og samme møde kommer til at ske i aften, så synes hun fortjente en anmeldelse på forhånd. Kæmpe kæmpe anbefaling til dig @vixenida https://annoncelight.dk/showad/424441 Tak for en go’ anmeldelse. Hvad giver du for sådan en omgang ? BUNDGAARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonDD 42 Skrevet 23. Marts @Vixenida er altid en sand fornøjelse at være sammen med! Jeg tror virkelig at hvis man investerer sig i, og forstår hendes setup, får man bare noget ud af møderne som når nogle helt andre højder end ved mere "traditionelle" møder. Det er i hvert fald min erfaring. Personligt har jeg haft mine klart bedste møder med Ida, og vores setups har indtil videre aldrig skuffet! Glæder mig som altid til vores næste møde snart 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skarty 1 Skrevet 23. Marts Er meget misundelig. Selvom jeg er blevet fravalgt af flere omgange, håber jeg stadig hun forbarmer sig over mig en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 49 Skrevet 23. Marts Update: Så kom jeg forbi hende igen, og hold nu kæft hvor forbliver det fantastisk. At komme ind i rummet uden der bliver sagt en lyd, og så finde hende liggende på sengen med røven op i g-streng... Det bør være enhver mand forundt. Hvis i ikke har prøvet hende, så afsted med jer, hun er en 1'er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 49 Skrevet 23. Marts BUNDGAARD skrev, for 1 time siden: Tak for en go’ anmeldelse. Hvad giver du for sådan en omgang ? BUNDGAARD Det må du selv spørge hende om. Hun angiver ikke priser, så antager det er noget hun holder privat for kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusmanden 3 Skrevet 23. Marts Besøgte Vixenida for første gang idag og det bliver bestemt ikke den sidste. Kom ind på hotelværelset og så vixenida ligge på sengen med sin faste popo i vejret og med en fræk g-streng på. Gik straks igang med at kærtegne hendes krop og der gik ikke lang tid før at der kom en reaktion fra hende. Kunne straks mærke at hun tænder på sit setup og at der kommer en ukendt mand ind og tager hende. Hurtigt blev rummet varmt af 2 mennesker, som ikke kunne holde fingeren fra hinanden. Der var ingen snak, men en masse støn, gisp og en kvindekrop som fik hvad hun ønskede. Hvad der skete bliver mellem jeg og Vixenida, bliver mellem os to. Kan dog kun sige at der blevet givet gas fra os begge Hvis i andre er heldige at møde hende, så forvent en god oplevelse med en kvinde, som kan sit kram og ved hvad hun vil have. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 23. Marts Iij tak tak! Så dejligt med besøgende og gode oplevelser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 52 Skrevet 23. Marts Har lige været forbi, super frækt oplevelse, kan allerede igen nu.. skynd jer afsted 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 33 Skrevet 23. Marts Jeg har igennem det sidste 1,5 år besøgt Ida en helt delt gange og er altid en kæmpe fornøjelse. Jeg havde også som jeg kan læse andre fornøjelsen at besøge hende i dag. Tak for i dag og vi ses snart igen vixenida 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SP7913 1 Skrevet 24. Marts Vixenida er et lille stykke af himmeriget ... smuk, fræk og med en uimodståelig bagdel af Guds nåde! Et dejligt frækt møde uden snak - solen skinner - livet er herligt! Tak for dig Ida! På genknald (plat - ja) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 39 Skrevet 24. Marts Altså det begynder jo at lyde som et enstemmigt kor det her, men jeg har også endeligt fået lov til at se hende igen inden længe. Det er svært ikke at glæde sig og lade spænding og nervøsitet bygge sig op, når man har pause arbejdsdagen for sådan et anliggende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SP7913 1 Skrevet 24. Marts Fræk frokost ... Ida er en ener som man har lyst til at have for sig selv @banan - glæde dig! Den bagdel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 24. Marts Loyale fans er altid velkomne haha. taaak for dejlige besøg 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 39 Skrevet 24. Marts SP7913 skrev, for 40 minutter siden: Fræk frokost ... Ida er en ener som man har lyst til at have for sig selv @banan - glæde dig! Den bagdel Ja, man har jo næsten lyst til at ligge et billede ved om hvilke unoder man skal ud på når man skriver "AFK" I firma chatten Som altid en utrolig dejlig oplevelse. Det er vildt så både upersonligt og intimt det kan være på samme tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 93 Skrevet 24. Marts Jeg har nogle gange forsøgt at få en aftale med hende uden held. Måske jeg ikke er hendes type. Suuuuuuuuuk !!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1880 Skrevet 24. Marts Så skruer vi lige ned for chatten og fokuserer på at det er en anmeldelse. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
likeaboss 33 Skrevet 24. Marts @Vixenida er i en klasse for sig. Nem og tydelig kommunikation, simpelt og frækt koncept - og så er både form, tilgængelighed og indlevelse en 12er på 10-skalaen. Det virker virkeligt til at være til fælles fornøjelse. Jeg er samtidig en sucker for runde baller, lange ben og engleblød, velplejet hud - bl.a. pakket ind i selvsiddende strømper. Godt, at hun til tider kan være svær at få fat i, for ellers ville jeg være ruineret 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg