Hop til indhold

43 år Flora i København

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende 2 gange og kommer gerne igen, flot krop, hun er dejlig frækt og helt klar til blide former, hun skal kneppes forsigtig og hun er meget nærværende 

Skrevet
  • Author

Takker, så er der ingen tvivl om jeg skal en tur forbi :-)

God aften

Skrevet

Jeg giver tigeren helt ret i hans betragtninger. Jeg har besøgt Flora flere gange og er aldrig blevet skuffet. 

Skrevet

Der er et par knapt så flatterende anmeldelser fra 2023, og det har tidligere afholdt mig fra at besøge hende. Godt med nye, friske øjne på Flora. Jeg er meget interesseret i, at høre om hende bryster, som jo er min helt store passion. :-) Sidder de godt, hvor store er de, etc. ?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 17 timer siden:

Der er et par knapt så flatterende anmeldelser fra 2023, og det har tidligere afholdt mig fra at besøge hende

Det er nok den denne tråd du tænker på, dog fra 2022 ?

I så fald er det da et lidt tyndt grundlag at dømme på, den ene profil er ikke længere aktiv herinde, den anden har kun oprettet sig, udelukkende for at lave denne ene anmeldelse, og har så ellers ikke været aktiv herinde siden!

Redigeret af Gløden

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 18 timer siden:

Der er et par knapt så flatterende anmeldelser fra 2023, og det har tidligere afholdt mig fra at besøge hende. Godt med nye, friske øjne på Flora. Jeg er meget interesseret i, at høre om hende bryster, som jo er min helt store passion. :-) Sidder de godt, hvor store er de, etc. ?

Hun har dejlige naturlige bryster, som passer godt til hendes krop. De er, så vidt jeg husker, en god håndfuld. Ring til hende - hun er sød og nem at tale med. 

Skrevet
Gløden skrev, for 1 time siden:

I så fald er det da et lidt tyndt grundlag at dømme på

Enig. Det var også bare for fuldstændigheden skyld.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.