Hop til indhold
Karl44

Studine Nicki fra Herning??

Recommended Posts

Nu har jeg holdt lidt øje med Nicki fra Herning, på annoncelight og her det sidste stykke tid. Det er meget forskellige anmeldelser om denne pige. Jeg overvejer at besøge hende i dag, så jeg vil prøve at ringe til hende senere. En anmeldelse omkring hende kommer, hvis en aftale bliver lavet.

Handy

Redigeret af Karl44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende. hun var absolut besøget værd og kommer gerne igen. Nicki er en sød og smuk pige (dog med nogle tatoveringer på sin flotte krop, men det genere ikke mig). Hun kan sit kram og sutter pik som var hun født til det. Bestilte en halv time og kunne godt have nydt hende længere tid, det ved jeg til næste gang. Vi prøvede flere forskellige stillinger (ikke græsk, da hun ikke tilbyder dette, synd med den røv hun går rundt med) og afslutning med blow job. Hun er hele køreturen værd og det er ikke sidste gang jeg skal nyde hende. Hun er desuden meget behagelig og nem at snakke med, jeg har opfattelsen af at hun har et godt hoved skruet på. Jeg sætter pris på at kunne føre en samtale med pigen jeg besøger.

Kort og godt: Vi ses snart igen Nicki.


Handy

Redigeret af Karl44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hyggede mig, som tidligere ganske kort skrevet på min smartphone, med Nicki her til aften. Hun er en absolut dejlig pige, både til at sexe og hyggelig at være i selskab med. Desværre har hun netop fået lavet endnu en tatovering - denne gang dog en rigtig flot af et dyr, som viser tilbage til hendes rødder, som ellers kun afsløres af hendes brune øjne og mørke krøllede hår + en ting mere, som jeg dog ikke vil afsløre her, da det måske er for karakteristisk.

 

Desværre vil hun have lavet sine bryster større, selvom jeg synes de er fine som de er, men vil man nå at opleve hendes flotte naturlige velproportionerede fortrin, skal man skynde sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hyggede mig, som tidligere ganske kort skrevet på min smartphone, med Nicki her til aften. Hun er en absolut dejlig pige, både til at sexe og hyggelig at være i selskab med. Desværre har hun netop fået lavet endnu en tatovering - denne gang dog en rigtig flot af et dyr, som viser tilbage til hendes rødder, som ellers kun afsløres af hendes brune øjne og mørke krøllede hår + en ting mere, som jeg dog ikke vil afsløre her, da det måske er for karakteristisk.

 

Desværre vil hun have lavet sine bryster større, selvom jeg synes de er fine som de er, men vil man nå at opleve hendes flotte naturlige velproportionerede fortrin, skal man skynde sig.

 

Ja de tatoveringer kunne hun godt have undværet, men hun er en skøn pige. Hun er da dansker? det skriver hun i hendes annonce! Man kan godt se hun har lidt udlandsk i sig. Men hun er da dansker? hun snyder jo også lidt med solen, lagde mærke til "bunny tail" som nogle får ved solarie. et lille rundt mærke som man ikke får sol på. 

Redigeret af Karl44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de tatoveringer kunne hun godt have undværet, men hun er en skøn pige. Hun er da dansker? det skriver hun i hendes annonce! Man kan godt se hun har lidt udlandsk i sig. Men hun er da dansker? hun snyder jo også lidt med solen, lagde mærke til "bunny tail" som nogle får ved solarie. et lille rundt mærke som man ikke får sol på. 

 

Jo, hun er født og opvokset i Danmark, men hendes aner er en del sammenblandet - og som hun siger: "Grunden til hun aldrig er syg".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre vil hun have lavet sine bryster større, selvom jeg synes de er fine som de er, men vil man nå at opleve hendes flotte naturlige velproportionerede fortrin, skal man skynde sig.

 

Det mener hun bare ikke? Hendes bryster er til UG med kryds og bolle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mener hun bare ikke? Hendes bryster er til UG med kryds og bolle.

 

Det synes jeg også, men hun synes meget determineret - jeg har ellers foreslået hende at vente til de ikke er lige lange  :idea:  men sådan nogle bryster som hendes bliver sjældent til hængebryster, men vil holde sig pæne hele livet - hvis hun altså ikke får dem lavet større - så går de hurtigt ned ad bakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det synes jeg også, men hun synes meget determineret - jeg har ellers foreslået hende at vente til de ikke er lige lange  :idea:  men sådan nogle bryster som hendes bliver sjældent til hængebryster, men vil holde sig pæne hele livet - hvis hun altså ikke får dem lavet større - så går de hurtigt ned ad bakke.

 

Se evt. tidligere anmeldelser af Nicki her:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...