Hop til indhold

Bouncing natural boobs med Alessia

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om det er mig der er lettere perverteret, men jeg bliver max tændt af at sidde i et venteværelse, hvor man kan høre at den pige man skal besøge får en tur?

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/alessia/

Havde egentlig tænkt mig at jeg skulle have en ridetur af Alessia så jeg rigtig kunne nyde at lege med hendes lækre store ægte bryster, men eftersom ventetiden havde budt på underholdning i form af at Alessia (går jeg ud fra) havde fået så hatten passer blev jeg "desværre" nødt til at sadle om. Var så hamrende klar og liderlig at det blev til en relativt direkte, vild  og nok lidt hurtig tur i doggy. Jeg er vild med hendes kvindelige og så er der bare noget over store ægte bryster i fri dressur imens man knalder igennem.

Det var anden gang hos Alessia. Det må jo så blive til endnu et besøg så jeg kan prøve den der ridetur.

Nogen der har prøvet hende med flere fyre?

Skrevet

Det synes jeg ikke du er, den noget ældre dør i venteværelset hos SG, tillader én at følge med i højlydte aktiviteter i bollerummene, og høre den kærlige afsked, når gæsten følges til døren. Det sker jo at pigen er noget forsinket - irriterende - men hvis man så kan høre, at det er en kærlig pige, der er til en ordentlig rusketur - så tænker jeg i hvert fald, at nu skal hun have en ordentlig tur til :)

Tak for en god anmeldelse, hun lyder bestemt som værende et besøg værd. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.