Hop til indhold

Efterlyser en glædespige som ryger :-)

Featured Replies

Skrevet

Hej

Tænder for vildt på piger som ryger!!!...ja, vi har alle vore særheder og det her er så min! :-)

Hvis nogen af jer har kendskab til en dejlig glædespige som er ryger må I gerne smide mig et link eller en PM.

De herværende glædespiger må også gerne byde sig til!

På forhånd tak!!

/ Jyden

Skrevet

Hej

Tænder for vildt på piger som ryger!!!...ja, vi har alle vore særheder og det her er så min! :-)

Hvis nogen af jer har kendskab til en dejlig glædespige som er ryger må I gerne smide mig et link eller en PM.

De herværende glædespiger må også gerne byde sig til!

På forhånd tak!!

/ Jyden

Da du har "æ" i dit navn kan man ikke skrive p.m. til dig

Tilde fra PD Bording tilbyder vist dette.

Hun har også en profil herinde...

Skrevet

ja hvis jeg er sammen med en, og det begynder at ryge, så vil jeg nok sætte farten ned og evt. bruge noget glidecreme...

Skrevet

ja hvis jeg er sammen med en, og det begynder at ryge, så vil jeg nok sætte farten ned og evt. bruge noget glidecreme...

ha ha ha ha

ja friktionen påvirker temperaturen

• 1 month later...
Skrevet

<<<< er ryger :-)

Skrevet

DU er ikke den eneste, der har det sådan... :). Tænder også selv helt vildt på rygende piger.... sådan en gang blid dominans med en rygende pige er bare det frækkeste...;).... så hører også meget gerne om egnede "kandidater" inden for dette niche-område... :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.