Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været hos "Neya" før. Hun er en meget smuk kvinde, men hun virkede uinteresseret, hvilket var et stort turn-off. Blowjobbet var 3/10, og sexen var meget kedelig – hun lå bare der, som om hun ikke havde lyst, hvilket slukkede mig helt

Skrevet
Peterguf skrev, for 6 timer siden:

Jeg har været hos "Neya" før. Hun er en meget smuk kvinde, men hun virkede uinteresseret, hvilket var et stort turn-off. Blowjobbet var 3/10, og sexen var meget kedelig – hun lå bare der, som om hun ikke havde lyst, hvilket slukkede mig helt

At dømme på billeder er det ikke hende der gik under navnet Katy tidligere på året?

https://annoncelight.dk/showad/415861

Redigeret af lurikken

Skrevet

Enig det ligner.  Sølle omgang sex jeg fik med hende.

Godt spottet

Skrevet

Det hjælper ikke trådstarters efterlysning, så lav venligst være med at afspore tråden, @Hansen

Hansen. skrev, den 22.3.2025 at 23:15:

Pigen er vel kørt træt, 6 kunder pr dag giver 42 om ugen og sex med min 90% i 12-13 uger svarer til min sex  150 gange på en måned, fik en ok oplevelse for 5-6 uger siden, men vil ikke ofre mere tid og penge på hende.

Skrevet

Inden du skriver i en tråd, så læs først trådstarters første indlæg og se om du bidrager til det han ønsker hjælp til.

Dc0306 skrev, for 9 timer siden:

Enig og nogen steder i Vejle er de tvunget til uden så en kæmpe risiko de tager ved at arbejde de steder i Vejle med 5 6 kunder om dagen hvor stedet tager 50 procent 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.