Hop til indhold

Tør gummi

Featured Replies

Skrevet

Så jeg har et spørgsmål til pigerne.

Nogle gange når jeg trækker mig ud kan jeg mærke kondomet er helt tørt.

Er det ikke ubehageligt for jer når det er det? Eller mærker I det ikke i kampens hede???

Skrevet

Jeg kan godt mærke det - og jeg siger vi skal lige bruge lidt glidecreme. 
Kondomet springer nemlig, nemmere ved friktion hvis det er helt tørt. 

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 1 time siden:

Jeg kan godt mærke det - og jeg siger vi skal lige bruge lidt glidecreme. 
Kondomet springer nemlig, nemmere ved friktion hvis det er helt tørt. 

Hej søde Sia <3

tak for svaret. Hvis jeg har forstået det rigtigt (læst et sted) så hjælper det ikke noget, hvis pigen er våd til at starte med, fordi gummiet ligesom ikke bidrager med smøring? Er det sandt?

Skrevet

Fiktionen fra kondomet kan nemt udtørre slimhinderne og har intet med lysten af gøre :)

Så skal der bare lidt glidecreme til, så kører det igen ;)

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 20 minutter siden:

Fiktionen fra kondomet kan nemt udtørre slimhinderne og har intet med lysten af gøre :)

Så skal der bare lidt glidecreme til, så kører det igen ;)

Hej søde Camilla <3

Mange tak for svar. Det kan være der kommer opfølgende spørgsmål senere, men lige nu tror jeg jeg har fået svar på mine spørgsmål. 

Redigeret af Noob2025

Skrevet
Noob2025 skrev, for 13 timer siden:

Er det ikke ubehageligt for jer når det er det? Eller mærker I det ikke i kampens hede???

Der kan man købe kondom med glidecreme, og der kan den holdes to timer “ Feel Ultra Thin” 

Skrevet
Mook skrev, for 2 minutter siden:

Der kan man købe kondom med glidecreme, og der kan den holdes to timer “ Feel Ultra Thin” 

Det virker ikke her. Det skal være rigtig glidecreme. 

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 1 minut siden:

Det virker ikke her. Det skal være rigtig glidecreme. 

Åh, men det virker for mig.

Har aldrig oplevet “tør gummi “ i hvert fald 

Skrevet

Hvis jeg oplevede Så tørt et stykke gummi at det var ved at sprænge , så var jeg stoppet  med at knalde med det samme.
Men som et par stykker siger , så må der bruges glidecreme i så fald.

Skrevet
Naboen skrev, for 24 minutter siden:

Hvis jeg oplevede Så tørt et stykke gummi at det var ved at sprænge , så var jeg stoppet  med at knalde med det samme.
Men som et par stykker siger , så må der bruges glidecreme i så fald.

Altså hvordan oplever/opdager man at det er nu et kondom er blevet tør.. ?! (Før det er sket) Skal/skulle pigen/kvinden ikke selv sørge for at det i mindste der ikke skal gøre ondt på fissen overhovedet ? ? 

Redigeret af Mook

Skrevet

Altså hvordan oplever/opdager man at det er nu et kondom er blevet tør.. ?! Skal/skulle pigen/kvinden ikke selv sørge for at det i mindste der ikke skal gøre ondt på fissen overhovedet ? ? 

Tro mig Kære Mook ,  man kan sagtens mærke om der er tørt dernede eller ej , friktionen er meget  anderledes end hvis hun "Bare" er Stram .
Stramt kan sagtens være fugtigt og det kan man som mand godt mærke.-

Jeg vil mene at begge har et ansvar for det ikke gør ondt og det gælder i alle henseender , både i privat livet men også ved besøg hos en GP 

Skrevet
Naboen skrev, for 11 minutter siden:

Tro mig Kære Mook ,  man kan sagtens mærke om der er tørt dernede eller ej , friktionen er meget  anderledes end hvis hun "Bare" er Stram .

Jeg vil mene at begge har et ansvar for det ikke gør ondt og det gælder i alle henseender , både i privat livet men også ved besøg hos en GP 

Alright, ved kun når begge partner oplever det så er der ingen grund til at fortsætte, men man kan kun opleve det i starten når man begynder at dyrke sex, også selvom en glidcreme hjælper det netop ikke, for så der skal man bruge glid creamene en hel time jo 

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author
Naboen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror jeg ved, hvad du mener, jeg er bare ikke så erfaren endnu, at det er noget jeg har haft på radaren, men det må jeg lige prøve at være obs på næste gang.

Endnu en gang tak for svarene alle sammen, det hjælper mig meget. 

Skrevet

Alright, ved kun når begge partner oplever det så er der ingen grund til at fortsætte, men man kan kun opleve det i starten når man begynder at dyrke sex, også selvom en glidcreme hjælper det netop ikke, for så der skal man bruge glid creamene en hel time jo 

Præcis ...  oplever man tørt gummi , så stopper man vel tænker jeg.
Det ville jeg da i hvert fald gøre.

Glide creme er jo et fint produkt , hvis Hun f.eks er i overgangs alderen og dermed ( for nogens vedkommende ) Mindre eller slet ikke fugtig, men stadig har lysten.
Hvis hun ikke kan opretholde fugt , pga manglende lyst , eller lign , så er man forhåbneligt slet ikke gået igang :)

Skrevet
Mook skrev, for 4 timer siden:

Skal/skulle pigen/kvinden ikke selv sørge for at det i mindste der ikke skal gøre ondt på fissen overhovedet ? ? 

Hvorfor tror du ikke hun gør det? Og hvem siger det gør ondt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.