Kakki 55 Skrevet 21. Marts Hej Drenge. som overskriften siger. jeg tog en chance. stedet er noget gammel lort. men da jeg parkerede lukke en sød lille petit thai kvinde døren op og kiggede ud. tænkte hvis det var hende var det sgu ikke så dårligt. hun er petit og meget små bryster. men fin og dejlig. Meget stram. massagen var heller ikke dårlig. så en god anbefaling her fra. https://annoncelight.dk/showad/304989 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1919 Skrevet 21. Marts Tak for anmeldelsen. Tønder er som du siger en chance. Var stedet i byen eller diskret udenfor? Hvordan med mulighed for blow uden, og hvad vil du skyde på hendes alder var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 55 Skrevet 21. Marts Huset var fint ude på landet. tænker godt hun kunne give en blow uden. tænker alder var 35 måske lidt ældre. men meget pæn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 22. Marts Rigtig sød pige. Fik kasap massage. Hun vidste hvordan jeg kom i himlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 150 Skrevet 25. Marts Kakki skrev, den 21.3.2025 at 16:59: Hej Drenge. som overskriften siger. jeg tog en chance. stedet er noget gammel lort. men da jeg parkerede lukke en sød lille petit thai kvinde døren op og kiggede ud. tænkte hvis det var hende var det sgu ikke så dårligt. hun er petit og meget små bryster. men fin og dejlig. Meget stram. massagen var heller ikke dårlig. så en god anbefaling her fra. https://annoncelight.dk/showad/304989 Petit lyder godt. Men hvad med maven? Havde hun deller? Er hun petit og tynd eller lidt buttet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 55 Skrevet 26. Marts Slank og fast. men tror de skifter pigen af og til. Ikke samme billeder på annoncen som da jeg var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 24. Oktober Kakki skrev, den 21.3.2025 at 20:12: Huset var fint ude på landet. tænker godt hun kunne give en blow uden. tænker alder var 35 måske lidt ældre. men meget pæn. Hej Kakki jeg forstod at stedet ligger diskret på landet, men har lige fået adressen som er midt i Tønder by?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaffekoppen 1 Skrevet 4. November Dylan skrev, den 24.10.2025 at 21:22: Hej Kakki jeg forstod at stedet ligger diskret på landet, men har lige fået adressen som er midt i Tønder by?? Jeg her besøgte annoncen for en måneds tid siden. Og der er bestemt ikke længere den samme kvinde som er anmeldt først i annoncen. Hende har jeg nemlig også besøgt. Hende her er noget ældre! Nok 55+ og med lidt ''trætte'' bryster og en del løs maveskind. Massagen var nok en 4.5/10 Det frække sprang jeg over. Så det er ikke et sted jeg personligt kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg