Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var i går så heldig at få tid hos Lillememy, ved at der også er skrevet om hende andet steds, og jeg kan kun bekræfte.

https://annoncelight.dk/showad/423323

Prisen er/var dog en noget anden end den som den første heldige kunne berette om. Hun har valgt at sætte prisen op til hele 5.000 for en time. Da jeg spurgte ind til det fik jeg at vide at det var fordi hun hellere ville være 100 procent til stedet og nyde den ene, end at føle sig som en maskine.

Ja prisen er høj, men det er indlevelsen også, og hun lyver ikke når hun siger hun elsker at sutte. Og hun kysser noget så dejligt.

Stedet er tæt på Netto på vesterbro, der er ikke super gode parkeringsmuligheder så jeg valgte at sætte bilen i p-huset på budolfi.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er hende på billederne og jeg er heller ikke et sekund i tvivl om at jeg kommer til at kontakte hende igen.

Jeg valgte at købe en video af hende efterfølgende da hun simpelthen bare er så fræk, og jeg glæder mig til jeg har fået løn så jeg endnu engang kan besøge denne lækre pige. Jeg føler mig ret sikker på at hendes alder er rigtig for alt sidder virkelig som det skal og damn hun er stram.

Skrevet

Jeg ville stoppe med at besøge hende hvis jeg var dig. Pigen er kun 17 år, og er ikke helt upåvirket.

Skrevet
12345678910 skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville stoppe med at besøge hende hvis jeg var dig. Pigen er kun 17 år, og er ikke helt upåvirket.

Hvor ved du fra at hun ikke er 18?

Skrevet
just27fun skrev, for 36 minutter siden:

Hvor ved du fra at hun ikke er 18?

Jeg ved hvad hun hedder, og så tager det ik ret længe at finde ud af hun ikke er 18 endnu. 

Skrevet
just27fun skrev, 1 time siden:

Jeg vil gerne svare på din besked, men jeg kan ikke sende beskeder endnu fordi det er en ny bruger :) 

Skrevet

Giv det et stykke tid inden du skriver igen. Lær reglerne herinde inden du skriver igen.

Den første sag er imellem dig og politiet. Derudover et personangreb om brug om euforiserende stoffer.

12345678910 skrev, for 10 timer siden:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.